Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 10:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hey :)

Har søgt lidt og fandt ikke et lignende topic. Hvad er jeres bedste midler mod tømmermænd?

Min egne:
Salt, et glas saltvand når man hopper i sengen. Har bare aldrig rigtigt gjort det, glemmer det altid eller også har man bare ikke lyst :P
Marzine transport syge piller, har taget dem to gange til fester, første gang fire stk. blandet med masser af alkohol og man bliver seriøst fucked af det. Anden gang tog jeg ni stk. over en hel aften blandet med masser af alkohol og lidt amf :o
Det kan ikke anbefales, jeg kan overhovedet ikke huske det sidste af aftenen, jeg faldt i søvn og glemte alting, MEN næste dag er der ingen tømmermænd.
Så for eftertiden skal jeg ikke tage dem før festen da man bliver døsig og falder i søvn, men nogen stykker inden man hopper i seng er meget godt, der var ingen tømmermænd næste dag selvom jeg drak temmeligt meget.

Hvad gør i?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg drikker lige netop aldrig mere, end at jeg ikke får det dårligt, og jeg kun får lidt mavebrok næste dag, fordi jeg hader slemme tømmermænd... Men hvis der var noget, der kunne hjælpe, ville det være lækkert, for så kan jeg jo drikke noget mere og blive mere fuld. Er der nogen, som har prøvet det dér "After A" (after alcohol), man kan købe i diverse smartshops?

Titel:
Insane psychedelia user!

Marzine? Det er jo antihistaminer, hvorfor i al' verden skulle man tage det mod tømmermænd BRB?

Personligt bruger jeg pizza, GHB og coca cola mod tømmermænd!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tricket er at fortsætte drukken til opad formiddagen og så gå totalt i bredderne og sove til om aftenen... på den måde får jeg meget sjældent tømmermænd :)

men hvis jeg starter henad eftermiddagen og går i seng ved midnat.. puha hvor man så ahr det af røv

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Coca Cola har så aldrig hjulpet mig, må jeg indrømme.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

daffy duck skrev:
Marzine? Det er jo antihistaminer, hvorfor i al' verden skulle man tage det mod tømmermænd BRB?
Meningen med dem var ikke at fjerne tømmermænd, men bare at blive mere blæst. Har så erfaret ved at bruge dem at jeg ingen tømmermænd får, alt kvalme, svimmelhed osv. forsvinder.

Coca cola er også godt, det tager ihvertfald det værste.

GHB har jeg ikke prøvet endnu.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Tror ikke lige det er helt let at slippe af med tømmermænd, men man kan reducere dem ved at spise salt og drikke masser af vand inden man går i seng. Det har jeg i hvertfald gjort i lang tid, og det virker fint nok.

Ellers er midlet søvn og vand, når man har tømmermænd. Elsker følelsen som man får, når man lægger sig til at sove igen med kraftige tømmermænd, og så stå op, hvor de er helt væk :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Arghhh lamme sig på antihistaminer? :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
Arghhh lamme sig på antihistaminer? :?
Tjek natskygger sektionen i trip rapporter.

Eller glo nogen af "Apoteket"'s trip rapporter igennem, han har taget det mange gange, også sammen med DXM.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Man kan sikkert også få en rus ud af at sniffe benzin eller slå hovedet ind i en mur nok gange?

Tror du ved hvad jeg mener :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
Man kan sikkert også få en rus ud af at sniffe benzin eller slå hovedet ind i en mur nok gange?

Tror du ved hvad jeg mener :roll:
Hæhæ ja, men jeg synes faktisk det virker ok efter hensigten. Overhovedet ikke et fest drug, og jeg har heller ikke den vilde forstand på histamin eller antihistaminer, men man blev alligevel godt blæst, på en positiv måde.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
I er helt forkert på den. Det man skal gøre er som med det meste andet at ryge en Joint inden man går i seng. det fjerner kvalme og får sengen til at stå nogenlunde stille. og så får man sovet ordeligt ud.
masser af vand er jo selfølgelig også en god ide. mindst et par litter!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Man skal IKKE ryge en joint! Så bliver man sgu fyrre gange så svimmel, og det er slet ikke sjovt.

Titel:
Medlem

har du ik en kat du skal mishandle eller noget? :lol:

ej... seriøst det hjælper!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hey! :o

Du skriver, at det hjælper på kvalmen, og at sengen står nogenlunde stille, hvis man ryger hash. Det er lige akkurat det modsatte af, hvad jeg har oplevet en million gange med fyrretyve forskellige personer. Du bliver SELVFØLGELIG mere påvirket, når du ryger hash til. Alting snurrer MERE rundt, og meget ofte skal man ud at knække sig, hvis man ryger hash i en brandert. Hvis man skal ryge, så skal man i hvert fald ryge meget lidt, og det skal ikke være noget superkvalitet. Det kan godt være, at det har en lidt beroligende effekt, hvis du tager et hvæs af en dårlig potjoint, men okay...

Titel:
Medlem

jeg har ALDRIG knækket mig af hash også selvom jeg har drukket :!:

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har mange gange lavet komboen med en masse bajere og så til slut en joint, og man får det BARE dårligt. Man tror man ikke har drukket så meget at man godt kan klare en joint, men alligevel tager man fejl og lige pludselig slår det hårdt og man kan dårligt gå oprejst.

Kan ikke anbefale sprut + hash. Det ender altid med at man ligger og knækker sig.

Titel:
Medlem

hold kæft en samling svagpissere! :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

hehe ja... Det tog mig hele 9 kl. at finde ud af den kombo var en dum idé! :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
tag jer dog sammen.. i vil godt drikke jer fra sans og samling, og rende rundt og more jer og lave åndsvage ting i byen. Men i vil ikke have det dårligt dagen efter.. hmm... tag det dog som en del af oplevelsen, og lig derhjemme med chips og film dagen efter.
hvis i ikke kan klare tømmermændene så skulle i måske lade være med at drikke så meget :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]