Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 21:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Viborg skrev:
Khazim skrev:
Viborg skrev:

Jeg har dog følt en mærkelig fornæmmelse i kroppen den sidste tid, nærmest som jeg var påvirket at et stof af en art, når jeg ikke har røget.
Nogen der har prøvet noget lign ?

Det kender jeg faktisk meget godt, det er som om man er i en lidt anden bevisthed, jeg er overbevist om at det er fordi man har røget for meget for længe og derved har vænnet sig til rusen som noget der altid er der, og når man så begynder at mærke det gamle jeg virker det meget anderledes.

Ja måske, men det er nærmest en summen i kroppen, sådan tung i kroppen, lidt svær at forklare.

Jeg har også oplevet dette fænomen, det er virkeligheden der lige så stille trænger sig på, og den kan være svær at vænne sig til :shock: . Jeg føler mig altid meget følelsesmæssigt blottet, og usikker i de første par uger/måned, uden røg. Fx. kan jeg begynde at tude over de mest tamme scener i hvilken som helst serie/film, pinligt, men sandt :oops: . Det kan være hårdt at mærke følelser, som man har undertrygt gennem røgen i så mange år. Det kan også bare være mig der i virkeligheden er en pussy.... NOT :twisted:. Jeg ved ikke om du/nogen har oplevet lignende?? Hver gang du ryger udskyder du bare dine abstinenser, det kan hurtigt blive surt, hvis man hele tiden skal starte forfra...

Jeg er pt. igang med mit 2. seriøse stimulans/rygestop, og har været alle faserne igennem, og kan slet ikke forstå hvordan det kom her til igen :roll: . Jeg har røget ca. 5 gange siden d. 5. dec. 3 af gangene i forbindelse med trips, det er det eneste tidspunkt, hvor det for mig er lovligt. De sidste 2 gange har jeg bare været svag, det er hårdt, og jeg føler med dig!

held og lykke
mvh bubbles

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where In Space
bubbles skrev:
Viborg skrev:
Khazim skrev:
Viborg skrev:

Jeg har dog følt en mærkelig fornæmmelse i kroppen den sidste tid, nærmest som jeg var påvirket at et stof af en art, når jeg ikke har røget.
Nogen der har prøvet noget lign ?

Det kender jeg faktisk meget godt, det er som om man er i en lidt anden bevisthed, jeg er overbevist om at det er fordi man har røget for meget for længe og derved har vænnet sig til rusen som noget der altid er der, og når man så begynder at mærke det gamle jeg virker det meget anderledes.

Ja måske, men det er nærmest en summen i kroppen, sådan tung i kroppen, lidt svær at forklare.

Jeg har også oplevet dette fænomen, det er virkeligheden der lige så stille trænger sig på, og den kan være svær at vænne sig til :shock: . Jeg føler mig altid meget følelsesmæssigt blottet, og usikker i de første par uger/måned, uden røg. Fx. kan jeg begynde at tude over de mest tamme scener i hvilken som helst serie/film, pinligt, men sandt :oops: . Det kan være hårdt at mærke følelser, som man har undertrygt gennem røgen i så mange år. Det kan også bare være mig der i virkeligheden er en pussy.... NOT :twisted:. Jeg ved ikke om du/nogen har oplevet lignende?? Hver gang du ryger udskyder du bare dine abstinenser, det kan hurtigt blive surt, hvis man hele tiden skal starte forfra...

Jeg er pt. igang med mit 2. seriøse stimulans/rygestop, og har været alle faserne igennem, og kan slet ikke forstå hvordan det kom her til igen :roll: . Jeg har røget ca. 5 gange siden d. 5. dec. 3 af gangene i forbindelse med trips, det er det eneste tidspunkt, hvor det for mig er lovligt. De sidste 2 gange har jeg bare været svag, det er hårdt, og jeg føler med dig!

held og lykke
mvh bubbles

Har haft det fuldstændig ligesom du beskriver det, syntes også jeg har været meget føelsom på det sidste, når jeg har været uenig med kæresten.

har i al den tid jeg røget brugt det som sovemiddel også, har dog tænkt på at gå ned til min læge og snakke om det.

Hvad gjorde du ellers for at falde i søvn ?

Og tak bubbels, sku dejlig at vide man bliver opbakket i sit rygestop.

Mvh Viborg

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Well, de første 14 dage af nuværende stop, var ikke rigtigt noget du vil ønske at stræbe efter. Jeg røg fede og tog GBL hver dag, i et par måneder til kroppen stod af :oops: .

Min erfaring er at væbne sig med tålmodighed! Lad være med at springe over hvor gæret er lavest, selvom det er noget så fristende! Spis sundt, få motion, gør alle de ting som du ved vil hjælpe, men som man bare har skidt et stykke, i sin tågede tid. Det er helt basale ting, som får velværet til at stige. Lad vær med at hænge ud med de gamle bonghoveder, i hvert fald et stykke tid, til du er sikker på det ikke er noget problem! Der er ingen grund til at friste sig selv yderligere. Ellers må du prøve at konfrontere dine venner med problemet, de gjorde jeg. "Gutter, jeg kan sgu ikke hænge med jer, hvis i skal ryge mig op i fjæset, nu hvor jeg er stoppet!" Jeg fik mine alle bedste venner med på et, delvist rygestop, og totalt GBL/GHB stop.

Tag i mod al den hjælp du kan få, venner, familie, kæreste osv. Jeg har også været en tur om misbrugscenteret, som også var et fint input, til at holde en i ilden!

havde lidt travlt, håber ikke det blev for rodet et indlæg :roll:

mvh bubbles

ps: vil stadig gerne høre fra flere tudefjæser!

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Viborg skrev:
Mini-krøl skrev:
Hey Viborg. Kan godt forstå du gerne vil stoppe.
Da jeg skulle bevise overfor mig selv at jeg ikke er afhængig af noget, tænker mest på cannabis, der var jeg meget derhjemme med fam, hvor jeg ikke må ryge. Heller ikke smøger. Jeg besøgte venner som ikke ryger cannabis og jeg prøvede virkelig at gå op i mit skolearbejde.

Det virkede. Efter ca 2 uger følte jeg at jeg havde overskud. Både fysisk og mentalt. Det er helt klart starten der er værst.

Jeg oplevede utrolig meget søvnbesvær i starten. Men det klarede jeg ved at træne rigtig meget, løbe en tur lige inden sengetid og lign.

Men ellers så skal du virkelig have viljestyrke. Ikke have noget ryger
liggende.

Det er et par af mine råd. Håber du kan bruge dem. Held og Lykke

Tak igen også til jer andre, kan altid bruge et godt råd.
Rygestoppet, går udemærket i øjeblikket, trangen er dog meget voldsom, har en del svede ture i løbet af dagen.
Desværre kom jeg til at tage et par hoveder igår, prøvede virkelig og lade være, men når mixet og bong'en bare står der.

Unge mand, kan du så få smidt den bong og dét mix ud, det skal du sgu da ikke have stående når du prøver at stoppe!!!
Hvis du gerne vil ryge i weekenderne, så ryg joints og ikke bong. Bong er hasherens kanyle.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Viborg skrev:
Mini-krøl skrev:
Hey Viborg. Kan godt forstå du gerne vil stoppe.
Da jeg skulle bevise overfor mig selv at jeg ikke er afhængig af noget, tænker mest på cannabis, der var jeg meget derhjemme med fam, hvor jeg ikke må ryge. Heller ikke smøger. Jeg besøgte venner som ikke ryger cannabis og jeg prøvede virkelig at gå op i mit skolearbejde.

Det virkede. Efter ca 2 uger følte jeg at jeg havde overskud. Både fysisk og mentalt. Det er helt klart starten der er værst.

Jeg oplevede utrolig meget søvnbesvær i starten. Men det klarede jeg ved at træne rigtig meget, løbe en tur lige inden sengetid og lign.

Men ellers så skal du virkelig have viljestyrke. Ikke have noget ryger
liggende.

Det er et par af mine råd. Håber du kan bruge dem. Held og Lykke

Tak igen også til jer andre, kan altid bruge et godt råd.
Rygestoppet, går udemærket i øjeblikket, trangen er dog meget voldsom, har en del svede ture i løbet af dagen.
Desværre kom jeg til at tage et par hoveder igår, prøvede virkelig og lade være, men når mixet og bong'en bare står der.

Unge mand, kan du så få smidt den bong og dét mix ud, det skal du sgu da ikke have stående når du prøver at stoppe!!!
Hvis du gerne vil ryge i weekenderne, så ryg joints og ikke bong. Bong er hasherens kanyle.

Det mix vi snakker om, var et ½ g med en smøg. så det er væk, bongen er også smidt ud.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

bubbles skrev:
Well, de første 14 dage af nuværende stop, var ikke rigtigt noget du vil ønske at stræbe efter. Jeg røg fede og tog GBL hver dag, i et par måneder til kroppen stod af :oops: .

Min erfaring er at væbne sig med tålmodighed! Lad være med at springe over hvor gæret er lavest, selvom det er noget så fristende! Spis sundt, få motion, gør alle de ting som du ved vil hjælpe, men som man bare har skidt et stykke, i sin tågede tid. Det er helt basale ting, som får velværet til at stige. Lad vær med at hænge ud med de gamle bonghoveder, i hvert fald et stykke tid, til du er sikker på det ikke er noget problem! Der er ingen grund til at friste sig selv yderligere. Ellers må du prøve at konfrontere dine venner med problemet, de gjorde jeg. "Gutter, jeg kan sgu ikke hænge med jer, hvis i skal ryge mig op i fjæset, nu hvor jeg er stoppet!" Jeg fik mine alle bedste venner med på et, delvist rygestop, og totalt GBL/GHB stop.

Tag i mod al den hjælp du kan få, venner, familie, kæreste osv. Jeg har også været en tur om misbrugscenteret, som også var et fint input, til at holde en i ilden!

havde lidt travlt, håber ikke det blev for rodet et indlæg :roll:

mvh bubbles

ps: vil stadig gerne høre fra flere tudefjæser!

Har også kunne mærke på mig selv det sidste stykke tid, at jeg er blevet meget friskere, gider ligepludselig ting jeg ikke gad før osv.
Begynder helt og se frem til når jeg er helt røg fri, så jeg kan få en normal hverdag igen.
Lysten til at ryge har jeg dog stadig, men så alligevel ikke, da jeg savner en hverdag uden hash. :(

Mvh Viborg

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det skal nok komme, du er godt på vej :wink: Bare vær tålmodig med dig selv, det går aldrig lige så hurtigt fremad, som man gerne vil have! Oplever du voldsomme humørsvingninger?? Eller er det til at se gennem fingrene på??

mvh bubbles

Titel:
Medlem
Brugeravatar

bubbles skrev:
Det skal nok komme, du er godt på vej :wink: Bare vær tålmodig med dig selv, det går aldrig lige så hurtigt fremad, som man gerne vil have! Oplever du voldsomme humørsvingninger?? Eller er det til at se gennem fingrene på??

mvh bubbles

Ja jeg er :), hmm måske lidt, er som regel altid glad, men når man kommer op og skændes med min far, hidser jeg mig lidt mere op in normal.
Men ellers går det kun fremad :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Super! :D

Der skal heller ikke særlig meget til før jeg tilter over for mine forældre... Godt man ikke bor hjemme længere. For mit vedkommende ligger problemet i at de, i deres iver efter at ville en det bedste, bare kører så meget rundt i det samme, det er til at brække sig over... Men forstår dem godt. :roll:

Hvad med søvnløshed?? Jeg lider forfærdeligt under det for tiden, har fået én god nats søvn, de sidste 10 dage, og et par hæderlige nætter den sidste måned... Håber det forsvinder af sig selv. Jeg har oplevet lignende før, men ikke så lange perioder som nu. Nogle forslag, anyone? Har prøvet med alkohol, og nogle milde sovepiller, men det bliver jeg bare overtræt af, falder ikke i søvn :?

mvh bubbles

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
bubbles skrev:

Der skal heller ikke særlig meget til før jeg tilter over for mine forældre... Godt man ikke bor hjemme længere. For mit vedkommende ligger problemet i at de, i deres iver efter at ville en det bedste, bare kører så meget rundt i det samme, det er til at brække sig over... Men forstår dem godt. :roll:

Hvad med søvnløshed?? Jeg lider forfærdeligt under det for tiden, har fået én god nats søvn, de sidste 10 dage, og et par hæderlige nætter den sidste måned... Håber det forsvinder af sig selv. Jeg har oplevet lignende før, men ikke så lange perioder som nu. Nogle forslag, anyone? Har prøvet med alkohol, og nogle milde sovepiller, men det bliver jeg bare overtræt af, falder ikke i søvn :?

mvh bubbles

Jeps har et forslag. Løb en tur eller udmat dig selv på en eller anden måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg styrke træner dagligt, pga dårlig ryg, jeg er ret fysisk træt når jeg går i seng, men hovedet vil ikke sove :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

bubbles skrev:

mvh bubbles

Kender det alt for godt som du siger med forældrer, bliver sku rart og få en lejlighed til sommer sammen med damen :)
Men ja de vil jo bare en det bedste, bare lidt svær og se når de står og siger det samme hele tiden, som du siger, eller brokker sig over en latterlig ting...

Søvn har jeg også utrolig svær ved at få,
plejer selv og bælde 2 -3 øl, så kan det lade sig gøre at falde i søvn efter jeg har lagt sengen ½ til en hel time.
En af de største grunde til jeg har søvn besvær er at jeg har en masse prikker(for mange stoffer) ligesom LSD, så hver gang jeg lukker øjnene er der lysshow, og det er bestemt ikke næmt at inorere det :(

Hvad med noget sprut måske ? bliver man lidt mere tummelumsk af ?

Mvh Viborg

Titel:
Medlem
Brugeravatar

bubbles skrev:
Jeg styrke træner dagligt, pga dårlig ryg, jeg er ret fysisk træt når jeg går i seng, men hovedet vil ikke sove :shock:

Også her, er helt udkørt nogen gange, og det kan stadig ikke lade sig gøre :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis jeg skal gå kold af alkohol, skal jeg op og drikke mig en temmelig pæn skid i øret(min. 10 genstande). Jeg ligger mellem 2 og 6 timer i min seng før jeg kan sove, hver nat! For mig er det værst, hvis jeg bare ligger med lukkede øjne og tænker: sov nu, for helved! Den taktik har jeg opgivet, istedet læser jeg, eller ser, film, hører stille musik. Især det at læse er godt, til at få tankerne og koncentrationen væk fra, det tilbagevendende tankemylder...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hmm.. Oplever ikke selv problemet, er selv ret træt når jeg går i seng. Drikker meget kaffe i løbet af dagen, ved ikke om det er med til at udmatte mig.
Ellers kunne det være en mulighed at læse lidt inden du går i seng eller på andre måder "udmatte" hjernen lidt.

edit: doh har du jo skrevet. Well du gør jo åbenbart alt hvad jeg lige kan komme i tanke om hjælper. Har du stor trang til at ryge når du ligger og skal sove? Evt. kan du jo ryge lidt på vandpibe eller hvis du ryger cigaretter pulse et par stykker inden du går i seng.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Citat:
Søvn har jeg også utrolig svær ved at få,
plejer selv og bælde 2 -3 øl, så kan det lade sig gøre at falde i søvn efter jeg har lagt sengen ½ til en hel time.
En af de største grunde til jeg har søvn besvær er at jeg har en masse prikker(for mange stoffer) ligesom LSD, så hver gang jeg lukker øjnene er der lysshow, og det er bestemt ikke næmt at inorere det :(

Hvad med noget sprut måske ? bliver man lidt mere tummelumsk af ?

Mvh Viborg

Jeg er selv i gang med at skodde feden (har jeg gjort i over en uge nu) og jeg døjer med samme problem. Så er det jo altid rart at være flere med samme problem. Lysshow siger du? Ser du så også: en sort klat med en hvid ring rundtom, så bliver den sorte så lille at det er den hvide der er tilbage, så bliver den lille og det bliver ellers ved - nærmest som at køre i en tunnel og kigge bagud på skiftevis lamp, mørke, lampe, mørke. Er det noget i den stil? Den får jeg ofte og det er ikke til at ignorere nej.. somme tider er der også et "lysshow" med en sort klat med to hvide arme (a la geltinekapsel-form) modsat på hver side, og så drejer den ellers rundt. Hvad med den? Det er bare utroligt irriterende, men virkelig en god grund til at skære ned for hashen. Selvom det først er når man konfronterer sig selv med problemet at det opstår. Har aldrig oplevet det før.

Blandt andre store irritationsmonumenter er omtågetheden. Man føler ikke at man (ligesom da man røg) har så meget styr på en saglig diskussion. Godtnok tåger man gennerelt mere i den tid man ryger ofte, men der var alligevel mere styr på det. Aflukkelsen af alt andet var der(i ved hvad jeg mener når jeg siger en tanke ad gangen). Det er ikke fordi jeg går og døjer med at holde styr på mine tanker, men man kan da lige pludseligt godt mærke at der bliver lukket op for sluserne! Nu har jeg oplevet nogle gange at jeg i en time højst sidder og slet ikke kan tænke. Den er ved at gå væk heldigvis, men det var forvirrende da den var der.

Udover den med at introducere vennerne i projektet (fravælge visse, bede om hjælp og forståelse fra andre) som der er blevet nævnt, så har jeg valgt at stoppe indtil vinterferien hvor jeg har lovet mig selv én fed. Så har jeg også en gulerod, der kan ædes med forholdsvis god samvittighed. Jeg er godtnok ikke herre fokuseret på røg - Måske netop fordi jeg har sat mig et overkommeligt mål.

I ønskes god bedring herfra.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

MaroK skrev:
Ser du så også: en sort klat med en hvid ring rundtom, så bliver den sorte så lille at det er den hvide der er tilbage, så bliver den lille og det bliver ellers ved - nærmest som at køre i en tunnel og kigge bagud på skiftevis lamp, mørke, lampe, mørke. Er det noget i den stil? Den får jeg ofte og det er ikke til at ignorere nej.. somme tider er der også et "lysshow" med en sort klat med to hvide arme (a la geltinekapsel-form) modsat på hver side, og så drejer den ellers rundt. Hvad med den?

Jeg er i gang med at læse PIHKAL, og Ann Shulgin beskriver faktisk hvad hun kalder "Spiralen" i bogen. Det minder umiddelbart meget om det du beskriver, MaroK! Hun skriver, at det er noget der skete når hun i sine yngre dage lagde sig til at sove, og at der udelukkende var farverne sort og hvid (det hele foregår for hendes indre blik). Hun har inddelt det i flere faser: Den første fase omhandler en lille plet, som tilsyneladende skrumper og udvider sig simultant, og hun blev derefter "trukket" ind i dette punkt, og beskriver det som en tunnel - nøjagtig som du gør!! Den næste fase indeholdte nogle ubestemmeligt individer, og en form for kamp mellem sort/hvid. Denne fase beskriver Ann som ubehagelig, men den blev ifølge hende opvejet af den næste og sidste fase, som indeholdt betryggende mørke, og en følelse af ren glæde.

Ann beskriver endvidere, hvordan hun gennem sit liv har diskuteret fænomenet med flere mænd, som har oplevet mere eller mindre det samme - dog uden den behagelige sidste fase. Grunden til at jeg skriver dette er at jeg syntes fænomenet lyder uhyre interessant og mystisk - specielt pga. alle de sammentræf der nævnes blandt de der oplever det. Lyder dette bare lidt som det du oplever? (og jeg har blot givet en ret overfladisk beskrivelse her - jeg vil gerne uddybe/citere bogen hvis det har interesse!)

Jeg undskylder meget for offtopic, men jeg er meget interesseret i dette sære søvn-fænomen, og vil gerne forsøge at forstå det lidt bedre.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg har nu ikke røget siden torsdag, var meningen at jeg ikke skulle ryge efter nytår, men det kunne jeg sku for første gang ikke holde. Allerede 2. januar stod den på røg hver dag igen da jeg var tilbage på skole og mødte alle de gamle venner som ligesom en stor del af teknisk skole andre elever ryger jævnligt.

Alle de andre gange jeg har holdt pause har jeg kunnet stoppe fra den ene dag til den anden. Måske en indikation af at jeg skal lade være med at ryge så meget. Blev sku lidt skuffet over mig selv. Men jeg kan godt forstå det kan gå så galt for nogen uden at de er klar over de har et problem.

Første dag var slem, jeg havde fri, og ingen smøger. Så nu vi var ved at kvitte det usunde bestemte jeg mig for at skodde smøgerne, har kun røget én siden, plejer at ryge i gennemsnit 10 om dagen + xx ristede.

Havde det lidt skidt, tømmermændsagtigt i maven, og en følelse af at være sulten men ikke have nogen appetit. Osteklokke-fornemmelse og rastløshed gjorde det heller ikke bedre. Hovedet var endnu mere omtåget end nogensinde, og mit humør var helt i bund. Meget forståeligt. Drak en hof på tom mave og røg en smøg, og fik det klart bedre, min mave var klar igen, og jeg åd lidt mad. Stenede resten af dagen med fear and lothings fundet på et website.

Dag nummer to er for mig ensbetydende med et højt humør og krudt i røven. Jeg kommer helt op og køre af en eller anden grund, taler alt for meget og hurtigt, og render rundt med smil på. Ved ikke hvad der sker, og hvorfor, men det er meget morsomt. Plejer at sige at det er bedre på 2. dagen uden røg end at ryge ;)

Næste dag bare generel kvashed. Osteklokke-fornemmelse, rastløshed, og tomhed. Blev stenet væk

Var oppe hos de gamle og spise, sov der og havde slet ikke lyst til at ryge nogen af delene selvom der fandme var mange der røg smøger i en film jeg så. Der kom trangen lidt. Men ved ikke om jeg har røget lang tid nok til at udvikle abstinens, har ikke prøvet at stoppe med smøger før. Ingen tegn rigtigt på abstinenser, det er præcis ligesom de andre gange jeg er stoppet

Regner med at holde den, og kun ryge i weekends eller til specielle lejligheder i hverdagene. Så regner jeg også med at det virker en smule bedre når tolerancen forsvinder :twisted:

Pas på jer derude, hash er lidt mere lumsk end jeg troede ;)

Titel:
Junior medlem

bubbles skrev:

mvh bubbles

Angående søvnløshed kan man eventuelt benytte en beroligende urtete. Det giver en rar harmonisk og velværende følelse i kroppen, som kan medvirke, at man slapper mere fysisk og psykisk af.

Jeg vil anbefale, efter mine egne erfaringer, en te med kamilleblomster, tiliablomster og rosenknopper. Disse naturlige ingredienser giver efter min vurdering en dejlig beroligende følelse, hvilket kan modvirke søvnløshed.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Den sidste, beskrevet som "behagelige del" ved jeg nu ikke helt.. men at jeg får tænkt meget igennem resulterer oftest i at mine tanker runder en hvis pige, hvilket selvfølgelig gør mig varm indeni. Jeg kan også godt være mege tæt på en fortælling (i ved den indledende del af søvnen) men pludseligt taber jeg tråden. Inden jeg taber tråden har jeg det såmænd dejligt nok. Alligevel er frustationen (irriation, rastløshed, usammenhængende tankemylder, sveder mere og vender og drejer mig. føler mig lysvågen(faktisk meget frisk)) stor senere da jeg finder udaf jeg stadig har svært ved at falde i søvn. Disse søvnforstyrrelser er dog gradvist aftagende. Kan mærke klare forbedringer. Jeg har ikke oplevet dette fænomen så meget, udover på det seneste, i samtid med mit rygestop, så jeg har lidt svært ved at finde en rød tråd i forløbet, udover mine cev's. Og ja det er interessant - når jeg ikke har problemer med det - og jeg vil da gladeligt prøve at forstå hvad du mener lidt bedre (yddyb gerne) så jeg kan prøve at forklare hvad jeg slev har oplevet. Jeg diskuterede problemet med en ven i går til en fest. Han lider af hppd, hvilket har taget til i styrke på det seneste (efter nogle LSAtrips) hvilket har kollideret med at han har fået en række angstanfald. Vi kunne finde visse ligheder, bortset fra at hans er en hel del vildere og mere detaljeret (tegn og mønstre a la azteker) - ligesom når man presser tommelfingrene mod sine lukkede øjne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]