Jeg har nu ikke røget siden torsdag, var meningen at jeg ikke skulle ryge efter nytår, men det kunne jeg sku for første gang ikke holde. Allerede 2. januar stod den på røg hver dag igen da jeg var tilbage på skole og mødte alle de gamle venner som ligesom en stor del af teknisk skole andre elever ryger jævnligt.
Alle de andre gange jeg har holdt pause har jeg kunnet stoppe fra den ene dag til den anden. Måske en indikation af at jeg skal lade være med at ryge så meget. Blev sku lidt skuffet over mig selv. Men jeg kan godt forstå det kan gå så galt for nogen uden at de er klar over de har et problem.
Første dag var slem, jeg havde fri, og ingen smøger. Så nu vi var ved at kvitte det usunde bestemte jeg mig for at skodde smøgerne, har kun røget én siden, plejer at ryge i gennemsnit 10 om dagen + xx ristede.
Havde det lidt skidt, tømmermændsagtigt i maven, og en følelse af at være sulten men ikke have nogen appetit. Osteklokke-fornemmelse og rastløshed gjorde det heller ikke bedre. Hovedet var endnu mere omtåget end nogensinde, og mit humør var helt i bund. Meget forståeligt. Drak en hof på tom mave og røg en smøg, og fik det klart bedre, min mave var klar igen, og jeg åd lidt mad. Stenede resten af dagen med fear and lothings fundet på et website.
Dag nummer to er for mig ensbetydende med et højt humør og krudt i røven. Jeg kommer helt op og køre af en eller anden grund, taler alt for meget og hurtigt, og render rundt med smil på. Ved ikke hvad der sker, og hvorfor, men det er meget morsomt. Plejer at sige at det er bedre på 2. dagen uden røg end at ryge

Næste dag bare generel kvashed. Osteklokke-fornemmelse, rastløshed, og tomhed. Blev stenet væk
Var oppe hos de gamle og spise, sov der og havde slet ikke lyst til at ryge nogen af delene selvom der fandme var mange der røg smøger i en film jeg så. Der kom trangen lidt. Men ved ikke om jeg har røget lang tid nok til at udvikle abstinens, har ikke prøvet at stoppe med smøger før. Ingen tegn rigtigt på abstinenser, det er præcis ligesom de andre gange jeg er stoppet
Regner med at holde den, og kun ryge i weekends eller til specielle lejligheder i hverdagene. Så regner jeg også med at det virker en smule bedre når tolerancen forsvinder :twisted:
Pas på jer derude, hash er lidt mere lumsk end jeg troede