Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 jul 2009 07:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2008 21:40
Indlæg: 181
jeg fik afvide at thc sætter sig i fedtvævet så det er svære at tage på? men læste tilgændgøld også at en ryger der ryger 20 smøger om dagen forbrænder 20% mere? er der noget hold i det? eller bare en skod kilde.?

står nemlig og skal tage en del på :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2009 09:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Det er der intet hold i.

Hvis du vil tage på på en sund måde, så skal du spise et godt stykke over din kalorieligevægt og helst styrketræne samtidig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2009 11:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 apr 2009 16:45
Indlæg: 172
jeg har hørt man bliver tynd af hash ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2009 12:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Det gør man heller ikke...
Man bliver tynd af ikke at spise. Hvis hash får dig til at glemme at spise eller hvis du hellere vil bruge dine penge på røg end på mad, så kan det være du bliver tynd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2009 12:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 apr 2009 16:45
Indlæg: 172
når man har røget bliver man utrolig sulten
på den måde kan man da tage lidt på :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2009 13:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2008 08:37
Indlæg: 446
Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
oruspo skrev:
når man har røget bliver man utrolig sulten
på den måde kan man da tage lidt på :D


Ja i starten gør du måske.. men når du er inde i et rigtig slemt hashmisbrug skal du bruge hash bare for at ku klemme en mad ned - og nogengange er det yderst ubehaeligt at sku tvinge sig selv til at sluge maden.. især hvis man ikke har røget...

jeg kan slet ikke mærke jeg er sulten hvis jeg ikke har røget tjald, først når jeg har røget knurre min mave..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2009 20:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2007 10:24
Indlæg: 576
The-Lizardman skrev:
først når jeg har røget knurre min mave..

og så det bar ud og lægge en dej


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2009 21:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2008 21:40
Indlæg: 181
The-Lizardman skrev:
oruspo skrev:
når man har røget bliver man utrolig sulten
på den måde kan man da tage lidt på :D


Ja i starten gør du måske.. men når du er inde i et rigtig slemt hashmisbrug skal du bruge hash bare for at ku klemme en mad ned - og nogengange er det yderst ubehaeligt at sku tvinge sig selv til at sluge maden.. især hvis man ikke har røget...

jeg kan slet ikke mærke jeg er sulten hvis jeg ikke har røget tjald, først når jeg har røget knurre min mave..


lizard jeg har det præcis på samme måde. har helt mistet min naturlige sult, har fået såkaldt bongappetit.
men tusind tak for svar. det må være med i mine overvejelser!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2009 01:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2008 08:37
Indlæg: 446
Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
mig skrev:
The-Lizardman skrev:
oruspo skrev:
når man har røget bliver man utrolig sulten
på den måde kan man da tage lidt på :D


Ja i starten gør du måske.. men når du er inde i et rigtig slemt hashmisbrug skal du bruge hash bare for at ku klemme en mad ned - og nogengange er det yderst ubehaeligt at sku tvinge sig selv til at sluge maden.. især hvis man ikke har røget...

jeg kan slet ikke mærke jeg er sulten hvis jeg ikke har røget tjald, først når jeg har røget knurre min mave..


lizard jeg har det præcis på samme måde. har helt mistet min naturlige sult, har fået såkaldt bongappetit.
men tusind tak for svar. det må være med i mine overvejelser!


Prøv at se om du måske kan holde en pause på bare 30 dage ?
og så når du trapper ned - så prøv at ryge joints og ligesåstille gå ned til sidst på en halv joint om dagen - til et par væss- og så til ingen tjald overhoved..
Så køber du et par øl- nogle baldrian/humle ekstrat tabelletter i matas- og gir dig ud på en lille rejse ;)
jeg ville anbefalde at ryge et alternative som wild dagga osv.. det har et stof i sig der skulle ligne thc og virke på samme måde- men siden det ikke er thc er det stadig ikke det samme- og ka bruges evt. til at trappe ned på...

og de 3 første dage er somregl ( for mig ) de værste- og så skal man bare igennem 3 -5 uger med abstinenser og svedeture og humørsvingninger osv og så er man clean.. :mrgreen: sårn plejer jeg ivertfald at gøre det...
Bare et råd... hvis du nu havde lyst til at stoppe.. abetitten kommer tilbage- og efter 30 dages stop og man så ryger en god stor joint- blir man så baske hamrene skæv igen - næsten ligesom i gamle dage- og får æder på og fatter brik osv ;) det helt klart det værd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2009 08:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2008 21:40
Indlæg: 181
det skal være et mål. men det der "wild dagga" er det et ethnogen eller hvad man siger?
for så ved jeg hvor jeg kan købe det. Er btw. begyndt som medhjælper i en børnehave så det giver en god motiverring + man bliver naturlig træt af alt den larm og balade :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2009 11:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
mig skrev:
jeg fik afvide at thc sætter sig i fedtvævet så det er svære at tage på?

Ren myte. THC har intet med lipogenese (fedtlagring) at gøre ud over det med ædeflip.

mig skrev:
men læste tilgændgøld også at en ryger der ryger 20 smøger om dagen forbrænder 20% mere? er der noget hold i det? eller bare en skod kilde.?

Cigaretter indeholder en stimulant ved navn nikotin. Så ja, cigaretter har en vis slankende effekt, hvilket jo også betyder at de fleste oplever vægtforøgelse under rygestop.

mig skrev:
står nemlig og skal tage en del på :)

Spis højenergi fødevarer og husk at få masser af kulhydrater/sukker/stivelse, da det fremme udskillelsen af lagringshormonet insulin. Den type vægtforøgelse du vil opleve her er i fedtdepoterne.

Du kan også tage på i muskelmasse, men det kræver styrketræning eller anden (anaerob) træning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2009 13:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2008 08:37
Indlæg: 446
Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
mig skrev:
det skal være et mål. men det der "wild dagga" er det et ethnogen eller hvad man siger?
for så ved jeg hvor jeg kan købe det. Er btw. begyndt som medhjælper i en børnehave så det giver en god motiverring + man bliver naturlig træt af alt den larm og balade :D


Jeg har en gang røget en joint med nogle wild dagga blade i, engang da jeg prøvede at stoppe med tjalden- og havde ikke røget tjald i 9 dage da jeg tændte den.. først der røg jeg rimelig meget uden at mærke den effekt overhoved..
jeg havde røget jointen helt færdig og syndtes ikke jeg mærkede det store.. så jeg besluttede mig får at lave nogle bonghoveder istedet - efter 3 bonghoved skete der noget - blev jeg lidt sløv- lidt træt .. ikke nogen griner på eller sårn.. jeg blev bare lidt døsig.. måske fordi jeg netop havde drukket 4 bajere inden...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2009 16:22 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2009 16:30
Indlæg: 25
Geografisk sted: Den frådige dal
Må man have lov at spørge om hvorfor du gerne vil tage på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2009 16:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2008 21:40
Indlæg: 181
fordi jeg har røget for meget og glemt at spise optimalt, har derfor fået opbygget mig en meget dårlig spisevane, og har tabt mig en del.
btw. hvad er højenergifødevarer, er det sådan noget som kylling og fisk...?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2009 16:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
mig skrev:
fordi jeg har røget for meget og glemt at spise optimalt, har derfor fået opbygget mig en meget dårlig spisevane, og har tabt mig en del.
btw. hvad er højenergifødevarer, er det sådan noget som kylling og fisk...?


Fødevarer med meget energi er dem med høje tal på protein, kulhydrat og fedt. Se bag på dine fødevarer, hvor det er opgjort.

Kylling og fisk må som hovedregel regnes for at være i den lave ende af skalaen, da de ikke er særligt fede (og jo ikke indeholder kulhydrater). Kylling smager jo til gengæld godt, så du har nogen tricks: spis ikke det kedelige hvide brystkød. Hold dig til lår, vinger, skind og skrog, der indeholder mere fedt. Lav evt. Kentucky fried chicken (hvor du panerer ørnen før du steger den). Fisk er udmærket, hvis du går efter makrel og laks, eller andre fede fisk.

Gå efter sødmælk over letmælk

Spis brød, corn flakes, ovnstegne kartofler og den slags. Lav sovs til eller få din mayonnaise og remoulade.

Gå efter det marmorerede kød (altså kød med synligt hvidt fedt), spis fedtkanten på din kotelet.

Gør fløde til en del af din diæt.

Det er populært at tro, at det meste fedende i verden er kød/fedt og den slags. Det er en sandhed med modifikationer, da det mætter af helvede til og ofte ikke er specielt mere energiholdigt end brød, korn osv. Plus det at kulhydrater, altså sukker/stivelse, for mange mætter mindre end kød og grønt: dermed kan du hurtigere blive sulten igen og spise mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2009 16:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2008 21:40
Indlæg: 181
Det have jeg slet ikke tænkt på det med den fede mad og at komme hurtigere til appetit igen :)
har sat et mål, fra på mandag drøner jeg max en enkelt gang i bongen om dagen.

hvis du stadig har lyst til at svare så har jeg et spørgsmål mere, har fået nogen piller der blev kaldt oxi? hvis det er dem jeg har fået søgt mig frem til er det noget der hedder "Oxymetholone" en form for hormon? er det rigtigt og så er det vel et steroid? eller hvad man nu kalder det.! det er ikke lige mig. men vil gerne høre nermere?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2009 20:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 aug 2008 01:24
Indlæg: 35
mig skrev:
Det have jeg slet ikke tænkt på det med den fede mad og at komme hurtigere til appetit igen :)
har sat et mål, fra på mandag drøner jeg max en enkelt gang i bongen om dagen.

hvis du stadig har lyst til at svare så har jeg et spørgsmål mere, har fået nogen piller der blev kaldt oxi? hvis det er dem jeg har fået søgt mig frem til er det noget der hedder "Oxymetholone" en form for hormon? er det rigtigt og så er det vel et steroid? eller hvad man nu kalder det.! det er ikke lige mig. men vil gerne høre nermere?

hvis det er hvad jeg tror det er ville det da være dumt at gå fra Hash til benzoer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2009 06:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 mar 2008 08:37
Indlæg: 446
Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Det rigtig flot du går ned på et bonghoved !!! RIGTIG FLOT !

MEN ! ;)
Når du har røget et bonghoved om dagen i en uge- vil du blive kanon skæv af dette ene hoved..
jeg vil anbefale dig at ryge det endten inden aftensmad- eller inden nat nat tid..
Efter den uge kan du gå ned til en joint om dagen eller to..
Du vil blive overasket over hvor skæv en joint pluseligt gør dig- netop fordi din krop ikke indetager THC i de mængder den er vandt til og plejer mere..
Til allersidst ka du være nede på et par væs inden mad- og et par væs inden aften.. bare lige ryg til du får skuldrene ned på plads - og så endelig ikke mere :)
Jeg siger ikke du skal stoppe hehe, men bare nogle få råd hvis du nu lystede lidt......


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2009 18:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 sep 2006 17:16
Indlæg: 65
kayser skrev:
mig skrev:
Det have jeg slet ikke tænkt på det med den fede mad og at komme hurtigere til appetit igen :)
har sat et mål, fra på mandag drøner jeg max en enkelt gang i bongen om dagen.

hvis du stadig har lyst til at svare så har jeg et spørgsmål mere, har fået nogen piller der blev kaldt oxi? hvis det er dem jeg har fået søgt mig frem til er det noget der hedder "Oxymetholone" en form for hormon? er det rigtigt og så er det vel et steroid? eller hvad man nu kalder det.! det er ikke lige mig. men vil gerne høre nermere?

hvis det er hvad jeg tror det er ville det da være dumt at gå fra Hash til benzoer

Hey mate. Jeg har røget på bongen konstant i 3 år indtil for omkring en måned siden, hvor jeg begyndte på joints, du behøves ikke at trappe ned på bong, det er alligevel meget sværde end bare at springe direkte på jointsne ;) Her taler jeg af erfaring

Jeg køre på første uge uden at ryge nu :rocking: :cheers: <-- Haha fed smilie, bare drik en masse bajer ;P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2009 14:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2006 08:45
Indlæg: 486
Geografisk sted: Aalborg
mig skrev:
Det have jeg slet ikke tænkt på det med den fede mad og at komme hurtigere til appetit igen :)
har sat et mål, fra på mandag drøner jeg max en enkelt gang i bongen om dagen.

hvis du stadig har lyst til at svare så har jeg et spørgsmål mere, har fået nogen piller der blev kaldt oxi? hvis det er dem jeg har fået søgt mig frem til er det noget der hedder "Oxymetholone" en form for hormon? er det rigtigt og så er det vel et steroid? eller hvad man nu kalder det.! det er ikke lige mig. men vil gerne høre nermere?

Kan bestemt ikke anbefale at begynde at tage hormoner og slet ikke i form af tabs.
Få styr på din kost du kan eventuelt gå til lægen og få en henvisning til en diætist hvor meget har du da tabt dig ?
Stod selv og vejede ingenting grundet jeg aldrig rigtigt har spist så meget en dag tog jeg så den beslutning at jeg ikke gad at være så tynd længere da jeg fik kommentare omkring det hver eneste dag. Begyndte at spise en helt masse i forhold til hvad jeg plejede fik lidt kosttilskud i form a weight gainer og proteinbars, samtidig begyndte jeg at styrke træne 5 gange ugentligt.
Allerede efter 1,5 måned havde jeg taget 8 kg på.
Ryger kun hash i weekenden nu, for hvis jeg ryger til dagligt får jeg ikke spist den samme mængde mad for man orker ikke lige at lave dit og dat eller falder i søvn uden sin natmad og lign ;) .


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: nvan og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team