Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 03 okt 2010 20:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2010 22:12
Indlæg: 94
Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
groza skrev:
Hvor mange mg fik du taget?
Mener Zolpidem normalt fås i piller à 10mg, jeg bruger selv en halv pille at falde i søvn på.
Har dog aldrig oplevet de ting, du beskriver, og nogle gange havde jeg endda kombineret med pot :)


Jeg startede med at tage en enkelt (10 mg.), og da jeg kunne mærke virkningen begyndte at virke (der går nok omkring 45 - 60 min vil jeg tro ca.). Altså der hvor gulvet begynder at blive skråt osv., og ikke rigtig kunne snakke så meget, tog jeg 10 mg. mere. Og så blev det sjovt! :D

Jeg sov så ca. 6 timer på det vil jeg tro, og var stadig lidt skøv og små forvirret da jeg vågnede. (var åbenbart trådt op i kun undertøj foran en af mine bedste kammerater, hvilket var ret så pinligt. Men kunne ikke huske intet af det ;/ hehe..) derefter lå jeg mig til at sove igen, og da jeg så vågnede derefter, var jeg helt klar og frisk oveni! :)

Men det har på ingen måde været en ubehagelig oplevelse på nogen måde, nok mere anderledes vil jeg påstå! Men sjov! :D hehe.. Det er da vørd at prøve, hvis man er til sådan nogen. Man får en ordentlig griner på, især hvis man er to der tager det sammen.. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2010 12:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2010 17:01
Indlæg: 16
Jeg har et spørgsmål. Bemærk venligst, at jeg HAR læst reglementet, og at jeg ikke forsøger at lokke nogen af jer til at skaffe mig stoffer. Jeg spørger udelukkende, fordi jeg er interesseret i benzodiazepiner og medicin generelt (kunne ligeså godt have spurgt om decloxacillin).

Jeg har set, nogle af jer har skrevet Halcion/Triazolam i listen over benzo'er, I foretrækker/har prøvet. Hvordan kan det overhovedet være, I har kendskab til stoffet? Af hvad jeg kan forstå, er Triazolam det kraftigste (hypnotiske) benzodiazepin på moder jord, og er udelukket fra terapeutisk behandling i en stor portion lande grundet de alvorlige akutte bivirkninger (aggressioner, etc.). Jeg er godt klar over, disse ikke er vedvarende, men hvis ens læge ikke udskriver det, og man ikke kan købe det på gaden (hvilket man ikke kan; jeg bor 10 minutter fra Istedgade; min sædvanlige kilde til Flunitrazepam etc.), hvordan så? Over internettet?

Og inden i banlyser mig: Jeg er ikke ude efter stoffet. Jeg ønsker ikke at få at vide, HVOR stoffet er tilgængeligt; jeg er bare dødinteresseret i, hvordan folk overhovedet kan få fat på den slags varer. I mine øjne er det vel ligeså let at få fat i en automatriffel (overdosis fremmer rusen).

Jeg har ganske vist fået at vide, at ældre mennesker nu og da får udskrevet Halcion, men jeg tror endnu, jeg har til gode at snakke med en 'ældre person' herinde ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2010 12:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2010 17:01
Indlæg: 16
Her kommer mit sidste spørgsmål. Jeg skriver det i en ny beske, da der er max-tegn-begrænsningen på skrivefeltet. Hvis man har spist ~6mg flunitrazepam, hvor længe skal man da vente med at spise et andet hypnotisk benzo for at opnå maksimal effekt? Jeg spørger, fordi jeg har 7 alprazolam'er liggende, og jeg vil helst ikke spilde dem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2010 10:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Jeg har fået udskrevet Halcion af min læge imod søvnløshed en enkelt gang... På mig virker de ikke så stærkt, som så mange andre benzoer..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2010 10:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
inkvo150 skrev:
Jeg har et spørgsmål. Bemærk venligst, at jeg HAR læst reglementet, og at jeg ikke forsøger at lokke nogen af jer til at skaffe mig stoffer. Jeg spørger udelukkende, fordi jeg er interesseret i benzodiazepiner og medicin generelt (kunne ligeså godt have spurgt om decloxacillin).

Jeg har set, nogle af jer har skrevet Halcion/Triazolam i listen over benzo'er, I foretrækker/har prøvet. Hvordan kan det overhovedet være, I har kendskab til stoffet? Af hvad jeg kan forstå, er Triazolam det kraftigste (hypnotiske) benzodiazepin på moder jord, og er udelukket fra terapeutisk behandling i en stor portion lande grundet de alvorlige akutte bivirkninger (aggressioner, etc.). Jeg er godt klar over, disse ikke er vedvarende, men hvis ens læge ikke udskriver det, og man ikke kan købe det på gaden (hvilket man ikke kan; jeg bor 10 minutter fra Istedgade; min sædvanlige kilde til Flunitrazepam etc.), hvordan så? Over internettet?

Og inden i banlyser mig: Jeg er ikke ude efter stoffet. Jeg ønsker ikke at få at vide, HVOR stoffet er tilgængeligt; jeg er bare dødinteresseret i, hvordan folk overhovedet kan få fat på den slags varer. I mine øjne er det vel ligeså let at få fat i en automatriffel (overdosis fremmer rusen).

Jeg har ganske vist fået at vide, at ældre mennesker nu og da får udskrevet Halcion, men jeg tror endnu, jeg har til gode at snakke med en 'ældre person' herinde ;)



De gange jeg har prøvet Triazolam, har jeg købt dem af en bekendt som får udskrevet 2 x 0,25mg hver aften af egen læge.
Der er stor forskel på hvor løst recepterne hænger på lægerne her i DK.
Jeg synes dog som Morpheus heller ikke at de er noget at råbe hurra for.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2010 00:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
Det kan godt være det er lidt off-topic, men jeg ville gerne lige høre, hvorfor halveringstiden på f.eks. rivotril er så stort et problem for nogle? Personligt synes jeg ikke jeg går rundt i en koger 3 dage efter jeg har taget en benzo. Det skal dog siges at jeg ikke er særlig erfaren på området. Jeg har taget benzoer en gang, hvor jeg tog 4 mg clonazepam "under the influence of alchol", der havde jeg det dog fint de efterfølgende dage, var måske lidt omtåget og træt, men i stand til at passe min uddanelse og mødte for en gangs skyld op til alle timer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2010 19:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Halveringstid af et stof (i blodet) behøver ikke have noget som helst at gøre med hvor lang tid man er påvirket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2010 21:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
^Men det har den, når vi snakker Clonazepam.
Ved 4mg er det nok ikke noget man ligger voldsomt mærke til. Men i større doser er det nemt at mærke.
Min erfaring med benzoer siger mig at man ikke selv altid ligger mærke til at man er påvirket. Så 'lumske' er de nemlig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2010 12:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Diazepam, men kun fordi den lammer så ekstremt... lort at halveringstiden er så forbandet lang.. men ellers alprazolam :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2010 12:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
10hi-f9z skrev:
Det kan godt være det er lidt off-topic, men jeg ville gerne lige høre, hvorfor halveringstiden på f.eks. rivotril er så stort et problem for nogle? Personligt synes jeg ikke jeg går rundt i en koger 3 dage efter jeg har taget en benzo. Det skal dog siges at jeg ikke er særlig erfaren på området. Jeg har taget benzoer en gang, hvor jeg tog 4 mg clonazepam "under the influence of alchol", der havde jeg det dog fint de efterfølgende dage, var måske lidt omtåget og træt, men i stand til at passe min uddanelse og mødte for en gangs skyld op til alle timer.


Det farlige ved benzoer og de lange halveringstider, er jo netop, at man ikke selv føler man er påvirket af dem. Dog kan omverdenen dog godt føle at man er ved siden af sig selv.


Senest rettet af Morten på 14 16 okt 2010 12:52, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2010 12:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Morten på 14 skrev:
Det farlige ved benzoer og de lange halveringstider, er jo netop, at man ikke selv føler man er påvirket af dem. Dog kan omverdenen dog godt føle at man er ved siden af sig selv.


Præcis... Derfor jeg kun rører dem ekstremt sjældent :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2010 13:04 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
inkvo150 skrev:
Jeg har et spørgsmål. Bemærk venligst, at jeg HAR læst reglementet, og at jeg ikke forsøger at lokke nogen af jer til at skaffe mig stoffer. Jeg spørger udelukkende, fordi jeg er interesseret i benzodiazepiner og medicin generelt (kunne ligeså godt have spurgt om decloxacillin).

Jeg har set, nogle af jer har skrevet Halcion/Triazolam i listen over benzo'er, I foretrækker/har prøvet. Hvordan kan det overhovedet være, I har kendskab til stoffet? Af hvad jeg kan forstå, er Triazolam det kraftigste (hypnotiske) benzodiazepin på moder jord, og er udelukket fra terapeutisk behandling i en stor portion lande grundet de alvorlige akutte bivirkninger (aggressioner, etc.). Jeg er godt klar over, disse ikke er vedvarende, men hvis ens læge ikke udskriver det, og man ikke kan købe det på gaden (hvilket man ikke kan; jeg bor 10 minutter fra Istedgade; min sædvanlige kilde til Flunitrazepam etc.), hvordan så? Over internettet?

Og inden i banlyser mig: Jeg er ikke ude efter stoffet. Jeg ønsker ikke at få at vide, HVOR stoffet er tilgængeligt; jeg er bare dødinteresseret i, hvordan folk overhovedet kan få fat på den slags varer. I mine øjne er det vel ligeså let at få fat i en automatriffel (overdosis fremmer rusen).


Nogle får tilsyneladende udskrevet dem af sin læge. Men udover det kommer der så meget mærkeligt crap indover grænsen. Der er masser af falske rohypnol, tafil osv i omløb, så det samme ku gøre sig gældende for halcion :)
Ellers kommer benzoer også nogle gange som rent pulver. Man skal bare kende et lab, der er villig til at lave det og så skal man være modig/dum nok til at få det sendt med posten. Evt ku det være, nogen her i dk selv laver det. Umiddelbart har jeg aldrig set begrænsninger for adgang til nogen slags stoffer, fordi de ikke udskrives eller noget i den dur.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2010 20:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 aug 2010 18:45
Indlæg: 59
Flunitrazepam! Hands down.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2010 18:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Jeg har desværret aldrig erfaret mig med andet end syntetiske opiater, såsom Oxynorm fx.. Men hvor fanden får I de benzoer fra? :D Har I allesammen søvnproblemer eller det der er værre? :D .. kan i hvert fald ikke få det i 'butikken' :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2010 18:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
m-ing skrev:
Jeg har desværret aldrig erfaret mig med andet end syntetiske opiater, såsom Oxynorm fx.. Men hvor fanden får I de benzoer fra? :D Har I allesammen søvnproblemer eller det der er værre? :D .. kan i hvert fald ikke få det i 'butikken' :(


The streets, my friend.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2010 18:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
m-ing skrev:
Jeg har desværret aldrig erfaret mig med andet end syntetiske opiater, såsom Oxynorm fx.. Men hvor fanden får I de benzoer fra? :D Har I allesammen søvnproblemer eller det der er værre? :D .. kan i hvert fald ikke få det i 'butikken' :(

spørg din opiat pusher om han ikke kan skaffe benzo'er også..

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2010 19:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Been searching.. Tror bare ikke midtjylland er tha place for at være ærlig! Opiaterne var på receptet da jeg havde fået en væskeindsamling i lysken, som nu er ovre..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2010 10:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2009 03:20
Indlæg: 44
har phenazepam ikke noget og sige i denne tråd?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 dec 2010 13:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
ledelia skrev:
har phenazepam ikke noget og sige i denne tråd?


Det er efter min mening et godt stykke nede på listen. Der er mange andre benzodiazepiner, som jeg personligt ville sætte foran dette relavtive slum benzo. :)

Synes du da, at det burde have mere at sige i denne tråd? Del endelig ud af dine oplevelser med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2011 23:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2010 22:12
Indlæg: 94
Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team