Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 11 aug 2011 14:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg bruger det heller ikke dagligt og 400 er ens meget for mig hehe

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 17:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Er det bare mig der synes at der er en vis problemstilling i at proppe sig med antipsykotisk medicin bare fordi man vil sove?
Jeg aner ikke om - og hvilken - skade det kan gøre, men det kan da umuligt være en god ide?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 17:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Man får det mod alt lige pt. det lammeste er at nogle har fået seroquel for ondt i rykken?

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 17:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Det er fordi lægerne er så bange for de stykke opioider og bezodiazepiner. Så skid hul i om antipsykotisk medicin er invaliderende og zombieskabende. Bare det ikke har afhængighedpotentiale. :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 22:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Det skal så lige siges at man sagtens kan blive afhængig af seroquel mener også det står på brusvejledningen

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 22:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Da jeg gik hos en psykiater tilbød han mig dem sammen med nogen alopamer i forbindelse med et hashstop, (og efter 10 minutters samtale) :roll:
da jeg spurgte indtil hvad seroquel var sagde han at de kaldte dem "hashpiller" fordi at det gav en hashlignende rus der bare
ikke var ligeså afhængighedsskabende, BAAAH ! nok pga den lamme udtalelse rørte jeg aldrig det lort, har stadig et par 50mg liggende
derhjemme på hylden, og ikke en gang siden jeg fik dem har jeg overvejet at æde dem for at blive lam eller andet.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 22:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Zh4d0w skrev:
Det skal så lige siges at man sagtens kan blive afhængig af seroquel mener også det står på brusvejledningen


ja, det kan man sikkert godt. Men i og med at der ikke er nogen speciel behagelig rus at hente i dem er afhængighedspotentialet ikke nært så stort...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2011 09:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Jeg er virkelig chokeret. Dette er ikke bare små doser I tager. Jeg har lavt blodtryk, var ved at besvime konstant på 25mg. Hvad hvis man falder om og slår hovedet ind i en bordkant? Tvivler på at I har styr på hvad jeres blodtryk er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 12:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Alice skrev:
Jeg er virkelig chokeret. Dette er ikke bare små doser I tager. Jeg har lavt blodtryk, var ved at besvime konstant på 25mg. Hvad hvis man falder om og slår hovedet ind i en bordkant? Tvivler på at I har styr på hvad jeres blodtryk er.




Nej det er ik bare små doser eller det er det kender folk som får 1800 mg og dagen. Men den der med at hvad hvis nu du knalder hovedet ind i en bordkant syntes jeg ik rigtig holder ? så vidt jeg har forstået bliver der snakket om at skulle sove i denne tråd :roll: Når jeg har ædt seroquel æder jeg dem børster tænder og pisser i seng der er da ingen ide i at rende rundt og ligne en der ik har sove i 10 døgn bare fordi man har ædt seroquel ! æd dem og lig dig under dynen = problemet er løst !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 15:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 nov 2010 14:39
Indlæg: 1017
Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
@krabler
Lige mine ord mate ;)

_________________
// "Pain is only a physical condition//
Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2011 01:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Fra pro.medicin.dk

Antipsykotika (forgiftninger)

Toksikologi:
Heterogen gruppe med dopamin- og serotioninantagonisme, antikolinerge effekter, perifer α1-blokade og membranstabiliserende virkning på myocardiet, jf TCA.
Toksisk dosis: Symptomer svarende til bivirkninger ses allerede i de terapeutiske område - for de mindst potente stoffer 15 mg/kg. I forhold til terapeutisk dosis er forgiftningsdosis højere for de potente stoffer.

Klinik:
Let forgiftning med sedation, ortostatisk hypotension og antikolinerge manifestationer.
Ved svær forgiftning ses koma, kramper, evt. respirationsstop, hypotension, manglende temperaturregulering (hypo- og hypertermi) eller EPS (alvorligst er akut dystoni). Ekg med QT-, evt. QRS-forlængelse, evt. arytmier, fx torsades des pointes.
Akut dystoni involverer ofte hoved- og nakkemuskler, evt. med opistonus. Tilstanden er akut behandlingskrævende på intensiv afsnit.
Malignt neuroleptikasyndrom er en akut livstruende tilstand, som ses under behandling med dopaminantagonister med muskelrigiditet, muskelnekrose (forhøjet kreatinin og CK), akinesi, svækket vejrtrækning, konfusion og koma. Der kan ses hypertermi og neutrofil leukocytose, leverpåvirkning, metabolisk acidose og nyresvigt. Tilstanden behandles på intensiv afsnit for at opretholde basale organfunktioner. Afbrydelse af muligt udløsende behandling, evt. genoptagelse af afbrudt behandling med dopaminagonist. Benzodiazepin med henblik på muskelrelaksation og sedation, evt. dantrolen og eller bromocriptin.

Undersøgelser:
Elektrolytter, kreatinin, blodgasser, ekg, kardiel monitorering ved symptomer og abnormt ekg.

Behandling:
Gastro-intestinal dekontaminering med kul, i øvrigt symptomatisk behandling. Hypotension behandles med volumensubstitution. Forstyrrelser af overledning og rytme med breddeøget QRS behandles med bikarbonat som TCA. Hos patienter, som ikke er i fast behandling med antipsykotika, kan der i op til 5 døgn efter indtagelsen forekomme dystone reaktioner (især haloperidol, metoclopramid og phenthiaziner). Behandles akut med antiparkinsonmiddel (biperidin) i.v. efterfulgt af 2-3 døgns oral behandling.

Hvad er det for nogle piller I tager? Ifølge dette kan en patient på 80kg ikke klare mere end 1200mg (i tilfældet af seroquel ikke er særlig potent i forhold til andre stoffer), så kan han i hvert fald risikere at få det ganske fælt. Så kan ikke se hvorfor lægerne skulle ordinere mere end den dosis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 aug 2011 00:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
lægerne ordinere jo heller ik alt hvad du går og stopper i munden ? jeg får dem af en kammi og jeg spiser de helt normale seroquel og sjældent seroquel pro long det er depot tabeletter :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team