Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Til det med at emnet ikke fylder hele skærmen, så kan man altså bare trykke "Ctrl + +" og så zoomer browseren ind.
Jeg køre også med full HD og kan ikke læse de små pis bogstaver, så anvender altid zoom her og på facebook, så er det til at se igen :)

Zoom funktionen kan ødelægge designet en del. Du burde overveje briller. Jeg har også full hd, ser fint alle bokstaver herinde, ligegyldigt størrelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Skide godt arbejde, siden er blevet stilet og flot. Thumbs up. :)
Men, jeg vil endnu en gang lige påpege, det ellers så omtalte, "Vis nye indlæg" etc.
Det kan godt være at det ikke er det som de andre sider kører med, men kan vi så ikke bare være lidt anderledes og blive fri for at skulle gå tilbage til boardindeks hver gang vi vil se nye indlæg? Og så bare få de funktioner overalt, så man ikke skal sidde og, undskyld udtrykket, nosse sig frem og tilbage konstant? Det lader lidt til at det er efterspurgt af mange at få funktionerne overalt på sitet, og nu har jeg ingen forstand på det, men det er vel ikke jordens største opgave?
Og så må de andre forums have deres som de vil, og vi vores, som vi vil. :)
No hate! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skide godt arbejde, siden er blevet stilet og flot. Thumbs up. :)
Men, jeg vil endnu en gang lige påpege, det ellers så omtalte, "Vis nye indlæg" etc.
Det kan godt være at det ikke er det som de andre sider kører med, men kan vi så ikke bare være lidt anderledes og blive fri for at skulle gå tilbage til boardindeks hver gang vi vil se nye indlæg? Og så bare få de funktioner overalt, så man ikke skal sidde og, undskyld udtrykket, nosse sig frem og tilbage konstant? Det lader lidt til at det er efterspurgt af mange at få funktionerne overalt på sitet, og nu har jeg ingen forstand på det, men det er vel ikke jordens største opgave?
Og så må de andre forums have deres som de vil, og vi vores, som vi vil. :)
No hate! :D

Det er jo overflødigt. Du siger at du ikke vil nosse dig frem over tilbage. Det er der jo heller ingen grund til. Åben nye indlæg i en fane for sig selv, så er den der altid. Normalt trykker man på den EN gang når man logger ind, ser om der er noget nyt, er der det, åbner man bare de links i nye faner. simpelt.

Det er kun et spørgsmål om vaner. Tryk på knappen når i logger ind, så er den åben. Hvor svært kan det være. Din browser har faner, ingen siger du skal sidde og nosse rundt på en side, åben hvad du har brug for. så er det der.

Insane psychedelia user!

Det er kun et spørgsmål om vaner.

Tåbeligt argument for ringe usability...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som andre også skriver, mangler jeg også min "Vis nye emner" knap. Ud over det så ser det rigtig godt ud det nye design.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er kun et spørgsmål om vaner.

Tåbeligt argument for ringe usability...

Egenligt ikke. Den usability du leder efter ville du få hvis du lægger dine vaner om, jeg har kommet med en del forslag til hvordan det kan gøres. Ærgeligt så få læser dem.

Der er ikke noget usability problem, det ved jeg da der er et par millioner brugere af prosilver temaet uden at det er et problem for dem at se de nye indlæg. Når i så har problemer må det jo være noget andet. Mit bud er vanerne som er opbygget igennem 10 år, i har været vant til at man lige kunne trykke der og ikke loade siden for sig selv når man lige er logget ind. så er det jo en vane der skal lave om. Men jeg ved det er en vane i kan leve med da de andre phpbb3 brugere kan.

Som andre også skriver, mangler jeg også min "Vis nye emner" knap. Ud over det så ser det rigtig godt ud det nye design.

Nye emner bliver også vist i "Vis nye indlæg", du kan også altid se dem på forsiden. Funktionen Vis nye emner er ikke en del af phpbb3 som standard og da vis nye indlæg og forsiden allerede viser dem var der ingen grund til at beholde denne ekstra funktion.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ja, det ser da godt ud det nye design ... Meeeen, jeg er nu også glad for at jeg kan beholde det gamle tema! =) Btw, thumps up! For dem som kan lide fornyelse er det da lækkert arbejde.. Go aften

Gider ikke lige læse hele tråden igennem, vil bare lige gøre opmærksom på at "advarslerne" tilsyneladene ikke er der, hvis man vælger det gamle tema.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, det ser da godt ud det nye design ... Meeeen, jeg er nu også glad for at jeg kan beholde det gamle tema! =) Btw, thumps up! For dem som kan lide fornyelse er det da lækkert arbejde.. Go aften

Gider ikke lige læse hele tråden igennem, vil bare lige gøre opmærksom på at "advarslerne" tilsyneladene ikke er der, hvis man vælger det gamle tema.

Advarslerne er noget kun mods kan se. Kan du ikke tage et screenshot af det du mener er advarsler og hvor du kan se dem ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth

Advarslerne er noget kun mods kan se. Kan du ikke tage et screenshot af det du mener er advarsler og hvor du kan se dem ?

Jeg går ud fra Blodsplat mener de advarsler om farlige batches i omløb. De har fået deres eget underforum i Nyheds-sektionen (samt et dedikeret link dertil i menuen ude til højre på Forsiden), og fremtidige advarsler vil kun blive vist som globale bekendtgørelser (Øverst på alle sider med fede typer og vist nok i rødt!) i de uger/måneder advarslerne er højaktuelle dvs. mens der stadig er risiko for at støde på dem i nattelivet/på gaden, eller hvor man nu falder over sit knark, men vil blive arkiveret i førnævnte underforum, når det vurderes at faren er ved at være drevet over.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En lille opdatering mht. vis nye indlæg funktionen

viewtopic.php?f=9&t=38779&p=531132#p531132

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Taaaaaak for den nyeste opdatering DYSW! Og i det hele taget skal du have ros for det store arbejde det må have været. Fedt! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]