Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Brunt pulver.
Indlæg: 03 apr 2012 21:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jan 2011 17:29
Indlæg: 3
Hej derude,

Jeg var til fest her den anden dag, hvor en veninde tilbød mig noget brunt pulver.
Hendes veninde havde personligt været i Amsterdam og handle ind, af alverdens forskellige 'produkter'.
Det brune pulver skulle efter sigende være højkvalitets amfetamin.
Jeg er personligt ikke glad for amfetamin, da det 'bare er amf' - Men det her skulle prøves af!

____________________________

^Så stor er min første streg. Har ALDRIG nogensinde fået noget der rev så meget i næsen.
Efter 15 min. synes jeg ikke der er kommet den store virkning. Føler mig en smule flyvende, men ikke det vilde. Er halvfuld, har drukket 8-9 øl. Jeg spørg derfor om en streg mere, og vi får smidt et bar baner på bordet.

Første streg:
___________

Anden streg:
___________


Tog den i tog baner, for at undgå det rev alt for meget i min næse.
Det begynder at virke lidt mere nu:
[list=]
Begynder at trippe med benene, og er oppe at køre.
Har fuld tørke på, men kæberne kører ikke rundt i hovedet på mig.
Smagssanserne er lammet. Drak nærmest ren slavevodka.
Andres humør havde en enorm indflydelse på mit humør.
[/list]

Dette var de effekter jeg oplevede.
De mindede på ingen måde om Amfetamin.

- Efterfølgende har jeg fået at vide fra min veninde, det slet ikke var Amfetamin, derimod var det Heroin.

Billede
Pulveret til venstre har identisk farve og udseende med det jeg fik.


Havde forventet Heroin skulle virke anderledes. Men det har vel forskellige effekter efter indtagelsen:
Altså om man ryger det, sniffer det, eller sprøjter det ind med en nål.

Kan det virkelig passe det er Heroin??????
har ALDRIG ønsket at prøve det, og er stadig chokeret. Men føler ikke det kan have været Heroin?

//Take care.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2012 21:38 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Nu har jeg heller ikke selv prøvet heroin, men eftersom det er et opiat, burde det ikke umiddelbart virke som du beskriver det.
Den empatogene effekt, som du du beskriver, er ofte noget der hører stimulanserne til.. - Må gerne kommenteres af nogen med erfaring med heroin
Mit umiddelbare gæt, vil være, at du har fået (misfarvet) methylon eller mephedron, eller noget der ligner.. Evt MDMA


Anyways lyder til, i skal få styr på hvad i fylder i kraniet! Og rigtig dårlig stil af dine bekendte at give dig noget, og bilde dig ind det er noget andet.
Der er flere mennesker over de sidste ~5 år, der har stillet træskoene, fordi de fik heroin i stedet for noget andet, tænk jer om!

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2012 23:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Mine umiddelbare gæt er
4-FA
4-MMC
4-MEC
NEB
Misfarvet ethylphenidate (måske?)

Det er ren gætteri, ingen kan sige hvad det er/har været.

Gætter mest på 4-FA.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2012 00:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jan 2011 17:29
Indlæg: 3
Jeg har prøvet mephedron og MDMA, og det var ingen af delene. Det er jeg 100% sikker på.

Jeg har "altid" styr på hvad jeg tager i kraniet, ellers vil jeg ikke røre det. Der hvor jeg kommer fra er der mange der snakker om brunt amf lige pt., og hun forsikrede mig om det var amf.
Hun er selv blevet taget i røven af hendes veninde, også derfor hun kom til mig og fortalte det. Hun troede også det var amf.... Flere af hendes familiemedlemmer er død af en overdosis af heroin, så hun ville aldrig røre det.
Men kan på ingen måde forestille mig det har været heroin. Min forestilling er det virker anderledes - uden at have tanker om at prøve det.
Så langt skal jeg aldrig ud.

Selvom jeg gerne vil have svar på præcist hvad jeg har fået, får jeg det nok aldrig - desværre......


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2012 07:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Jeg kan garantere dig for at det ikke var heroin i hvert fald, så havde du gravet din egen grav med den mængde alkohol du fik skyllet ind ved siden af ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2012 08:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 sep 2008 19:05
Indlæg: 50
Tror sgu ikke at nogen sælger heroin under navnet brun amf. Det er nok en ret dårlig deal rent økonomisk set ;-).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2012 10:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Brun heroin er disacetylmorfin i dets grundform (og ryges desuden oftest) Den hvide heroin er i dets saltform... Men altså, hvis du kampdrak vodka oven i hatten uden at gå i brædderne, tvivler jeg stærkt på, at det er heroin du har fået...

Håber du har lært at kende dit stof, før du bare indtager fremover=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2012 14:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Hvis det var brun heroin så virker det jo ikke ved nasal indtagelse. Det kunne forklare hvorfor du kun fik et relativt mildt påvirkning iforhold til hvordan folk jeg har set med lav opiat tolerance har reageret på brun heroin plus alkhol i de mængder du omtaler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2012 14:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Hvis det var brun heroin så virker det jo ikke ved nasal indtagelse. Det kunne forklare hvorfor du kun fik et relativt mildt påvirkning iforhold til hvordan folk jeg har set med lav opiat tolerance har reageret på brun heroin plus alkhol i de mængder du omtaler.


Man kan sagtens sniffe brun heroin og få noget ud af det. På mig virker det lige så godt somhvis jeg ryger det. Come-up er dog lidt længere, men det er rusen også, sammenlignet med rygning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2012 22:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2012 21:40
Indlæg: 5
jeg vil gætte på MDAI..ved godt det er hvisdt normalt, men det fås også i den farve..måske lidt mere brunt.

Også den virkn ing du beskriver lyder som mdai og ikke mdma.. og desuden er det også ret populært i holland pt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2012 19:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
MDAI er næsten inaktivt og bruges ofte i kombination med noget andet. Det lyder mest som 4-FA eller 4-MEC

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team