Hey gutter,
I fredags var første gang mig og nogle kammerater skulle prøve MDMA. Det kom som en spontan beslutning, og ingen af os havde nogen form for viden ud over noget brosience en af mine kammerater har fra en anden bekendt. Han påstod at vi skulle have et gram hver, men da vi ikke rigtig havde forfærdeligt mange penge, delte jeg 1g med en af kammeraterne, mens de to andre købte 1g selv.
Vi var 5 mennesker i alt, som havde 3g MDMA. Mig og min kammerat havde 0,5g hver, mens de to andre havde 1g hver og den sidste ikke havde penge til det.
Nå, tilbage til historien. Mig og min kammerat der delte om 1g, fyldte en 0,5L Ice Tea flaske op med vand og opløste hel vores 1g i den. Derefter delte vi lige over i 2 glas. Men de andre 2 også fik ca. 0,5g hver første gang. Trippet kom omkring 30 min efter og det var virkelig alt for fedt. Den sidste kammerat fik en ordenlig tår af det der var tilbage af de to andres og han blev lige så blæst som os andre.
Efter nogle timer beslutter vi os for at vi skal have mere. Så vi er 5 menensker der i bund og grund har delt 3g MDMA lige over hvilket svarer rundt regnet til 0,6g eller 600mg.
Dagen efter vil jeg selvfølig gerne vide havd det egentlig er jeg har stoppet i min krop. Og finder jeres forum. Læser lidt frem og tilbage og finder ud af at en heavy dosis er på +200 mg.
Mine bivirkninger her 2 dage efter trippet, er at det nogle gange flakker for mine øjne og jeg har svært ved at fokuserer på ting. Især da jeg skrev dette. Er alt dette pga vi over doserede vores MDMA? Og er der nogle ting jeg skal være opmærksom på nu? Og hvor langtid kan jeg regne med at det tager før jeg bliver "normal" igen?
Set i bagspejlets lys kan jeg godt se at vi skulle ha læst om tingende inden, men det er forsent nu.
Håber ikke det starter en flame debat imod os, men at i faktisk vil prøve at svarer på mine spørgsmål, da jeg er lidt nervøs.