Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Tricome skrev:
Indtil for et par måneder siden holdte jeg en pause fra ALT, udover kaffe og tobak. Så jeg har været clean, men tog en beslutning om at jeg har det bedst med stofferne i mit liv. Jeg faldte ikke i, men tog en beslutning og opsøgte stofferne igen :)

Noget siger mig at det er en lille fed løgn den der ;)
i så fald hvis du virkelig fortrækker et liv med heavy misbrug af diverse stoffer, og har valgt det (altså du har valgt at give op på livet) så ved jeg ikke rigtig hvad man skal sige til at du får det dårligt, især i de doser du bevæger dig op på, det er jo sådan set din egen skyld og ville du undgå at blive dårlig af mdma kunne du evt læse op på det inden og lære at 300-400 mg i en streg er direkte stupidt, er du ude på at skade dig selv på stofferne eller at have en god tid ? jeg er meget i tvivl.

THIS !^^

Medlem

Det er ingen løgn Tricome, rørte ikke engang en øl eller joint i de 7 måneder.. Men jeg kan ærligt talt ikke give dig et svar på om mit forbrug af stoffer bunder i at jeg er selvdestruktiv(har over 40 dybe brændmærker lavet med smøger) og at jeg flere gange har forsøgt at tage mit liv, hvor det ikke blot var et råb om hjælp. Men jeg følte ren lykke da jeg tog 2000 piller og lagde mig på sofaen og sagde ''nu er tiden endeligt kommet'' vågnede op på intensivafdelingen 30 timer efter og var lam i benene i to dage.. Så mit misbrug bunder muligvis i at jeg hader livet, kan kun holde det ud og have det godt når jeg tager stoffer jævnligt. Og har i løbet af de sidste 12år opbygget en stor tolerance overfor en masse stoffer og piller..

Dedikeret medlem

Det er ingen løgn Tricome, rørte ikke engang en øl eller joint i de 7 måneder.. Men jeg kan ærligt talt ikke give dig et svar på om mit forbrug af stoffer bunder i at jeg er selvdestruktiv(har over 40 dybe brændmærker lavet med smøger) og at jeg flere gange har forsøgt at tage mit liv, hvor det ikke blot var et råb om hjælp. Men jeg følte ren lykke da jeg tog 2000 piller og lagde mig på sofaen og sagde ''nu er tiden endeligt kommet'' vågnede op på intensivafdelingen 30 timer efter og var lam i benene i to dage.. Så mit misbrug bunder muligvis i at jeg hader livet, kan kun holde det ud og have det godt når jeg tager stoffer jævnligt. Og har i løbet af de sidste 12år opbygget en stor tolerance overfor en masse stoffer og piller..

Kunne det være en ide at lære og ha det godt uden knark ? :)

Medlem

Geografisk sted: Der hvor du ikke kan nå mig
Nitte, har dæme taget langt tid at sluge alle de piller der O.o. Er selv lige "kommet" over en af de mange depressioner jeg har haft gennem de seneste 2-3år. Kunne ævler en masser psyko og selvudvikling osv. shit, har hørt det meste. Men, det har hjulpet mig at finde tilbage i nogle af de ting som jeg, syntes var fedt i barndommen :rocking: . Tog lidt tid, men faldt på div+hobby fiskeri. Fangede sgu lige en 1.5kg og en 4.2kg regbue uden i den lokale PT. Derud over, et par torsk ved værket og 2 bækørrede ude i åren under mindste målet :lol: . Mærk naturen, sans kulden,hør fugle sangen og være i nuet. Divs. natur programmer/ dokumentar( Human planet osv), giver mig sgu lidt en følese af at livet er i konstant forandring, altid har og altid vil tilpasse sig!. Går det naller, så flyt hånden fra flammen. Gør noget nyt og uvant, god vind.
(Fuck hvor er jeg blevet følsom ;), finder lige et skab at springe u a :mrgreen: )

Senest rettet af Tomaten 30 okt 2012 20:51, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Kool - Det er lidt svært når min mor i sidste øjeblik fik fat i min bluse og rev mig ind på altanen da jeg som 5 årig forsøgte at springe ud fra 3 sal. Og dengang tog jeg ligesom ikke stoffer, så kan ikke bruge dit råd til noget, du har ikke levet mit liv, og oplevet de samme ting som mig..

Tomaten - Jeg har skam hobby'er, bonsaitræer importerede fra Japan. Samler på slebne flintøkser og stridsøkser fra stenalderen. Og dyrker pt, skunk igen..

Medlem

Fedt, de dersens flitøkser er det nogle du finder selv, eller banker eller hvad det hedder? :)Lyder sgu endelig spændene bonsai fedt man, skal på listen! xD

Medlem

Den med 2.sal har jeg prøvet engang 5-6år gamle. Det var dog med parasollen* i hånden, og prøvede da også lige 4meter fra min folkeskoles tag med en plastik pose paratrooper style. Det gør jeg sgu ik igen xD.
Men tænkt da lige over det gå på mod og tro man/du havde :)

Medlem

Har en økse jeg har fundet selv der er den ældste og så har jeg en skraber til at garve skind med jeg selv har fundet i min senere barndom. Men ellers køber jeg økser til imellem 2500-4000 kr. Det er bestemt ikke en billig hobby, men har nogle sjældne økser i min 'lille' samling..
Bonsaitræer er også pænt dyre, men du kan få billige træer der er nemmere at passe, feks, kinesisk elm. Flot og nem at passe..

Medlem

Gab hvor er du sjov, du var vidst ikke den klogeste i klassen Tomat..

Medlem

Du skal have noget hjælp, af nogen der ved hvad de laver.

Dedikeret medlem

He har selv en masse stenøkser fed hobby.

Medlem

Tak for info, sry vist jeg drejer topicet men skul da lige hører:). Er jo Danefæ sårn noget, og man kan få en skilling for dem :P. Slibne sten økser er da sen-til bondestenalder ik?.
Har haft 2 MDMA nedtur/ Badtrips, begge Var ikke på comedown. Men i starten come up/peak( Svært at huske på kussehår). Fik præcis den der forgifted følse, sur opstød, mavekneb og total paranoia(Troede der var rottegift i). Har taget en del MDMA, altid fået "klare" krystal"ler", og det var de her også. Tror det var combo af sprut,tjald lidt amf og helt sikkert for meget af det gode. Havde bombet et par krystaller, og sniffet hvad der nok havde svaret til et par normale ok amf streger. Forgiftethed tror jeg kommer af formeget Emma, men tjek da lige evt. din doktor ang. din medicin og kombi M. MDMA ;)

Medlem

Fso - Det er nemlig en rigtig fed hobby, og man opbygger kontakter til samlere der sælger hvad der ikke lige passer ind i deres egen samling og man lære en masse om landets fortid..

Medlem

Tomaten - For mig har jeg fundet ud af at forgiftningsfølelsen kommer når jeg tager speed eller Ritalin efter jeg har indtaget MDMA, kan sagtens tage noget speed en time inden og få en god MDMA rus, men ligeså snart jeg tager speed får jeg den forgiftningsfølelse og bliver voldsomt forvirret og min puls stiger og jeg fryser enten eller får hedeslag..

Medlem

Stanhope@
Hjælp kan jo være så meget. Nu skal jeg nok pas på hvad jeg siger.
Jeg mener udenfor meget hippi gøjl, at vi er vores egne "profeter". Tror vi fleste ved hvad der trykker( vi ved sgu godt hvad der er galt)- Erkendelse, men ikke er "ærlige" overfor os selv. Vi kan sgu hurtigt blive,det der fylder mest lige nu og her i"andres" øjne". Men har læst sparesomt, af jung nietzhe freud og hvad alle de andre hedder, og langt fra 7 år!. Kan kun sige at det ligger i os selv, og at nogle finder en psykolog/ akæologen der kan grave det frem. Skal da lige siges, at mere kroniske depression eller divs. personeligheds forstyrelser, vil psyk være at fortrække!.

Medlem

Gutter hvad med autenititeten på de der økser? har set nogle der slår selv :), den med speed, ku jeg godt hop med på. For syns præcis den der hede/Fryse følese er noget der høre for meget coke, eller for meget amf til. jeg bliver som regl dejlig varm af MDMA, mest på CD det der chil/chilli er stærk nok :D

Senest rettet af Tomaten 30 okt 2012 21:42, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Jeg har 6 diagnoser og psyk er absolut ikke at fortrække! Mere ligeglade sygeplejersker og selvfede overlæger finder man næppe andre steder end på psyk!!

Medlem

Gutter hvad med autenititeten på de der økser? har set nogle der slår selv :)

Har du hørt om patina? Et lag af ælde skabt af jord, vand eller vind igennem mange tusinde år, bliver det lag fjernet er øksen intet værd..

Medlem

Har selv været lidt over psyk også. ADHD(HD primært), dertil personligheds forstyrrelsen Dyssocial personelighed(7/10, min bare røv x]), paranoid, og grænsene psykotisk(manio). + andre mere eller mindre total samfunds og medmenneskelige invaliderene påhæng. symptomer, og diagnoser steg da også efterhånden som jeg blev ustabil i opmødet, men ADHDen var da kuret da jeg begyndte på 2x 54 concerta,som jeg skulle tag på et opholdssted(Spyttede dem ud, og solgte eller byttede med tjald:/). Men min familie og nærmeste venner der kendte/ kender mig, vil da kunne nikke genkendene på nogle vis ikke alle ;) af tingene i forbindelse med, den livstil jeg førte, hormonerne i kroppen og 1000 vis af andre ting, men går og roder med eller lader ligge i teen årene. Da langt fra fejl fri og da stadig nogle dæmoner :)

Senest rettet af Tomaten 30 okt 2012 21:54, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Var nede på pynten i sommers, der gik sgu en og slog kridt sten i stykker og fandt fossiler.Fik da lige en lille sektion og sludder med ham. Han havde både fundet, hajtænder skeleter, og aftryk af insekter osv Dog ik da jeg var der x]. Sku meget spændene, at være den første i et par 100millioner nogensinde der står med de der aftryk :lol: . Ja det skulle sgu være historie undervisning i folkeskolen! :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]