sååå final moments,
mit første forsøg:
i første omgang starter jeg med et lille small scale test forsøg med 150 gram mimosa hostilis. og alt efter resultaterne så vil jeg overveje om jeg bør koge resten af mit kilo mimosa hostilis ned..
fremgangsmetoden:
1) ayahuasca teen:
jeg blanderr 4L vand til ca150 g MHRB blandet med en ½dl eddike.
det simres ned til 1 liter.
2)Blanding A:
jeg blander nu 80 gram NaOH ned i 0,5 liter vand, (bare for at opløse det) også blander jeg NaOH vandet, med Ayahuasca teen- også lader jeg den stå i 1 time, omrørt kraftigt 4 gange....
3) blanding B1:
0,5 liter af Blanding A hældes i en stor skilletragt og tilsættes herefter 30mL rensebenzin
proppen på, omryst blanding b1, udlign trykket engang i mellem, lig skilletragt på holder, prop fjernes, vent til faserne er skilt, tilsæt nogen dråber saltvand, og skilletragten rystes, dette ionisere blandingen, og fremskrider skilningen.
4) faserne:
når skilningen er synlig efter en times tid, så tappes nederste fase over i en glas beholder/ og den øverste fase som er den potente del af "blanding B1" i hældes et pyrex fad, lad den nederste fase af blanding B1 blive i glas beholderen
5)repetition:
fortsæt med resten af blanding A som før, og tag alle de nederste faser ned i glas beholderen (hvis der er plads til det) og alle de øverste faser ned i et pyrex fad
6)nedre faser:
det hældes ned i skilletragten tilsat 30mL rensebenzin per 0,5L også fortsætter jeg som før øverste faser der, og nederste faser her. og bla bla bla
7)rester af MHRB
Jeg tager resterne af mimosa hostilis som jeg kogte te på, og forsøger at ekstrahere DMT på det, bare for at se om jeg fik det hele med (det da meget sjovt lige at vide det syntes jeg) det får samme procedure....
jeg inkludere billeder meget snart.