Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej, jeg er en mand på 22 der lider af skizofreni.
Og kunne godt tænke mig at køre en Anavar kur. Er der nogen der ved om der er en risiko for det ville kunne påvirke min psyke at køre det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor ikke starte med at tage din træning seriøst? Du ville blive overrasket over, hvor langt du kan nå, hvis du blot tæller kalorier, kører et program, og får nok mad og søvn.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Træner skam seriøst og spiser som jeg skal, kunne bare godt bruge et ekstra skub :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

lol. gl hf

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du skal have noget ud af en kur, skal basen være testosteron. Jeg har aldrig taget AAS, så jeg ved ikke hvordan det påvirker psyken.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Hvis du skal have noget ud af en kur, skal basen være testosteron. Jeg har aldrig taget AAS, så jeg ved ikke hvordan det påvirker psyken.

Basen på en kur behøver da ikke nødvendigvis at være testestorone. Du kan sagtens køre anavar alene..

Min erfaring er dog at anavar er et meget mildt steroide, der ikke giver mange, men dog solide gains. Desuden er det også meget dyrt, så jeg ville helt klart foretrække noget andet.

Til trådstarter

Jeg tror ikke anavar ville påvirke din psyke synderligt. Jeg vil dog aldrig råde nogle med skizofreni at begynde på AAS.
Et helt andet spørgsmål: hvor gammel er du? Hvor længe har du trænet? Højde og vægt? VÆR ÆRLIG!!!

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skal du tage steroider kan du ligeså godt gøre det ordentligt fra start af. Bare at kører et par orale roids vil resultere i en lorte kur, det primære mål skal være at få testosteron niveaut op.

Hvor længe har du trænet? Hvad vejer du? Hvad er dine "stats". Jeg tør vædde min batman kasket på du ikke er i nærheden af dit naturlige plateau og skal bruge hormoner.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Admin
Brugeravatar

Jeg synes, det er en dårlig idé at begynde på steroider hvis du lider af skizofreni. Steroider kan være ret hårdt psykisk (afhængig af dosis og type) og derfor synes jeg det er for meget at gamble, hvis du er psykisk ustabil i forvejen.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Geografisk sted: Langt ude
Hvis du lider af skizofreni, så vil mit umiddelbare råd altid være IKKE AT TAGE NOGET, DER IKKE ER ORDINERET AF DIN LÆGE. Hormoner påvirker psyken, jæssir. Spørgsmålet er hvordan. Og der er ingen grund til at eksperimentere uden sikker kontrol og backup for at finde ud af det. Hvorfor vil du tage turen/kuren?

Hvem? Mig? Nej!

Junior medlem

Geografisk sted: Langt ude
Skal du tage steroider kan du ligeså godt gøre det ordentligt fra start af. Bare at kører et par orale roids vil resultere i en lorte kur, det primære mål skal være at få testosteron niveaut op.

Jeg tror og håber, det er i den bedste mening, men.... Vil du også råde en teenage-cutter til at tage pulsåren dag ét? That's fucked...

Hvem? Mig? Nej!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan jo så på ingen mulig måde sammenlignes?

Orale roids er oftest langt mere toksiske end dem der benyttes IM.

Udover det, anbefaler jeg sådan set også TS at lade være, men hvis han vælger ikke at gøre dette kan han ligeså godt gøre det ordentligt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Hvor længe har du trænet? Hvad vejer du? Hvad er dine "stats". Jeg tør vædde min batman kasket på du ikke er i nærheden af dit naturlige plateau og skal bruge hormoner.

Jeg vil absolut give dig ret i at du ikke bare skal køre orale steroider - men det passer simpelthen ikke at test skal være basen for en god kur. Har selv kørt 400 mg tren e only og fik mange gode kilo ud af det. Køre pt 500 mg eq i forbindelse med kampsport og det giver en mærkbar forbedret udholdenhed, men det er selvfølgelig ikke for at vokse.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Testosterone er den absolute hjørnesten for steroider, uden testosteron lukker du bare dig selv ned. Ja du får da gains, men tren hjælper ikke på at din krops testosteron niveau nu er 0 - basen skal være testosteron.

En god begynder kur kunne f.eks være

Uge 1-4 50mg Dianabol dagligt
Uge 1-12 500mg Test e ugeligt
Uge 12-16 20mg Tamoxifen dagligt
Uge 12-16 50mg Clomiphene dagligt

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Du lukker jo også dit eget system ned hvis du sprøjterdigmed testosterone, kroppen for det jo udefra, så den stopper selvfølgelig med at producere det selv.

Jeg ved godt at mange andre så for testosterone relaterede bivirkninger ved at køre andre præparater uden test indover. Men det gør jeg ikke, og det gør et utal af mennesker jeg kender, heller ikke. Det er sjovt nok meget individuelt. Og da der ikke er nogle videnskabelige undersøgelser på netop dette område, og specielt ikke med boldenone og trenobolone, da det er veterinær steroider. Ja så er det kun egne erfaringer man kan trække på. Har du nogle personlige erfaringer selv der kan bevise din påstand?

I en god begynder kur kunne du måske nøjes med 250mg test istedet - eller endnu bedre kører det mildere primobolan.

Jeg er sikker på vi ikke bliver enige på det her punkt, og det er svært at bevise noget når det kommer til steroider, for de videnskabelige undersøgelser mangler. Men at sige man ikke kan køre noget uden testotsterone og så få en god kur ud af det,(hvis man vel og mærke har en god pct efterfølgende) ja det er i mine øjne helt forkert.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja men du tager tren og samtidig ikke tilfører testosteron udefra - så har du altså et komplet shutdown. Testosterone giver mest bang for the buck når vi snakker muskelmasse og bivirkninger, jeg holder stadig fast i at hjørnestenen i en kur skal være testosteron.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem
Brugeravatar

Hej, jeg er en mand på 22 der lider af skizofreni.
Og kunne godt tænke mig at køre en Anavar kur. Er der nogen der ved om der er en risiko for det ville kunne påvirke min psyke at køre det?

Drop det...
Ja, steroider påvirker din psyke. Selvom Anavar er i den milde ende vil der stadig være en risiko forbundet med at tage det, og det vil kunne forværre dine symptomer eller på anden måde påvirke din psyke negativt. - Så hvorfor tage chancen?

Hvis større arme er vigtigere for dig end dit mentale helbred, vil jeg dog anbefale og droppe oralerne og som der bliver nævnt i tråden kører testosteron i stedet. Puny_pete kom med et udemærket bud.
Der findes desuden andre forums der er meget bedre til at rådgive i disse ting (musclezone f.eks).

Medlem
Brugeravatar

Hehe punnypete. Du plejede at være udtalt imod brugen af steroider. Hvad har fået dig til at ændre holdning?

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har aldrig været imod steroider - hvis man har minimum 8 års seriøs træningserfaring og er tæt på ens genetiske max. Jeg kan ikke klare folk på 65kg der ikke kan finde ud af at æde ordentlig og NOK men bare tror man kan gaine et par kg på 1000kcal dagligt og idiotisk tombola træning uden nogen form for planlægning.

Og jeg har stadig ikke taget doping hvis nogen mistænker dette.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig været imod steroider - hvis man har minimum 8 års seriøs træningserfaring og er tæt på ens genetiske max. Jeg kan ikke klare folk på 65kg der ikke kan finde ud af at æde ordentlig og NOK men bare tror man kan gaine et par kg på 1000kcal dagligt og idiotisk tombola træning uden nogen form for planlægning.

Og jeg har stadig ikke taget doping hvis nogen mistænker dette.
ahva siger du?
viewtopic.php?f=3&t=23004. "Husk også steroider er for idioter, af mine "venner" begyndte på steroider for 3 måneder siden og nu er han den dummeste og mest aggresive idiot der findes til dato. Hvis der blot er en fremmed der kigger på ham går han hen og truer ham på livet. Jeg gider dog ikke snakker med ham mere pga hans opførsel på steroider.

+ at hvis du tager steroider vokser du så sindsygt at dine scener slet ikke kan følge med. Så dine muskler bliver enormt store, men scenerene kan slet ikke klare det. Hold dig fra steroider."

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arh kan vi ikke lade være med at hive 5 år gamle tråde frem? Jeg var ung og dum teenager dengang.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]