Så er psychedelia oppe igen efter en god omstrukturering! Så nu kan vi endelig fortsætte snakken om Kulturnatten.
Først lige en opdatering om en god og en dårlig nyhed..
Den gode: Jeg fik svar fra Kulturnatten og de godkendte vores arrangement!
Den Dårlige: Jeg opdagede at de havde puttet vores arrangement i klasse B, og at det betød at vi skulle betale 2000 kr for at være med i deres elektroniske program! Det synes jeg selvfølgelig ikke vi skal give, så dermed er Psychedelia-arrangementet ikke længere et Kulturnats arrangement, men et Sub-Kulturnats-arrangement!
Det betyder at vi ikke kommer i deres program, men til gengæld kan vi annoncere på Kultunaut.dk, facebook (jeg opretter et event og poster ud til alle jeg kender, samt lægger linket ind her), og vi kan annoncere på psychedelia.
Vi arbejder desuden også på at lave en pressemeddelelse i anledning af at psychedelias omstrukturering og nye profil som Brugernes svar på Sundhedsstyrelsen. Vi er ikke længere kun et HR-forum, men arbejder aktivt for en gennemgribende legalisering af alle rusmidler. Vores (sub-)Kulturnats arrangement vil i den sammenhæng blive fremhævet som det første event i en lang række, hvor vi står frem, så man kan tale frit med os om rusmidler.
Om tilladelsen til at få en plads:
Jeg snakkede med Kbh-kommune idag om hvordan det går med tilladelsen til at være i HC Ørstedsparken, og fik et svar om at det var deres praktikant som var på sagen, og han kom først på mandag. Jeg måtte minde dem om at det idag var 14 dage siden at jeg indsendte ansøgningen, og at jeg måtte vide besked nu. Jeg fik at vide at jeg nok ville få et ja, men de var i tvivl om hvor lang tid vi måtte være der om natten, når vi nu havde forstærket musik. Jeg sagde at vi ikke havde musik, men kun havde højtalere til folk der fortalte historier, og til små film, og at lydniveauet ikke ville være højere end at de nærmeste tilhørere kunne høre det.
Måske vi spiller lidt super-stille ambient i pauserne, men det behøver de ikke at vide noget om. Under alle omstændigheder kommer det ikke til at være et lydhørt problem
Hilsen Fanny