Gexyboy12 skrev:
kan du åbne øjnene og sige jeg er stadig i det rum jeg startede?
Muligvis men ikke nødvendigvis, som med det meste andet psykedelika.
Hvad du fortæller din psykiater, må være op til dig selv. Det eneste jeg kan sige til det er, at min fornemmelse er ikke, at der er mange psykiatere der bryder sig om klienters selv eksperimenteren med psykedeliske stoffer. Hvilket er ganske forståeligt, det gør jo ikke nødvendigvis behandlingen mere overskuelig.
Jeg siger dog ikke, at du skal lade være med at snakke med din psykiater om det, men måske mere om det ikke var fornuftigt at genoverveje, om det er nu du skal indtage Aya. Måske er det bedre tjent om et år eller to.
Der findes et hav af mennesker med sindslidelser der beretter om, at de har oplevet en forbedring af symptomerne ved brug af psykedelika. Men der findes sikkert ligeså mange eller flere som har oplevet en forringelse. Det er altså risky game, hvis ikke man har den egnede assistance til rådighed, i form af terapeuter med erfaring i psykedelisk terapi og folk med sindslidelser. Og de folk hænger altså ikke på træerne, jeg kender i hvertfald ikke nogen.
Det er selvfølgelig din egen afgørelse, men husk som det mindste at være god ved dig selv, og hvor hård det vil være for dine medmennesker, hvis du kommer galt afsted