Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 20:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: kiks + amf
Junior medlem

Nu har jeg hørt flere sige at amf og kiks blandet skulle være utrolig fedt, og andre sige at det killer dit trip. Så inden jeg går ud og bruger penge på begge, og ender med et neder trip, ville jeg lige høre om der er nogen hold i nogen af teorierne?

Og et andet spørgsmål, nogen der kan forklare mig hva betegnelsen cola lige dækker over

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
søg evt lidt i trip raporter..?, betegnelsen cola dækker somregl over stoffet kokain...meeen burde du ik ha postede det i syntestiske drug´s og med en måske mere basal viden.. 8)

Titel:
Medlem

Jeg ved ikke forfærdeligt meget om denne kombination (har aldrig prøvet den på min egen krop). Men efter hvad jeg har hørt er det en utrolig dårlig kombo rent HR vis.. om det er en fed oplevelse har jeg ingen idé om, men sundt er det vist næppe.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
troo_L_S skrev:
Jeg ved ikke forfærdeligt meget om denne kombination (har aldrig prøvet den på min egen krop). Men efter hvad jeg har hørt er det en utrolig dårlig kombo rent HR vis.. om det er en fed oplevelse har jeg ingen idé om, men sundt er det vist næppe.

Jeg har hørt det samme om dén kombination. Prøv at søge lidt i syntetiske.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
mdma (kiks, k3x knalder, skiver, runde og hvad faen aberne ellers kalder det) dræner hjernen for signalstoffet serotonin. Når lagrene er tømt begynder serotonin receptorerne at optage et andet signalstof kaldet dopamin. Dopaminen bliver derefter metaboliseret til det som kaldes frie radikaler, og nogle kloge hoveder mener at det er det som futter hjernen af.

Speed stimulerer frigivelsen af dopamin, så hvis teorien ovenover holder stik, så futter hjernen hurtigere af :lol:

Meeen skal da ikke være bleg for at sige at jeg aldrig har kørt samme combo, velvidende at det kunne være yderligere neurotoxisk.

Personligt kan jeg godt lide kombinationen af de to.. for man bliver fandeme så doven af mdma.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg flytter den lige til syntetiske...

Titel:
syntes at det er en lort kombo - dog vil jeg give tjille ret - hvis man er træt af af være nuclear mdma blasted og har gummi i sine futter så virker amf....

vidste squ ikke det med de frie-radikaler - min hjerne er nu brændt lidt mere af end jeg selv var klar over...

Vil hellere anbefale coke og knalder - og for at være rigtig ekstrem så kan man vælge at knuse knalderne og cutte dem sammen med colaen - det er rigtig nice - men man kan dog blive temmelig fucked uup - men sådan er livet jo...

Titel:
Insane psychedelia user!

Og så skal man selvfølgelig tage højde for at både MDMA og speed stimulerer udløsningen af dopamin, så det bliver et rimelig heftigt dopamin kick, der nok ikke skal foretages alt for mange gange om ugen. For stor stimulering af dopaminerge receptorer, specielt Dopamin D2-receptoren, kan medføre vrangforestillnger, hallucinationer osv. altså det man normalt ville kalde en psykotisk tilstand. Det gælder også for blandingen af MDMA + coke og coke + amf.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
ELVEN RAVER skrev:
syntes at det er en lort kombo - dog vil jeg give tjille ret - hvis man er træt af af være nuclear mdma blasted og har gummi i sine futter så virker amf....

vidste squ ikke det med de frie-radikaler - min hjerne er nu brændt lidt mere af end jeg selv var klar over...

Vil hellere anbefale coke og knalder - og for at være rigtig ekstrem så kan man vælge at knuse knalderne og cutte dem sammen med colaen - det er rigtig nice - men man kan dog blive temmelig fucked uup - men sådan er livet jo...

Coke virker som SNDRI!
Dvs. den modvirker den empatogene virkning af MDMA!

Mange siger det samme om MEGET THC/Hash, jeg mener at hash indeholder SRI!

Desuden så tror jeg ikke helt på det med at amf og mdma NØDVENDIGVIS er så farligt så man skal nok lade være med at male fanden på vægen

Men personligt så synes jeg hverken synderligt meget om amf og MDMA

Jooool... MDMA kan være sjovt de første par gange indtil man kender virkningen og har prøvet en ordentlig bunke svampe istedet!

mine 5 cent

Mvh. AStral

Titel:
Junior medlem

Tak skal i have, fik da vist svar på mit spørgsmål. :)
Havde nu heller ikke regnet med det ligefrem ville være sundt.

Hmm, kan cola være andet? Har for tiden mulighed for at skaffe 1g for 200, og det lyder ikke ligefrem som om det er coke, da jeg altid har hørt det sku være omkring 500 kr?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

elstak skrev:
Tak skal i have, fik da vist svar på mit spørgsmål. :)
Havde nu heller ikke regnet med det ligefrem ville være sundt.

Hmm, kan cola være andet? Har for tiden mulighed for at skaffe 1g for 200, og det lyder ikke ligefrem som om det er coke, da jeg altid har hørt det sku være omkring 500 kr?

Lyder som enten dårlig coke

ELLER priserne er faldet på grund af overflod af coke

Men hvis du vil ha min mening så hold dig hellere til coke hvis det ik er cuttet med alt muligt crap

Og glem E og amf...

Coke er sejere

Mvh. Astral Colabrian (NOT!!!!!!)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Men hvis du vil ha min mening så hold dig hellere til coke hvis det ik er cuttet med alt muligt crap

Og glem E og amf...

Coke er sejere

Mvh. Astral Colabrian (NOT!!!!!!)

Jeg ved godt det sikkert er skrevet som noget morsomt eller useriøst, men helt ærligt Astral :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvad med efedrin og mdma? Det er mange gange billigere, og (måske) sundere.

Nogen der har erfaringer med denne combo? Få hvis man bare har tænkt sig at blive frisk af amf'en kunne efedrin jo være et rimeligt substitut

Titel:
Medlem

elstak skrev:

"Cola" kan jo godt være kokain der er vold cuttet op, eller ikke have noget med kokain at gøre overhovedet. Det kommer an på hvor troværdig din pusher er. Men med mindre vi snakker læskedrik, så er cola = kokain. Svjv er det ikke nogen ekstra fare forbundet ved at blande cola og mdma, som den man ser ved amf + mdma. Er dog ikke 100% sikker i min sag.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
D|(@ skrev:
elstak skrev:

"Cola" kan jo godt være kokain der er vold cuttet op, eller ikke have noget med kokain at gøre overhovedet. Det kommer an på hvor troværdig din pusher er. Men med mindre vi snakker læskedrik, så er cola = kokain. Svjv er det ikke nogen ekstra fare forbundet ved at blande cola og mdma, som den man ser ved amf + mdma. Er dog ikke 100% sikker i min sag.

Jeg mener, at der her på sitet har været fremsat et postulat om, at kokain i højere grad end amf frigiver dopamin, og at det derfor er mere skadeligt at blande kokain og MDMA.

Amf skulle vist i højere grad frigive noradrenalin (correct me if I'm wrong!)

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Astral skrev:
ELVEN RAVER skrev:

Coke virker som SNDRI!
Dvs. den modvirker den empatogene virkning af MDMA!

Mange siger det samme om MEGET THC/Hash, jeg mener at hash indeholder SRI!

Desuden så tror jeg ikke helt på det med at amf og mdma NØDVENDIGVIS er så farligt så man skal nok lade være med at male fanden på vægen

Men personligt så synes jeg hverken synderligt meget om amf og MDMA

Jooool... MDMA kan være sjovt de første par gange indtil man kender virkningen og har prøvet en ordentlig bunke svampe istedet!

mine 5 cent

Mvh. AStral

Lol, hvem siger coke virker modsat af MDMA. MDMA virker altså ikke på noradrenalin, og kun lidt på dopamin - men vigtigst har MDMA intet at gøre med disse to transmitterstoffers transport-protein-receptorer, hvor coke, som du nævner, som er en NDRI, virker. Jeg ville nok ikke kalde coke for selektiv. Og det der med at hash virker som SRI - det vil jeg gerne se noget dokumentation på. Hvis det overhovedet skulle have en virkning hen af en hæmning af transport-protein-receptoren, er den så latterlig lille at den intet har at sige. Hvis THC virkelig fungerede som SRI, så ville du nok have fået det rimelig dårligt, når du, som du sikkert plejer, ryger en håndfuld fede, for derefter at drikke en balje Ayauasca.

Titel:
Medlem

Er det ikke lidt synd at ødelægge sin Mdma tur ved at fylde sig med amf???

Det er da bare lykken at fjolle lidt rundt og være mega fjalet :D

Mvh Tom

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
elstak skrev:
Nu har jeg hørt flere sige at amf og kiks blandet skulle være utrolig fedt, og andre sige at det killer dit trip. Så inden jeg går ud og bruger penge på begge, og ender med et neder trip, ville jeg lige høre om der er nogen hold i nogen af teorierne?

Og et andet spørgsmål, nogen der kan forklare mig hva betegnelsen cola lige dækker over

Vi (mig og mine kammerater) bruger tit amf til at komme ned fra et pilletrip

Medlem

Geografisk sted: My Place
Kiliman skrev:

Komme ned på ? Det er godt nok første gang jeg har hørt nogen bruge amf til comedown...

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:

De fleste jeg kender og jeg gør det fuldstændigt modsatte og bruger MDMA/kiks efter en ordentlig omgang amf. MDMA og joints til en morgenfest er bare lækkert :P

Mvh.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]