Astral skrev:
ELVEN RAVER skrev:
syntes at det er en lort kombo - dog vil jeg give tjille ret - hvis man er træt af af være nuclear mdma blasted og har gummi i sine futter så virker amf....
vidste squ ikke det med de frie-radikaler - min hjerne er nu brændt lidt mere af end jeg selv var klar over...
Vil hellere anbefale coke og knalder - og for at være rigtig ekstrem så kan man vælge at knuse knalderne og cutte dem sammen med colaen - det er rigtig nice - men man kan dog blive temmelig fucked uup - men sådan er livet jo...
Coke virker som SNDRI!
Dvs. den modvirker den empatogene virkning af MDMA!
Mange siger det samme om MEGET THC/Hash, jeg mener at hash indeholder SRI!
Desuden så tror jeg ikke helt på det med at amf og mdma NØDVENDIGVIS er så farligt så man skal nok lade være med at male fanden på vægen
Men personligt så synes jeg hverken synderligt meget om amf og MDMA
Jooool... MDMA kan være sjovt de første par gange indtil man kender virkningen og har prøvet en ordentlig bunke svampe istedet!
mine 5 cent
Mvh. AStral
Lol, hvem siger coke virker modsat af MDMA. MDMA virker altså ikke på noradrenalin, og kun lidt på dopamin - men vigtigst har MDMA intet at gøre med disse to transmitterstoffers transport-protein-receptorer, hvor coke, som du nævner, som er en NDRI, virker. Jeg ville nok ikke kalde coke for selektiv. Og det der med at hash virker som SRI - det vil jeg gerne se noget dokumentation på. Hvis det overhovedet skulle have en virkning hen af en hæmning af transport-protein-receptoren, er den så latterlig lille at den intet har at sige. Hvis THC virkelig fungerede som SRI, så ville du nok have fået det rimelig dårligt, når du, som du sikkert plejer, ryger en håndfuld fede, for derefter at drikke en balje Ayauasca.