Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Nu har der på det sidste været nogle tragiske uheld ifm indtagelsen af stoffer.

Dette er grundet af at folk blander mærkelige ting.
Så denne tråd er til at fortælle om hvilke komboer der er gode og hvilke man skal passe på med.

Bland ikke: Alkohol+GHB

(EDIT: DR-D)

Titel:
Site Admin

- LSD+alkohol,GHB,MDMA,Amfetamin

Dejlig neurotoksisk blanding, man må aldrig blande MDMA og amfetamin.

God HR dér!

Titel:
Insane psychedelia user!

Og heller ikke alkohol og GHB som du endda selv har skrevet under dårlige ting. Indtag aldrig to stoffer, der virker enten stimulerende eller hæmmende, på samme receptorsystem, da der så opstår synergisme - f.eks. ved GHB/alkohol/benzodiazepiner.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
denne tråd kan bruges til at skrive skadelige kombinationer i og ikke en flyvende fis andet..

-renset-

Titel:
Insane psychedelia user!

Tak, fordi du slettede en væsentlig pointe mht. dette topic, DR-D. Fantastisk arbejde! Jeg siger det lige igen: Jeg har svært ved at tage det for gode ord, når en tilfældig fyr bag et vilkårligt brugernavn fortæller mig, at en kombo er 100% sikker. Dette giver jeg ikke meget for, og jeg vil fraråde andre til det samme. Der er nogle få gutter herinde, som virkeligt ved hvad de taler om, når det kommer til de relevante fagområder for rusmidlers virkning og skadesvirkning, så som neurologi og metaboliske processer, men de fleste ved ikke en skid hvad de taler om. Jeg prøver ikke på at piske en stemning op, jeg siger bare at jeg personligt er skeptisk overfor information, der formidles af folk, der sandsynligt intet grundlag har for at udtale sig om lige netop det område.

Be informed - Then choose.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Kenishii skrev:
- LSD+alkohol,GHB,MDMA,Amfetamin

Og hvad mener du lige pæcis med det?

At man ikke må tage lsd med nogle af de andre ting, eller at ingen af de ting må tages sammen?

Synes den er lidt krypisk...

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er fordi DR-D har slettet i det oprindelige indlæg....

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Kunne man så ikke lav lidtom i tråden? Synes ellers det var et godt initiativ... Det er da rart at vide hvad man må blande og ikke blande...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

xun-shine reggae skrev:
Nu har der på det sidste været nogle tragiske uheld ifm indtagelsen af stoffer.

Dette er grundet af at folk blander mærkelige ting.

Gu er det da ej, det er sguda fordi folk tager noget der viser sig at være noget andet end de har købt det som, eller fordi de tager for meget, eller begge dele.

/ændring: Navn på citatets ophavsmand rettet

Senest rettet af йети 10 okt 2005 12:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Yeti: det er nu ikke Mig du skal quote for den sætning, nu Xun der har skrevet det hehe.

Jensus: altid en fornøjelse at moderere for dig!!!
Hvilken vigtig pointe du har ytret har jeg da fjernet? Jeg syntes ikke at tråden skulle udvikle sig til endnu en konkurrence i størst mulig dose, så derfor fjernede jeg den del, for ja tråden havde også en god pointe samtidigt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Vi kunne jo også bare holde tråden til hvad der IKKE sku blandes
Også holde inomationer om hva der skal blandes for os selv eller skrive det i en anden tråd ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DR-D skrev:
Yeti: det er nu ikke Mig du skal quote for den sætning, nu Xun der har skrevet det hehe.

Hehe, ok, jeg kunne ikke lige huske præcis hvad der stod, så jeg tænkte at du nok havde skrevet hans post helt om. Hermed rettet.

Titel:
Insane psychedelia user!

DR-D skrev:
Hvilken vigtig pointe du har ytret har jeg da fjernet?

Er du ikke i stand til at læse hvad jeg skriver? Hvor mange gange skal jeg gentage mig selv, før du forstår det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rocco Siffredi skrev:
DR-D skrev:
Hvilken vigtig pointe du har ytret har jeg da fjernet?

Er du ikke i stand til at læse hvad jeg skriver? Hvor mange gange skal jeg gentage mig selv, før du forstår det?

Iiih hvilken dejlig stemning der spredes herinde! Og så af de ældre erfarne brugere der virkelig holder den sobre tone på psychedelia.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

*synger* "Love is in the air. Da da da da da. Love is in the air."

Men bortset fra det, så kan GHB og alkohol godt blandes hvis man gør det ordenligt vel at mærke. Der er en hårfin grænse som skilder en "herre grineren aften" fra en nær-døds-oplevelse. Den lærer man vidst meget hurtigt ikke at overtræde, og jeg synes personligt at to øl er grænsen... nu...

Jo og så kan jeg ikke anbefale at indtage for meget lattergas når man er "high as a kite" på hallucinogener, men det tror jeg nu ikke har nogen fysisk skadelig virkning, mere det at man risikerer ikke at kunne kontrollere sine bevægelser i nogle minutter... :!:

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Lattergas kan være en særdeles kraftig oplevelse på psykedeliske stoffer. Så har jeg vist ikke sagt for meget. :-)

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
G00 skrev:
Men bortset fra det, så kan GHB og alkohol godt blandes hvis man gør det ordenligt vel at mærke. Der er en hårfin grænse som skilder en "herre grineren aften" fra en nær-døds-oplevelse. Den lærer man vidst meget hurtigt ikke at overtræde, og jeg synes personligt at to øl er grænsen... nu...

Er det en god rus det giver siden du er villig til en eller anden grad at satse dit liv på den? :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Drupe skrev:
G00 skrev:

Er det en god rus det giver siden du er villig til en eller anden grad at satse dit liv på den? :?

Jeg er ikke sikker på det skal tages så bogstaveligt...

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
DeHades skrev:
Drupe skrev:

Jeg er ikke sikker på det skal tages så bogstaveligt...

Tjah, det er jo en kendt sag at der er flere der er døde af blandingen alkohol + GHB. De har sikkert været godt fulde da de indtog GHBen, og det kan da godt være at man kan indtage lidt alkohol sammen med GHB uden døden til følge, men hvorfor løbe så stor en risiko?

Senest rettet af Drupe 11 okt 2005 12:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
hvorfor skal alle indlæg ende ud i at nogle er utilfredse og hvorfor skal vi have en tråd hvor alle kan poste om hvad der er skadeligt og ikke skadeligt? det er jo som rocco siger ikke alle der har forstand på det, så hvad med at dem der havde denne viden satte sig ned og lavede en sektion i vores lexikon om farlige kombos osv. osv. - at sætte det i et topic viser på en måde at det er noget som der kan diskuteres hvilket jeg ikke mener at det er, det er noget som der ligger fast fordi vi er indrettet som vi er og jeg tror ikke på at man ville kunne bruge denne tråd som vejledende i noget som helst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]