Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Hey jeg smutter snart på staden, noget hash/skunk mærker der er rigtigt gode som i mener man bør købe....jeg har overvejet northern light speciel og jack herrer, andre ideer?!

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
PURPLE HAZE ELLER ORANGE

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
White Zombie... nok den mest potente skunk jeg har røget!

Men ja, purple/orange/crystal haze er også bare for lækkert... Evt. B-52 (det kaldte de også nogle lidt for voldsomme cambodianske svampe engang... nam-nam, de var gode!)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er ikke helt enig... den gode White Widow (80 kr/g) slår både W. Zombie og Northern Lights med overraskende autoritet.

Purple og Orange Haze er også rigtigt lækre mærker..

Hash.. Well, Alis' super pollen (70/g) er rigtigt rar, og hvis du har pengene, så er Red Russian nok det bedste hash der kan opstøves, sammen med sort maroc.(90-110 kr/g).

Høje hilsner,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Jeg hved ikke hvorfor men white widow virker ikke en skid på mig, jeg har røget det i joint på bong og bang, chillum hele lortet men det virker ikke, jeg har en mistanke om at det skyldes at det er en indica sativa hybrid og måske ophæver den ene bare den anden, purple haze derimod NAM NAM en dejlig skævert man svæver bare rundt ellers mærker man det ikke fordi det hele går for stærkt til at man opfatter at man er skæv.

jeg plejer altid at bruge en time eller to på at vælge det jeg vil købe, for jeg køber sjældent mere en 1-2 gram fordi det er ALT for dyrt, jeg køber kun så jeg lige kan ryge en joint på månefiskeren, og så har jeg selv med hjemmefra til resten af tiden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haze>> Tror da at du er blevet taget i røven så... For det første kan Ind/Sat hybrider være ligeså stærke som alle andre mærker - Jeg mener, den stærkeste skunk i dag er da også blandinger af de tre gena.

Men der har været noget dårligt Widow på staden...lad dig dog ikke narre, det er noget af de stærkeste stads jeg har røget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/Tias

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Efter min mening kan der slet ikke være nogen tvivl..
Jeg stødte på det sidst jeg var der inde:

ICE Skunk, det blev solgt for 100 kr grammet, men med lidt overtalelse fik vi 7 for 500,-...

Klart det fedeste skunk jeg nogensinde har haft fingrene i. Slår både White Widow og Northern Lights, som ellers før var mine favoriter, med flere længder!!!

Vi røg 1,5 G på bong 4 mennesker og var overdrevent hyper hele natten, fik de sygeste grineflip nede på BurgerK i lyngby!

Vh GF [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ice - White Widow og Northern Lights er udemørket kanon god skunk.

Dog fortrækker jeg White Zombie....

Dedikeret medlem

White widow,,, ja sandt nok led planten men syntes hellere ikke at den altid hitter,.,, men NLx5 !! så syntes jeg der er sikker gevinst...

Medlem

Crazy Haze skunk er min absolutte favorit! Man bliver dejligt lam i dejligt lang tid!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haze>> Ikke specielt mærkeligt. Sativa, lig med stærk og 'upper' rus, indica, MASSIV stener. Man blander som oftest gena for at få en plante der ikke kræver så voldsomt meget lys som en ren Sativa, men som har en bedre rus end Indicaen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img].

Personligt siger jeg så god for Widow, fordi den altid slår hårdt, men jeg forstår at den ikke er så populær, nok grundet dens lidt højere Indica indhold.

Peace,
/Tias

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
White Widow er utrolig potent, dog smager den ikke så godt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zion>> I hear ya.. Meeen, jointrygning er vel i forvejen en ret ækel affære, så jeg klarger sq ikke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/Tias

Joint Rygning - en ækel affære????? hvor fanden kommer du fra Tias!!!!!!!!!!!

Det kommer an på hvem der laver den J - jeg syntes ikke at Jointrygning er specielt ækelt - jeg hygger mig med det - men well - whatever......

Må jo bare komme og ryge dig skæv en eller anden dag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg tror nu det var ironist elven for der er da ikke noget federe end at ryge j [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

ice, white widow, white zombie, er alle søster planter, dyrkede noget ice sidste år og jeg er ikke imponeret, haze er det eneste der virker, jeg købte noget jamaica pot sidst jeg var derude og det var godt, masser af gummi i knæene, jeg ved ikke hvorfor men der skal en ordentlig sativa bud til før jeg bliver rigtigt skæv/høj.

Medlem

zion jeg syntes faktisk at de gange jeg har røget widow at det har smagt pisse godt dejlig sød og cremet, men det har også noget at gøre med hvem der har lavet det.

Jensus hvornår tar´ du afsted vi kunne måske følges?

Insane psychedelia user!

Må hellere lige tilføje at min udseendte mand, der stadig befinder sig i KBH har købt 3 g. Red Russian og 2. G. Northern Light Special for mig, yir! Det bliver godt når han kommer hjem!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis skunken kommer fra ordentlige gener,bliver det også godt.Køb aldrig skunk på staden det meste er rystet,og alligevel tager de omkring 100 kr. g.WW er en af de bedste strains jeg har haft.Den og Shiva skunk. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
I kan altid se om det er godt.Hvis det er dækket af krystaller så man kan se det med det blotte øje,så er den der. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

K2 er nok noget af det fedeste skunk jeg har røget til dato - Ax havde en baggie med 10g i fredags - klokken noget i 16 lørdag var der 4 tilbage - har fået røget nogle vilderen J´s her i weekenden - sammen med noget bong og 1 bang - superlækkert - dejligt der..

Liste

K2
White Zombie
White Widow
Orange Haze/White Haze
Ice

er min lille liste over god skunk..... ikke i tilfældig rækkefølge...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]