Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Havde lige et par billeder der kunne bruges til en opskrift på en god kop euforiserende varm chokolade

Ingredienser 2 pers.

2 kopper mælk eller kakaomælk
1-2 Extra Mørk Toms Guldbarre
1-2 spsk sukker
En smule salt
2 doser hash/pot/skunk/olie

Og ingredienserne til én person er som følgende:

1 kop mælk
1 guldbarre
1 spsk. sukker
En halv smule salt
1 dose THC

Så kommer der forhåbentligt ikke nogen spørgsmål :)

Start lavt hvis du ikke har prøvet det før
måske ½g hash købt for 50kr/g hvis du ryger normalt

1. Tag en gryde og noget varme, her i gulv-stilen
Billede

2. Tag din Guldbarre på 72% ren chokolade.
Det er vigtigt at det er en fedt-rig version med
masser af kakaosmør da THC skal bindes hertil
Billede

3. Smelt chokoladen og tilføj findelt cannabis
Billede

4. Varm det op og lad det stå i 3-5 min ved
svag varme. Pas på det ikke brænder på
Billede

5. Tilføj mælk, plejer bare at putte i, ved ikke
hvor meget. Nok til to kopper. Lad det lige koge
op og derefter skru ned på svag varme i 5 min

6. Smid sukker og salt i, chili og hvad folk ellers putter i.

Server i et krus evt. med flødeskum
og et lille blad på toppen
Billede

Nå, rygetid

//jaja jeg ved godt at der er mælk i gryden før jeg putter chokolade i, opløste bare min fedtede hash i mælk først. Kan udelukkes

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
STICKY!!!! :twisted:

quote skrev:
En halv smule salt
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Det ser jo dejligt ud. Har lidt på fornemmeren du går og hygger dig ganske godt i en god tåger det meste af tiden :P :P

Skål

skal dosen for oral intagelse ikke være større en ved indtagelse igennem lungerne? Mener bare at 180mg som jeg normalt kommer i en joint til mig selv er vel ikke nok til at opnå samme effekt oralt.

Mvh mikkel

Titel:
Dedikeret medlem

DoYouSpeakWak?? skrev:
skal dosen for oral intagelse ikke være større en ved indtagelse igennem lungerne? Mener bare at 180mg som jeg normalt kommer i en joint til mig selv er vel ikke nok til at opnå samme effekt oralt.

NEJ! :) Doserne skal være mindre ved oral indtagelse, det virker langt mere effektivt. Husk desuden altid at vent to timer før du/man siger "det virker ikke!"

Tak for opskriften Xpert. Guldkakao har jeg aldrig selv fået til at virke (andet oralt har virket fortræffeligt), jeg vil tro at jeg har manglet det ekstra fedtstof som du tilsætter gennem den mørke chokolade.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DoYouSpeakWak?? skrev:
Det ser jo dejligt ud. Har lidt på fornemmeren du går og hygger dig ganske godt i en god tåger det meste af tiden :P :P

Skål

Mvh mikkel

Man har jo ferie, så det er jo om at nyde det så længe det varer. Og vejret har ikke just vist sig fra sin bedste side ;)

Citat:
NEJ! Doserne skal være mindre ved oral indtagelse, det virker langt mere effektivt. Husk desuden altid at vent to timer før du/man siger "det virker ikke!"

Jeg putter nu altid mere i end jeg ville ryge. Grundet den længere optagelsestid ryger en hel del af topfarten, det virker dog længere tid, hvis man indtager nok.

Puttede 1g i den kakaoen ovenover virkede godt og stærk. 1g er en mængde jeg ikke ville kunne ryge på en gang af den tjald (den der også er billeder af i yndlings-tråden)

Fedstoffet er alt, og tro mig, det virker

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Yeah, har lige brygget 2 kopper til mig og min buddy. Ca. 1 gram i, lidt mindre måske, men vi er jo også skaeve i forvejen. Kunne ikke skaff er e sødmaelk og ekstra mørk chokolade, så det blev letmaelk og mørk chokolade. Konklusion: Smagen er nice, men farven lige så snart man rører i det virker mere "maelket" end rigtig god mørk kakao....

Titel:
Dedikeret medlem

Xpert skrev:
Citat:
NEJ! Doserne skal være mindre ved oral indtagelse, det virker langt mere effektivt. Husk desuden altid at vent to timer før du/man siger "det virker ikke!"

Jeg putter nu altid mere i end jeg ville ryge. Grundet den længere optagelsestid ryger en hel del af topfarten, det virker dog længere tid, hvis man indtager nok.

Puttede 1g i den kakaoen ovenover virkede godt og stærk. 1g er en mængde jeg ikke ville kunne ryge på en gang af den tjald (den der også er billeder af i yndlings-tråden)

Smag og behag. Min udtalelse baserer sig blot på venners indtagelse af oral cannabis der ved høje doser har ført til enten træthed eller noget mind-fuck. Jeg vil i hvert fald råde folk til at starte stille ud, men for det meste er det værste der kan ske vel at man falder i søvn.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Eller at man bliver så overskæv at man ikke kan falde i søvn, men heller ikke kan samle energi til at finde den dejlig sukker, som altid er for langt væk, når man har det sådan.
Istedet for chokolade kan der bruges smør, som smeltes ved svag varme og derefter tilsættes hashen småsimre lidt - kakaopulver hældes i og røres rundt tilsidst tilsættes mælken.
Pas på at ikke bruge for meget varme, mælken må ikke brænde på og ligeledes i starten smøret må ikke blive for varmt - så hellere brug lidt ekstra tid.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Badblindboy skrev:
Eller at man bliver så overskæv at man ikke kan falde i søvn, men heller ikke kan samle energi til at finde den dejlig sukker, som altid er for langt væk, når man har det sådan.
Istedet for chokolade kan der bruges smør, som smeltes ved svag varme og derefter tilsættes hashen småsimre lidt - kakaopulver hældes i og røres rundt tilsidst tilsættes mælken.
Pas på at ikke bruge for meget varme, mælken må ikke brænde på og ligeledes i starten smøret må ikke blive for varmt - så hellere brug lidt ekstra tid.

BRugte også smør tidligere, men det bliver imo en vammel gang shit, især sammen med pot/skunk. Bare lugten derfra ligger i skarp konkurrence med andre yderst væmmelig lugte jeg ikke bryder mig om, og særlig ikke drikke.

Lidt mere lækkert med en 72% chokolade der er smeltet og tilsat lækkerier

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
hvordan er smagen så? for jeg synes oral indtagelse smager ad fucking helvede til hvis man vælger f. eks guldkakao.
men opskriften ser lækker ud, skal selv prøve den´ :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mr. weed skrev:
hvordan er smagen så? for jeg synes oral indtagelse smager ad fucking helvede til hvis man vælger f. eks guldkakao.

Hvis du putter hash i vil jeg anbefale ca. 1gr ok lys pollen som ikke smager af så meget, fx. "80'er"

Det jeg brugte smagte lidt for kraftigt, og det var alt for svært at nolre fint ud, for ikke at sige umuligt. Der var stadigvæk klumper i

Men ellers er smagen god når den lige bliver smagt til. Det kommer også an på hvad man er til, nogen kan godt lide en ren sukkerbombe af en sød varm kakao, mens andre nyder den mere bitre, og evt. med et strejf af fx. chili

Dette her er jo bare en grundopskrift, i kan jo putte hvad i nu vil have i. Tror 50ml tabasco burde kunne kamouflere smagen helt OK ;)

Kan godt lide smagen af cannabis, men ikke i for store mængder, eller sammen med smør. Men en god pot i en god potchai smager skide hamrende godt tilgengæld, og passer perfekt til chai'en imo

Ayers Rock skrev:
Smag og behag. Min udtalelse baserer sig blot på venners indtagelse af oral cannabis der ved høje doser har ført til enten træthed eller noget mind-fuck. Jeg vil i hvert fald råde folk til at starte stille ud, men for det meste er det værste der kan ske vel at man falder i søvn.

Man skal selvf. også kende sin grænse, men jeg ville ikke putte mindre i end man ville ryge. Der er intet mere neder end at sidde og vente på en god skævert og det eneste man får er lidt kriblen i benene små 20min

Så vil jeg hellere falde i søvn og vågne op med en bagskævert der slår en joint ;)

Men første gang så start lavt. Du kan også altid lave mere, og det tager jo ikke alverdens tid. Hvis den ene kop ikke virker efter 2-3 timer laver i bare en ny (TOM MAVE)

Senest rettet af Xpert 25 jul 2007 14:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

mr. weed skrev:

Nu har jeg aldrig smagt ren hash, men synes ikke rigtg den drik her smagte af meget andet end sukker og chokolade. Kan klart anbefales... Tror evt. lidt mørk chokolade pulver til mælken kunne være godt, for den kan godt blive lidt for "lys" i det, men nu brugte jeg heller ikke den EKSTRA mørke guldbar.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mr.Ambient skrev:
mr. weed skrev:

Nu har jeg aldrig smagt ren hash, men synes ikke rigtg den drik her smagte af meget andet end sukker og chokolade. Kan klart anbefales... Tror evt. lidt mørk chokolade pulver til mælken kunne være godt, for den kan godt blive lidt for "lys" i det, men nu brugte jeg heller ikke den EKSTRA mørke guldbar.

Jeg kunne tydeligt smage mit gode hash som både smager og lugter meget kraftigt.

Den kan jo også tweakes på mange måder, både med mælk, kakaomælk, chokolade, kakao-(vekao-)pulver osv. Hvad man nu har i huset, dette var bare luksusudgaven

Kan virkelig anbefales, den mørke chokolade (14kr i Irma hvor jeg plejer at købe den) eller har Netto 100g 72% til 4,25 for folk uden så mange penge

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Pot /skunk er to ting som efter min mening ikke passer så godt ind i guldkakao, men måske det er bedre med rigtig chokolade.
Jeg kan bare huske mit traume over første gang (tilfældigvis også sidste) jeg forsøgte med pot-kakao.
Jeg havde 20 gram pillede topskud og vi var tre til min overraskelse var der kun en som ville have kakao (1. nedtur) - arg den gang som nu intet må gå til spilde - 2. nedtur hældte en pæn slat ud. Det smagte simpelt hen for ringe.
3. nedtur den her var den lange: Samtidig begyndte jeg og lave en traispotting (der hvor han synker ned i gluvtæppet) Jeg sad bare i en lænestol istedet, men sank stille og roligt ned i hullet.
De to tilskuer prøvede og tale til mig men deres stemmer var længere og længere væk. Jeg kan ingen gang huske om jeg kastede op, men føj hvor var jeg basket i meget lang tid.
Jeg tror ved nærmere eftertanke at jeg kastede habile kager og synes jeg husker noget ala jeg lå ude på badeværelses gulvet og hold kæft hvor det gyngede end ikke på skibe har jeg oplevet noget så heftigt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Liiige hurtigt...

Kan man bruge minimælk (<3)?
Og skal man indtage det på tom mave?
Og lugter det allerhelvedes til (altså, i gryden, op til flere dage efter måske.. Som det gør med hampe-smør)?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Dedikeret medlem

el bandito.. jo federe mælk, jo bedre.... THC bliver optaget i fedt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Også det jeg havde forestillet mig, jeg elsker bare minimælk :(.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Titel:
Dedikeret medlem

:P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville sætte stor pris på, hvis nogen gad at svare på de sidste spørgsmål..

Nevermind, choko-helvedet gik ned.

Senest rettet af spaffeh 26 jul 2007 14:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Årrh lækkert :lol:
- skal da helt sikkert prøves : )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]