Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 04:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 13 dec 2007 17:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2007 09:59
Indlæg: 133
Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Hej Psy..

Har lige bestilt noget mephedrone.. Er der nogen af jer der har prøvet det, og
har erfaringer med stoffet?

Navnet i kemiverdnen er: 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one.

Har i prøvet det? - hvis ja, hvordan er come up, come down, trippet generelt?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 18:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Det skulle eftersigende være en stimulans, så noget decideret trip får du nok ikke ud af det. Der vides desværre meget meget lidt om stoffet indtil videre. Så pas meget på hvis du giver dig i kast med det.

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 18:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2007 09:59
Indlæg: 133
Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
ThirdEyeFlood skrev:
Det skulle eftersigende være en stimulans, så noget decideret trip får du nok ikke ud af det. Der vides desværre meget meget lidt om stoffet indtil videre. Så pas meget på hvis du giver dig i kast med det.


En stimulans? Kan du forklare lidt nærmere? Jeg er lidt smadret efter, arbejde fra kl. 04:00 :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 18:20 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Iversen skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Det skulle eftersigende være en stimulans, så noget decideret trip får du nok ikke ud af det. Der vides desværre meget meget lidt om stoffet indtil videre. Så pas meget på hvis du giver dig i kast med det.


En Sstimulans? Kan du forklare lidt nærmere? Jeg er lidt smadret efter, arbejde fra kl. 04:00 :D

Ja stimulans? Noget der stimulerer dig og gør dig frisk, her kan blandt andet nævnes amfetamin. Lad være med at forvent noget decideret trip fra en stimulans.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 18:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2007 09:59
Indlæg: 133
Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
kemal skrev:
Iversen skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Det skulle eftersigende være en stimulans, så noget decideret trip får du nok ikke ud af det. Der vides desværre meget meget lidt om stoffet indtil videre. Så pas meget på hvis du giver dig i kast med det.


En Sstimulans? Kan du forklare lidt nærmere? Jeg er lidt smadret efter, arbejde fra kl. 04:00 :D

Ja stimulans? Noget der stimulerer dig og gør dig frisk, her kan blandt andet nævnes amfetamin. Lad være med at forvent noget decideret trip fra en stimulans.


Det vil sige hvis jeg heller ville riste så skulle jeg måske bestille methylon?
Ville jeg få mere ud af at købe noget amf istedet for Mephedronen?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 18:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2006 01:53
Indlæg: 1378
Geografisk sted: Helt væk
Tror svaret du søger er: MDMA :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 19:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Iversen skrev:
kemal skrev:
Iversen skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Det skulle eftersigende være en stimulans, så noget decideret trip får du nok ikke ud af det. Der vides desværre meget meget lidt om stoffet indtil videre. Så pas meget på hvis du giver dig i kast med det.


En Sstimulans? Kan du forklare lidt nærmere? Jeg er lidt smadret efter, arbejde fra kl. 04:00 :D

Ja stimulans? Noget der stimulerer dig og gør dig frisk, her kan blandt andet nævnes amfetamin. Lad være med at forvent noget decideret trip fra en stimulans.


Det vil sige hvis jeg heller ville riste så skulle jeg måske bestille methylon?
Ville jeg få mere ud af at købe noget amf istedet for Mephedronen?


Mephedrone er et research chemical, hvilket vil sige at du ikke kan vide om dine ben falder af om 10 år hvis du indtager det. Men det vidste du selvfølig godt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 19:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2007 02:03
Indlæg: 84
Geografisk sted: København
Jeg har hørt mephedron rusen beskrevet, som lignende "Amfetamin + coke" eller "Amfetamin + mdma". Så vidt jeg ved(læs tror) skulle det virkningsmæssigt være ligesom amfetamin, dog udløser det samtidig noget serotonin og kan derfor også minde om methylon eller mdma, til en hvis grad. Dette bygger jeg på information om ephedrone, som jo bestemt ikke er det samme stof, men dog er tæt relateret. Selve rusen antyder at de to stoffer minder meget om hinanden. Selvom dette er et svagt argument, har vi ikke meget andet at bygge vores viden på.

Personligt nød jeg selv rusen ganske godt, men følte mig dog lettere brændt af efterfølgende. Det skal hertil siges at jeg tog en dose på 200mg oralt, hvilket er en stor dose, og bestemt ikke en startdose jeg vil anbefale andre at bruge - ej heller mig selv igen.

Og husk nu for guds skyld at det er et Research Chemical, som der så godt som intet data findes om, på nuværende tidspunkt. Vi har altså ikke en chance for at fortælle dig, hvilket stof der er bedst for dig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 20:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 jul 2007 12:02
Indlæg: 135
Geografisk sted: østjylland
kan man sniffe det tror i?? det vil jo vare et totalt blæret altanativ til speedén jo hehe.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 20:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2007 15:24
Indlæg: 791
Geografisk sted: der hvor det sker...?
cyrus_tha_vrius666 skrev:
kan man sniffe det tror i?? det vil jo vare et totalt blæret altanativ til speedén jo hehe.



nej desværre mester.. det virker kun rektalt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 20:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 jul 2007 12:02
Indlæg: 135
Geografisk sted: østjylland
waggafnipsen skrev:
cyrus_tha_vrius666 skrev:
kan man sniffe det tror i?? det vil jo vare et totalt blæret altanativ til speedén jo hehe.



nej desværre mester.. det virker kun rektalt


Jeg læste lige om en der havde sniffet det og det virkede vidst meget godt :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 21:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis der er andre med erfaring vil jeg meget gerne høre nærmere om det. Overvejer at bruge det nytårsaften i stedet for coke. Jeg vil ikke bruge methylone, da jeg synes at jeg bliver lidt for snaksagelig men samtidigt indelukket, på en ufestlig måde.

Hvordan synes i at det har påvirket jer, med henblik på social væren med ikke stof-påvirkede mennesker?

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 21:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jun 2007 19:26
Indlæg: 110
Geografisk sted: Et sted derude
virker ganske fint nasalt.

Jeg fik tydelig mærkbar virkning af 25mg, og blev temmelig høj af da jeg boostede med 50mg mere omkring 2 timer senere. 75mg i alt og det holdt mig vågen det meste af natten på trods af hidsig jointrygning.

Selve rusen varede nogle timer, men "antisøvneffekten" var lang tid om at aftage.

Det virker IMO meget kraftigere end gængs amfetamin, som jo for det meste er scamcuttet til ukendelighed. Det er nok det der gør forskellen da mephedronen er næsten helt ren.

I forhold til methylon virker mephedron en del mere potent i virkningen.

EDIT/ Kan så også lige tilføje at det er meget socialt, ligesom eks. amfetamin. Man bliver meget snakkesagelig og "på". (Min personlige erfaring)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 22:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Så kan jeg altså indtil videre sige følgende:

- Kraftig stimulerende/opkvikkende virkning (muligvis større end amfetamin)
- Øget social aktivitet lignende amfetamin's virkning

Når du (Rootbum) siger at Mephedron virker en del mere potent end methylone, hvordan skal det så forstås? Er euforien kraftigere?

Hvad med fysiske virkninger/bivirkninger? Kæberasler? Flakkende øjne? Varme/kulde følelser?

Jeg er ikke rigtig typen der er overdrevet begejstret for MDMA's og methylon's virkning til festlige begivenheder. Hvordan vil i beskrive mephedron's virkning kontra MDMA's og methylon's virkning i festlige øjemed?

Generelt så er jeg nok mest typen der er til alkohol's/GBL's pjattede "jeg smider mine hæmninger og danser nøgen rundt" virkning. Kan det hænge sammen med mephedron's virkning? Svaret vil nok være nej på grund af virkningen alá amfetamins. Men please uddyb.

Til sidst kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om hvordan jeres comdowns har været. Jeg bliver normalt meget ramt af diverse bivirkninger og bliver sjældent videre social, når første eller anden dose er taget af. Hvordan har i taget det i forhold til MDMA og methylone?

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2007 23:23 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Vi har udlukkende set positiv feedback fra folk med økonomisk interesse i Mephedron her på boardet (ved dog ikke med Rootbum), så tag lige alle de positive rapporter med et meget seriøst gran salt!!

MVH
KenIshii


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 00:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Tak KenIshii! Men hva' så, er dette bare et "reklamestunt" eller hvad foregår der? I så fald er det godt nok dårlig stil.

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
 Titel: hey.
Indlæg: 14 dec 2007 01:16 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
har prøvetd det og har ingen økonomisk interesse idet..
meget nice virker lidt som speed, methylon og coke blandet sammen syntes jeg...

og det er fint og sniffe, selvom det dog er noget af det mest ubehagelige jeg nogensinde har sniffet. men det virker fint den vej ighvertifald :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hey.
Indlæg: 14 dec 2007 03:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
keta-smølfen skrev:
har prøvetd det og har ingen økonomisk interesse idet..
meget nice virker lidt som speed, methylon og coke blandet sammen syntes jeg...

og det er fint og sniffe, selvom det dog er noget af det mest ubehagelige jeg nogensinde har sniffet. men det virker fint den vej ighvertifald :D


Det lyder satme som et stimulans helvede.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 03:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2007 02:03
Indlæg: 84
Geografisk sted: København
Jeg har på ingen måde økonomisk interesse i Mephedron. Hvorfor miskreditere uskyldige brugere af bordet? Hvad får dig til at tro, at jeg har økonomisk interesse i at reklamere for Mephedron?

Det er bestemt ikke et reklamestunt, men derimod et forsøg på at dele de erfaringer, vi har erhvervet os omkring stoffet. Mht. spørgsmålet vedr. comedown - Jeg syntes ikke at mærke et decideret "crash", som nogen gør med mdma eller m1, men derimod en glidende overgang til et stadie hvor man pludselig tænker "Hov... Nu mangler der noget". Dette er selvfølgelig, hvordan jeg reagerede på det og jeg skal derfor ikke kunne sige, om andre vil mærke comedownet hårdere.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hey.
Indlæg: 14 dec 2007 13:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Resist skrev:
keta-smølfen skrev:
har prøvetd det og har ingen økonomisk interesse idet..
meget nice virker lidt som speed, methylon og coke blandet sammen syntes jeg...

og det er fint og sniffe, selvom det dog er noget af det mest ubehagelige jeg nogensinde har sniffet. men det virker fint den vej ighvertifald :D


Det lyder satme som et stimulans helvede.


Jeg tror (og håber) ikke at det skal forstås som at virkningen svarer til hvis man tager både amf, methylon og coke på en gang. Men at virkningen bare er lidt af en blanding af de 3.

Har jeg ret?

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team