Endophin skrev:
Er der evt. nogen herinde som har oplevet noget lignende og stadig ryger?
I sidste uge ville jeg lige ryge resten af en pind (rent pot) jeg havde tilbage fra nytårsaften inden jeg skulle sove men var i tvilv om det var nok til at få en ornli' skævert på så for at være sikker holdte jeg røgen nede i lungerne i et stykke tid... Bagefter var jeg heelt væk og fik angst og havde virkelig svært ved at slappe af! Et ustyrligt trip simpelthen og mit hjerte gik da også helt amok! Det var sq noget af en tur!

Men det har nu ikk skremt mig fra at ryge igen for jeg kan jo bare lade være med at ryge så "meget" næste gang!
Skal lige siges at jeg ryger meget sjældent så der skal ikk så meget til før jeg blir slået ud
Endophin skrev:
Electricwizard: du har ret i det med skunken. Jeg tror heller aldrig jeg ville kunne komme til at turde ryge dét.
Nu har jeg ikk selv prøvet skunk (endnu) kun pot og hash men det kommer jeg snart til men der er ingen grund til at være bange for det
Hvis dine venner sidder og ryger en pind og du ikk ved hvor meget der er mixet i eller hvad det er for noget så start med et enkelt hvæs og se hvad der sker... Så kan du taget stilling til bagefter om du kan klare et til og måske et mere osv...
TILFØJELSE: I øvrigt er det også meget forskelligt hvordan man reagerer fra gang til gang selv ved nøjagtig samme mængde... Den ene dag kan man sidde helt afslappet og nyde rusen, den næste har man den vilde paranoia ligesom jeg havde... Det har meget og gøre med hvilket selskab og omgivelser man er i... Synes lige jeg ville have det med

Det var alt herfra... Forsat god ryger!