Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Mr. Iboga
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har lige læst en trip rapport hvor der blev indtaget Iboga. Jeg fandt denne trip rapport som en af de vigtigste ting jeg har læst i lang tid.

Den kan læses her: http://www.gape.org/iboga/tripreports/t ... ce_eng.htm

Er der nogle af jer som har erfaret dette stof og har nogle meninger/idéer til det?

Er det et farligt stof at prøve?[/url]

Titel:
Insane psychedelia user!

Prøv at læs lidt her:

http://www.psychedelia.dk/lexikon/synte ... ogain.html

Det er altså ikke et "for sjov" drug. 60 timer er MEGET lang tid når man er blæst!

Gonzo er vist den eneste på boardet der har prøvet stoffet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

60 timer, okay jeg har lært noget nyt idag.

Ud fra triprapporterne ser trippet imødekommende ud og man lærer en frygtelig masse om sig selv.

Tror man skal være godt desperat at indtage dette stof! Det bliver sgu ikke mig i denne omgang :idea:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Tror måske netop ikke at du skal være desperat når du prøver iboga. Eller nogetsomhelst andet hallucinogen for den sags skyld. Denne type stoffer bør behandles med den mængde respekt de har krav på.

/karma!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder godt nok ikke til mange har prøvet det, men er der nogen der vil fraråde en 100% at tage det alene eller sammen med en der også gør det?

Skal der være sittere med eller nogen der kigger en gang imellem? For 60 timer lyder sku af meget, men det lyder bestemt ikke til man farer rundt over det hele og er til fare for andre eller noget. Så er sittere nødvendigt?

Titel:
Insane psychedelia user!

Rejser til dødsriget er nok ikke noget for gymnasieelever, tror du ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MuseJens skrev:
Dødsrige? :roll:

Og jeg har ikke sagt jeg ville tage det nu, jeg har hele livet foran mig og masser af weekender og ferier jeg kan tage det i. Men hvis jeg fandt en god set og setting kunne jeg nok godt finde på at tage det. Men har mange andre stoffer jeg vil prøve først, før jeg overhovedet TØR at trippe i 60 timer, har ikke prøvet andet end ecstacy som kommer bare en smule i nærheden af en "trip tur". Så bare rolig, jeg´er ike dum og tager dette næste weekend til halbal fordi det lyder sjovt ;) :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg tror nok at iboga er det absolut sidste man prøver, når man har "testet" sin psyke og har været godt rundt omkring i sin underbevidsthed på syre, DMT, Salvia, Meskalin osv.

Det er på ingen måde noget jeg vil anbefale til uerfarne/delvist erfarne trippere, læs da bare triprapporterne...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Det er på ingen måde noget jeg vil anbefale til uerfarne/delvist erfarne trippere, læs da bare triprapporterne...
Kan kun finde en enkelt udover den der er linket til her :(

Kender i andre sider der omhandler stoffet?
Søger self. også selv ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Der er en del i Jørgen Lumbye's "Brug og misbrug - Vi er alle på stoffer".

edit: tak for rettelsen AoD.

Senest rettet af Dr. Phibes 13 nov 2003 23:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
------------

Mvh
Ashoka

Senest rettet af Has Oak 14 nov 2003 02:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
hej
jeg kan da fortælle om en gamle ven .der efter hva han fortalte to en 5* dødlig dose af iboga .mener jeg det var (skal siges jeg kende ikke dosen på de ting) men nok om det

han hade gar 2 på besøge hele aften. men på et tidspunk gik den ene ind i køleskabe og han kom sku ud igen.og han hade vist pisse et ande sted i lejligheden som han hade trode har wc .men de hade bare side og snakke og hørt musik og lave nogen andre ting ,

men så næste dag kom han på arbejde .og spurte den en om hvorfor han var gåde hjem og den ande hvorfor han var blive væk inde i køleskabe(han hade set efter:D ) så hade han bare glode dumt på ham hvad har du nu spist lol der

men skal lige sige jeg miste fuldstindig raspekten for ham,når man gør sådan 100% beviste om at det bare er for og trippe så meget så muligt også ind da tage en dødligt dose bare for og blive fuck :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dugfriske nyheder om Iboga.

TV2 Nyhederne: Nyt farligt narkotisk stof i omløb
13-11-03: 18:59
Det euforiserende stof ibogaine kan købes på internettet i Danmark fuldt lovligt, men er ifølge en rusmiddel­ekspert lige så farligt som LSD.
For nylig er en ung kvinde død efter at have taget stoffet, og i weekenden måtte to personer behandles for psykoser efter at have taget det.
Henrik Rindom, psykiater og misbrugs­ekspert på Hvidovre Hospital, behand­lede de to unge der har taget stoffet. Han betegner de to unge som svært psykotiske efter at have taget stoffet.
Stoffet udvindes fra en afrikansk rodplante, og sælges fra USA over internettet. Det er allerede forbudt i Sverige og Belgien.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=298914

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det var en pige jeg har kendt i knap 2 år.
Jeg har de sidste 1½ år haft varme følelser for hende.

Jeg så hende sidst lørdag aften, og fik søndag aften den tragiske nyhed at vide.
Jeg er stadigvæk dybt knust og der dukker flere og flere spørgsmål op i mit hovede... jeg skriver nok ved lejlighed et meget langt og dybtfølt post omkring denne sag, for der er mange aspekter og detaljer der burde blive belyst.

Så er det sandt, det er de bedste der ryger først. :cry:

Hun var, ligesom Zonker, et godt menneske, hvis alt for tidlige død jeg ikke kan finde ord at beskrive min sorg med.

Jeg savner dig Ninia, jeg håber du har det godt hvor end du er.

Sad regards,
Dex

Senest rettet af Dextrose 14 nov 2003 00:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg rydder lige op i dette topic. Jeg tror godt at vi kan forevente en del Iboga-relaterede spørgsmål ovenpå dette.

Som sagt på irc, så er jeg ked af det på dine vegne, og jeg håber at du får din "hævn" ved at lade sandheden komme frem, få "terapeuten" spærret inde, og få Rindom sat på plads.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
MuseJens skrev:

I har ikke tysk, eller...?

Dextrose > Det gør mig ondt at høre om din veninde. Hvis du har lyst og mulighed for at komme med flere detaljer, tror jeg mange af os gerne vil høre dem.

Titel:
jeg føler med dig dex helt 100% det ved du :)

men hvad siger det dig?

det siger mig at vi unge er på vej ud på et skrå plan hvor vi ikke ved om vi kan bunde .det der kan sku for alle på den ene elle ande måde .

jeg var indlagt igen fordi jeg fik en deprision .uden jeg har tage nåde ud over det jeg normal gør .og det var nåde der kom meget bage på mig

så tænket jeg om ende i hoppe ud i nåde nyt i ikke ved hvad kan gøre 100% for det tror jeg enlig ikke der er mange der gør

nå bare min mening :)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fenriz skrev:
MuseJens skrev:

I har ikke tysk, eller...?

:lol: Fenriz!

Dextrose> :(

Pas på jer selv derude, mvh. Psyko!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jeg ked af at høre Dex. :(
Jeg kunne ikke tro mine egne øjne,da Henrik Rindum tronede frem og fortalte om Ibogain. :roll: Den store idiot!

Og hvad angår den "expert" der "behandlede" pigen der døde,ham har jeg heller ikke meget til overs for.Hvis han vidste bare den mindste smule om de ting,ville han have passet bedre på hende.Meget bedre.

Ibogain er en meget god og hjælpsom substans,både imod Heroin,speed,Nikotin(jeg holdt sq også op med at ryge)og alkohol...og så skal man høre sådan nogle dilletanter sidde og brække sig på offentlige tv kanaler.
Dyb vrede! :evil:
Det værste er at de bliver kaldt experter.I hvad?Dumhed?!Uvidenhed?!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

der er jo også grænser for hvor stor viden de ka ha eftersom de formentligt ikke selv har prøvet det...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]