Fik pludeselig lyst til at dele mine tanker med jer.
Indtil et par uger før nytårsaften, havde jeg kun prøvet kokain 2 gange. Een gang mens jeg var skide fuld hvilket ikke gav anden virkning end bedøvelse, og een gang til en morgenfest hvor det bare var lækkert at falde ned på efter en aften/nat med amf og kix.
Well, bestemte mig for at købe et gram til nytårsaften. Fik at vide at jeg skulle tage det i små streger, for det skulle være ret godt! Og JO! Det var det også

Havde det så liggende i fryseren de par uger før nytår, og skulle selvfølgelig bare liiiiige prøve et par gange, inden jeg skulle ud og shoppe fx. Anyway, det var en meget underlig følese at shoppe på coke, ved ikke om det kun er noget en tøs kan finde på..hihi, men bestemte mig for at lægge det væk og ikke tage mere før nytår, der skulle jo gerne være noget tilbage

Nytårsaften kom, og JA! Det var fedt at feste på coke (sammen med amf), og for de af jer der har prøvet kokain før, vil I også vide at rusen slet ikke kan måle sig med amf, selvom jeg synes at amf er et godt stimulans. Ja, faktisk vil jeg sige at det er to forskellige slags ruser.
Bestemte mig kort tid efter nytår for hurtigt at finde noget nyt, for i Odense er det ikke videre nemt at få fat i så jeg kunne lisså godt finde 2 g med det samme, og så være sikker på at have det. (Var der nogen der sagde en begyndene psykisk afhængighed)
Da jeg havde fået de 2, skulle jeg selvfølgelig lige smage en gang. Kom derefter hjem, og skulle da liiige prøve en lille streg. Hm... kunne man ikke liiiige tage en lille bitte en mere.
Det blev ikke til flere streger, og jo der er en masse tilbage af det endnu. Hvad jeg prøver at sige med dette er, at coke for mig har været det stof der har været MEST afghængighedsskabende, hvorom jeg ikke har den største erfaring med det.
Jeg ved det ligger i fryseren, og har nogengange måtte tage mig selv i at tænke "man kunne jo liiiige..." Men nej! Har heldigvis ikke gjort det.
Jeg prøver ikke at komme med en moral-prædken, ville bare ud med et par tanker og fortælle at man nogengange tror man har mere styr på det end man har.
Jeg har besluttet mig for at tage en lille 1½ måneds pause med alt hvad der hedder narko, det tror jeg nu er meget sundt