Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 17:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Dexofan styrer: Så vil jeg give halifaxx ret, når han siger at vi alle er forskellige. At du har fundet et stof du kan lide, er jo super :) Ved bare de færreste er vilde med stoffet, deriblandt mig selv.

Desuden nogen der har erfaringer med søsygetabletter af navnet marzine? Har selv prøvet det en enkelt gang, og skrevet en triprapport, men har ikke fundet andre der har prøvet det.

Titel:
Insane psychedelia user!

Johndeer skrev:
Dexofan styrer: Så vil jeg give halifaxx ret, når han siger at vi alle er forskellige. At du har fundet et stof du kan lide, er jo super :) Ved bare de færreste er vilde med stoffet, deriblandt mig selv.

Desuden nogen der har erfaringer med søsygetabletter af navnet marzine? Har selv prøvet det en enkelt gang, og skrevet en triprapport, men har ikke fundet andre der har prøvet det.
'

Apoteket, som også har skrevet en del triprapporter, har svjv også skrevet en triprapport om det, men det var vist i en kombo med noget andet.

Edit: Fandt den: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=572

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Johndeer skrev:
Dark Sky har også en triprapport med dem, her:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=183

Har selv prøvet dem to gange, begge gange blandet med alkohol og den ene gang også en smule LSA. Blev bare møg blæst som havde jeg drukket dobbelt så meget, mistede mine hæmninger, blev træt/døsig og fik susen for ørene (lød som sad jeg midt på en motorvej med biler hylende forbi :D )

Ikke noget jeg har planer om igen, ihvertfald ikke sammen med alkohol.

Titel:
Dedikeret medlem

alkohol er jo også generelt et godt valg som blandings produkt til mange ting ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

sorn skrev:
alkohol er jo også generelt et godt valg som blandings produkt til mange ting ;)

Måske lige bortset fra hash :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Child bliver ikke glad når han ser det offtopic, det kunne jo udvikle sig til tusindvis af sider :P

Og for at lige kommentere offtopic med noget HR: Alkohol skal IKKE mixes med andre downers (opiater, GHB, BDO osv.).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Argh, nu går jeg også lige offtopic, men så må en mod. komme efter mig. Der burde ikke være noget i vejen for at blande alkohol og opiater, da de påvirker forskellige receptorer i forskellige systemer. Undskyld... :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Halifaxxx skrev:
Argh, nu går jeg også lige offtopic, men så må en mod. komme efter mig. Der burde ikke være noget i vejen for at blande alkohol og opiater, da de påvirker forskellige receptorer i forskellige systemer. Undskyld... :)

Det kan godt være at opiater virker på de opiode receptorer og alkohol ved at udløse GABA og blokere glutamatreceptorerne, men tager man summen, er der stadig tale om synergisme. Ud over at opiaterne udløser dopamin i nucleus accumbens og alkohol gør det samme, så påvirker de begge det autonome nervesystem og hæmmer signaler til hjernestammen som bl.a. styrer koordination, men nok vigtigst, livsvigtige funktioner som åndedræt, puls og karsammentrækning.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:

For lige at underbygge Treasure's post vil jeg sige at man generelt ikke kan sige at 2 stoffer er sikre at blande, bare fordi de virker forskellige steder i hjernen. Jeg kan ikke forstå hvor den misforståelse kommer fra... for det virker ret indlysende på mig at 2 stoffer der begge virker sløvende naturligvis vil forstærke hinanden, uanset hvilke receptorer der er involveret, hvilket også er tilfældet med alkohol og opiater.

Johndeer: Hvad med at lære at poste dine spørgsmål i en relevant tråd? Marzine har sguda intet med dexofan at gøre... prøv nu at vågne lidt op. Jeg har skilt alt off-topic fra til denne tråd...

Og Jensus, jeg er ved at være træt af dit pis. Hvis ikke du kan lide modereringen herinde, synes jeg du skal snakke med mig om det privat, få en admin til at skifte mig ud, tage diskussionen op et mere passende sted, eller simpelthen lade være med at skrive herinde. Jeg gider i hvert fald ikke se på det der.

Titel:
Insane psychedelia user!

Read the fucking :P

Har jeg desuden ikke haft diskussionen med dig privat?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jensus skrev:
Read the fucking :P

Ja okay, sorry... jeg var vist lige lidt morgensur dér ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
I think so to :)

Synes bare det virkede som dexofan-topicet var ved at være færdigdebatteret, men det retfærdiggører det selvfølgelig ikke. Jeg skal huske det til fremtiden, oh store mod!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]