Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 09:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

mig og en ven besluttet os for at ta svampe. min ven(Jugg her fra psy) har os prøvet meget andet men jeg har kun prøvet lsd en gang får og har nu besluttet mig for at prøve Cubensis svampe. er ik så skide erfaren med psychedeliske stoffer og har lidt noia for at få et badtrip...gi mig nogle goe råd til at få en så fed oplevelse så muligt

(Det er ikke Jugg der har skrevet dette men en af Juggs venner)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 27 jan 2005 13:46, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En af mine venner skrev disse ting ned efter hans første trip som uheldigvis var ved at løbe løbsk:

Gode råd man bør have inden man prøver at spise svampe for første gang

-Vær aldrig alene når du prøver det.

-Du bør ikke være deprimeret, meget vred, stresset, overtræt eller på anden måde oprevet når du prøver det.

-Kæmp aldrig imod, lad dig flyde med. Forestil dig at det trip du kommer på er som en tur i en rollercoaster. Du bliver ført den vej som skinnerne nu engang går, bliver du panisk fordi du ikke kører den vej du gerne vil, ødelægger du turen for dig selv. Man bør aldrig prøve at bremse virkningerne, men derimod lade sig rive med og opleve turen fuldt ud.

-Vær sammen med nogen du stoler på og som du tør være dig selv overfor.

-Glem alt om at du muligvis ser dum ud, bare koncentrer dig om dig selv og dit trip.

-Snak med hinanden mens i tripper. Fortæl hvad i oplever og hvad der facinerer jer. Det er tit utrolig godt at få det fortalt til nogen.

-Tænk ikke for meget over hvad du vil opleve, det er forskelligt fra person til person og desuden umuligt at forklare. Forvent ikke noget bestemt, vent og se hvor dit trip vil føre dig hen.

-Husk på at alt hvad du ser og oplever, skyldes svampene, tro ikke at du oplever noget du ikke burde.

-De fysiske effekter (synerne og sanseforandringerne) forsvinder før den mentale påvirkning. Du vil være stærkt filosofisk under hele trippet, men når svampenes "fysiske" virkning er væk, vil du stadig være filosofisk i nogle timer. Dette er helt normalt.

-Du vil altid blive normal igen. Tror du andet, er du stadig påvirket af svampene.

-Start ikke med en for stor dosis.

-Vær i simple omgivelser, tag ikke på diskotek eller andre meget offentlige steder. Sørg for ikke at blive forstyrret af andre mens du tripper. Sluk mobiltelefon, luk dig inde et sted sammen med den eller dem du tripper med. Vær sikker på at der ikke kommer uventede gæster. (Uventede gæster kan skabe panik og få én til at forsøge at blive normal igen, men det kan man ikke, forsøg ikke kæmpe imod!)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg vil lige pointere at det ikke er mig, Jugg, der har lavet posten men en af mine venner der har lånt min profil

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Der er en tråd i Generelt, som netop handler om at trippe første gang. Læs den!
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9638

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]