Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Natskygger!
Junior medlem
Brugeravatar

Hej

Hvor mange natskygge frø skal man ca. tag for et lille trip.
Har ingen vægt, så kan ik rigtig veje det.

På forhånd tak!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
alkaloid indholdet svinger meget fra plante til plante så der er ingen fast dosis.

Ved du overhovedet hvad du roder med når du siger et "lille" trip?

Titel:
Dedikeret medlem

Meget lidt !
Vær utrolig påpasselig med natskygge familien, da den kan skabe delerium lignende tilstande.
Men tjek lexikonet for mere information :)
http://www.psychedelia.dk/leksikon/?ent/natskygger/info

Titel: Natskygger
Junior medlem
Brugeravatar

Snakker vi om 2 frø eller mere?

Titel:
Medlem

Mit råd : Smid dine natskygger ud, og æd nogen svampe, LSD, meskalin osv istedet. Du skal VIRKELIG være sikker på hvad du går ind til. Dette er ikke for at nedgøre dig, men lyder somom du ikke har videre styr på det, derfor jeg anbefaler at du ikke rører de natskygger du har fået fat i, det er virkelig seriøse sager.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6683

Mon ikke det her kan skræmme dig lidt?

Som stingray siger: Æd nogle svampe eller spis lidt syre.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Natskygger er ikke hallucinogener som sådan, men fremkalder "vågne drømme" som gør, at du ikke kan skelne de syner du ser, fra virkeligheden. Samtidig bliver din tidsfornemmelse nedbrudt, (som den er i drømme), så du pludselig kan tro, at du f.eks. er i skole, er til fest, at det er juleaften, ect. Problemet er, at du ikke handler rationelt, og kan finde på absurde ting. Derfor vigtigt at have en sober tripsitter hos sig, hvis du pludselig skulle finde på at løbe ud på motorvejen!

Jeg har selv prøvet natskyggen "brugmansia" -englebasun, som indeholder de samme alkaloider som pigæble. Her er min triprapport:

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=581

Jeg vil ikke lege med natskyggerne igen. Jeg føler ikke man kan stole på dem, og jeg kan bedre lide rigtige psykedeliske stoffer.

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Fanny skrev:
Natskygger er ikke hallucinogener som sådan...

Der er jeg nu ikke enig... Tropanalkaloider er nogle af de eneste ægte hallucinogener og det er jo præcis det der gør dem så uberegnelige. Visioner som ikke kan adskilles fra virkelige synsindtryk er netop definitionen på en hallucination.

/karma!

Junior medlem
Brugeravatar

Ja, men hvis man bare tager 1 frø eller, bliver det vel ik det vildeste voldelige trip ?

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Sweex skrev:
Ja, men hvis man bare tager 1 frø eller, bliver det vel ik det vildeste voldelige trip ?

Du kan jo ikke vide hvor meget der er i... læs i det topic jeg postede foroven. Der står ret meget.

Hvis du gider at læse dig frem til tingene, så tror jeg du vil få svar på det meste.

Junior medlem
Brugeravatar

Hvad hvis man ryger dem, eller noget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er og bliver sådan at der altid vil være nogle folk der ikke fatter en advarsel.. Når så mange virkelig ligefremt fraråder det lort, er der måske noget om snakken...!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
*Sweex*

Jeg har "studeret" psychedeliske stoffer i over et 1½ år nu, og jeg ved at mange andre herinde har læst på tingene laaangt længere end jeg har, og jeg tror at vi alle kan blive enige om at, ud af alle de stoffer vi har hørt om til dato er Natskyggernes tropane alkaloider helt sikkert dem der har skræmt os mest pga. ekstremt utiltalende rapporter om deres virkning, og for ikke at nævne deres bivirkninger.. Det lyder måske kliche agtigt, men man kan sku dø af lortet..

Jeg var gså meget interesseret i det da jeg startede min søgen efter viden om diverse psychedelika, men det at jeg har læst på stoffet, har gjort at jeg går en pæn buge udenom pigæbler når jeg ser dem.

Så for sidste gang, hvis du er for doven til at finde info om tingene, så hør på os der gider og forstå at natskygger = STORT NEJ, fyha og niks pille!!!

Håber ikke du føler fjændtlighed her på boarted, men vi prøver skam bare at få dig til at forstå hvad vi mener.. Det handler ikke om små eller store doser, for vikrningerne og bivirkningerne kan ramme dig any time!

Så hør på os og læs læs læs!

Det psychedeliske kan ligne en Tsunami i forhold til f.eks. Hash. - Lidt dårligt eksempel :oops:

/Cope

Titel: Natskygge
Junior medlem
Brugeravatar

Må indrømme jeg ikke har studeret det osv.
Og hvad jeg har læst nu, lader jeg sgu være.

Tak for hjælpen :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]