*Sweex*
Jeg har "studeret" psychedeliske stoffer i over et 1½ år nu, og jeg ved at mange andre herinde har læst på tingene laaangt længere end jeg har, og jeg tror at vi alle kan blive enige om at, ud af alle de stoffer vi har hørt om til dato er Natskyggernes tropane alkaloider helt sikkert dem der har skræmt os mest pga. ekstremt utiltalende rapporter om deres virkning, og for ikke at nævne deres bivirkninger.. Det lyder måske kliche agtigt, men man kan sku dø af lortet..
Jeg var gså meget interesseret i det da jeg startede min søgen efter viden om diverse psychedelika, men det at jeg har læst på stoffet, har gjort at jeg går en pæn buge udenom pigæbler når jeg ser dem.
Så for sidste gang, hvis du er for doven til at finde info om tingene, så hør på os der gider og forstå at natskygger = STORT NEJ, fyha og niks pille!!!
Håber ikke du føler fjændtlighed her på boarted, men vi prøver skam bare at få dig til at forstå hvad vi mener.. Det handler ikke om små eller store doser, for vikrningerne og bivirkningerne kan ramme dig any time!
Så hør på os og læs læs læs!
Det psychedeliske kan ligne en Tsunami i forhold til f.eks. Hash. - Lidt dårligt eksempel
/Cope