dehydreret... det bliver man ikke sådan i den forstand men ens kirtler tørrer lidt ud hvorfor tror i ellers man får røde øjne...
smagen er da fin nok hvis det ellers er god standart... men det er jo ikke alle steder det er tilgængeligt.....
Men hvis folk ikke kan lide standart så må de da selv om det.... det er hvis det ellers er god standart fin ryger... og jeg tror måske der er nogle som ikke burde ryge så meget herinde.... incl. mig selv...
kender det godt hvis jeg har røget det samme i 4-5dage, altså røget rigtig meget af det samme... så kan opfattelsen af smagen ændre sig... lige som hvis man æder 8 hamburger fra McD ,,, så smager de sidste heller ikke ligesom de første.... og det samme med chips ol...
Shaman> Arrhh.. det vil jeg nu ikke give dig ret i... jeg mener sgu at jeg blev skæv af standart i starten... og nu bliver jeg sgu bare lidt stenet og det var det.... suksuk... men fyr det i en bang og alt virker møj bedre...
------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com[This message has been edited by smurf3000 (edited 23-01-2001).]
[This message has been edited by smurf3000 (edited 23-01-2001).]