Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 20:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Standard holder bare ikke. Det smager dårligt og man bliver totalt stenet, samtidigt med at man næsten ikke bliver skæv. Så smid lige 30 kr. i ekstra pr. gram og spar dine lunger for den lede standard. Vidste i der er kamel lort i standard?
Hilsen
Fråder

------------------
"NED MED STANDARD!!!"

Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Fråder.....Vi har forstået dit budskab!!!!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Folk må vel selv bestemme hvad de vil ryge -- men du har ret, jeg fatter heller ikke hvorfor så mange ryger standard...

Medlem

Geografisk sted: København
Det er så nemt for mange steder gidder folk ikke sælge andet en standard...

Skide ireterende

Dedikeret medlem

hmmmmmmm standart du overhovedet heller ikke til andet end bang.... men her er det velegnet vil jeg nu mene... det virker fint..

kamellort.....even..

arrrh tror du selv på det........ nej...
hvis der var kamel lort i kunne man smage det.... men det kan da godt være at du bliver snydt der hvor du handler..... har du cheket om de har en kamel ud bag ved måske...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= GLÆDELIG JUL =-
www.smurf3000.com

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Måske ikke lige kamellort.. Men masser af parfume i standard... bvadr... ryg pot og sort det ved man sku hvad er... ikke alt det der kemish raffinerede fis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Dårlig standart er pollen blandet op med olie fra brødfrugten (Artocarpus) har jeg læst et eller andet sted. Brødfrugten vokser i hele verden ved tropiske og subtropiske områder, så det lyder jo ganske sandsynligt. Hvis det er forkert information vil gerne have det at vide.

Ashoka

Medlem

Geografisk sted: Mars
Det passer godt sammen med hvor hårdt det er for lungerne i forhold til så meget andet.

Lyn

Det er jo kun newbie smokers der bliver stenet af standard - jeg bliver skæv men ikke den samme hårde skævert som af 80 kroners - standard holder ,jo den gør så.
Men 80 kroners ruler.

------------------
<<<<NATURE POWER>>>>
<<<<<<<<HIGH>>>>>>>>

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvad er der nu i vejen med at være stenet?

Medlem

Godt spørgsmål, Halifax!

Svaret er ikke, at det sucks at være steneren, men derimod, at det er sjovere når der er fuld fart over grineflippet.

Giver du mig ikke ret?

PS. Det kommer naturligvis an på lejligheden.

(Til sin 92-årige mormors fødselsdag er det måske slet ikke så slemt at sidde ved siden af sin mormors kørestol og halvsove. Evt. tage hendes puls en gang imellem)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Grineren er klart det fedeste, men det er nu også ret rart at sætte farten lidt ned og filosofere over tingene en gang i mellem.

Det synes jeg man gør bedst med standard.

At smagen så er som kattelort og man dehydreres langt ind i helvede - Se det er en anden sag...

Feed tjald herfra

PS Har lige købt 6g af den sejeste ryger

Hey hey hey hey hey.

Hør nu lige her, hvis man bliver dehydreret af standard så er det hvis noget forkert noget i ryger - jeg har sjældent været ude for den der berømte tørker som i snakker om, drik nøj FANTA - eller noget andet væske, så holder det nok op, og det smager godt nok - hvis man altså kan finde ud af at mixe en ordentlig fed, og det lyder det ikke til at i kan hvis i bliver så'en som i skriver af at ryge - det er synd for jer.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

dehydreret... det bliver man ikke sådan i den forstand men ens kirtler tørrer lidt ud hvorfor tror i ellers man får røde øjne...

smagen er da fin nok hvis det ellers er god standart... men det er jo ikke alle steder det er tilgængeligt.....

Men hvis folk ikke kan lide standart så må de da selv om det.... det er hvis det ellers er god standart fin ryger... og jeg tror måske der er nogle som ikke burde ryge så meget herinde.... incl. mig selv...

kender det godt hvis jeg har røget det samme i 4-5dage, altså røget rigtig meget af det samme... så kan opfattelsen af smagen ændre sig... lige som hvis man æder 8 hamburger fra McD ,,, så smager de sidste heller ikke ligesom de første.... og det samme med chips ol...

Shaman> Arrhh.. det vil jeg nu ikke give dig ret i... jeg mener sgu at jeg blev skæv af standart i starten... og nu bliver jeg sgu bare lidt stenet og det var det.... suksuk... men fyr det i en bang og alt virker møj bedre...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

[This message has been edited by smurf3000 (edited 23-01-2001).]

[This message has been edited by smurf3000 (edited 23-01-2001).]

Smurf - jeg er ked af at sige det, den der ting med dig og din bang og så standard - det er sådan cirka ligemeget hvor meget standard jeg ryger på en bang - jeg kan ikke blive skæv af det, hvis standard skal have den mindste virkning på mig så skal det være bonghovder - desværre er der sket det uheldige for mig som sker for de fleste - jeg har røget alt for meget hash på det sidste og er nød til at holde en pause på et stykke tid - men så kan jeg jo osse blive så lam om en 14 dage når jeg ryger denne her alt for lede superryger som jeg skal have fat i, ti hi - hvor bliver det skææææææægt - totalt skægt - hi hi hi hi hi hi hi.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

hmmm ja det er vidst en smags sag.. bong virker ikke ordentligt syntes jeg ...

og hvis du nogensiden har røget på en ordentlig læderbang/rør så burde du oxo vide at det rykker bare lige 200% mere end bang... hehe

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]