Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg ville lige høre om ikke jeg kunne starte dem direkte i jorde, ved det at jeg ikke har indendørs muligheder.
og hvornår skal de plantes,,, ps gammel dansk art, så der burde ikke være klima problemer..

* what we do in life
eccos in eternity *

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Det kan du sagtens.
Det jeg ville gøre var dog at starte dem i et drivhus først. Det giver dem ligsom et lille boost i den vigtige tid. Jeg vil tro at du kan gøre det samme i en vindueskarm.

Dedikeret medlem

du kan oxo plante dem under noget gennemsigtigt plastik som du fastgører til jorden... (primitivt drivhus...) bare indtil planten lige er blevet 10-50 cm...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Du kan også så direkte i jord, jeg vil godtnok foretrække at tage noget have jord og putte i potter og så dem der i, og så stille potterne udenfor uden overdækning, og så plante dem ud når de er en 10-15 cm,
Det er min erfaring at man får de kraftigste planter ved at man sår direkte udenfor, hvis du starter dem i vindueskarm skal du sørge for at at de står så kold og så lyst som muligt ellers bliver de alt for ranglede.

Prøv af at tjekke WWW.Overgrow.com eller WWW.cannabisworld.com

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
Jeg vil anbefale at de plantes ude i haven et sted hvor de kan få sol/lys så meget af som muligt fks. op af en hvid mur mod syd i marts måned efter forhold de skal ikke have frost man kan også prøve at dyrke nogle i vinduskammen men min erfaring er at de bliver ikke så store/kraftige som dem der dyrkes ude fra starten et tip til gødning tag en spand/tynde fyld den op med brandnæller og evt lidt ko lort eller andet i den stil (jeg tror ikke afføring fra menesker er godt) hæld vand i beholdern læg evt. låg på og lad den stå en måned eller mer og du har en rigtig effektiv gødning og det er jo fedest hvis man kan lave så meget som muligt selv og man får noget kraftigt pot god ryger Billede
ps. vent et par måneder med at gøde dem da gødningen er ret kraftig og planten kan dræbes hvis gødningen hældes direkte på planten

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]