Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 maj 2024 08:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 mar 2001 10:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
Ryger i bare alkmindeligt eller bruger i forskellige ryge teknikker ? Jo længere man holder røgen i lungerne jo mere THC bliver ooptaget. En god teknik er at holde været så længe så muligt od derefter spidse munden og puste langsomt ud, på den måde bliver røgen længere i lungerne. Det kan selvfølgelig også værre lige meget så længe man bliver skæv, men jo mere jo bedre !!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2001 15:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Skive, Danmark
Øhm... så vidt jeg ved er der ikke nogen forøget effekt ved at holde røgen nede - faktisk skal du puste det ud nogenlunde normalt - det enester der sker ved at holde røgen nede, er at der bliver mere sod og snask aflejret i dit lungevæv - THC'en optages lynhurtigt...

Jeg ved ikke om det passer, for det vil da ødelægge begrebet "rumskæv"...

~Wiruz, The Digital Hippie


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2001 17:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2001 02:01
Indlæg: 10
Geografisk sted: Staden, chp, dk
Normalt ryger jeg bare på mine joints, men skal jeg have et ekstra spark i hovedet, trækker jeg lidt luft ind sammen med røgen... ret effektivt, næsten lige meget hvor skæv man er kan man mærke det... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Hvis du vil have en demostration af teknikken, så se filmen "The Big Lebowski" og se hvordan The Dude [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] ryger på sine refeers...
Men hvis du stadig ikke er helt med på den så åben din mundvig lidt mens du indhalere...

God Ryger


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2001 17:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
jo thc'en bliver vist optaget i kroppen jo mere man holder det nede,men oxo mere snask i lungerne ja, prøv at ryg et bong hovde og så hold røgen ned og pust langtsomt ud så ville man kunne se at der er mindre røg der kommer med ud end hvis man røg et bong hovdet normalt på samme størelse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2001 16:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
ØMMMM så vidt jeg ved, og JEG ER STEN SIKKER

så optager du meget mere THC når du holder det i lungerne ca 20 sek. eller der omkring
gerne lidt over (men ved ikke om det giver så meget mere)

en gylden regl for fed rygning burde være at hvis man var 2 eller flere røg man indianer ellers holder man bare røgen inde 20sek hver gang, så bliver du meget mere skæv ik!

Wiruz> har du aldrig røget indianer du bliver voldsomt skæv af det med bang, prøv en dag at ryge en bang bare sådan... og dagen efter som indianer.. SLAM! det virker sgu da 100gange bedre..

ang inhalations teknik.. kan jeg kun give jer ret. hold det inde lidt tid og lidt luft sammen med til at få det hele ned i lungerne er godt... men ikke nødvendigt.. hehe

syntes sgu bare det gælder om at få så meget ind og holde det så længe som muligt..

BANG er godt til det formål...hæ

[ 24 Marts 2001: Besked ændret af: smurf3000 ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2001 19:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
Mig og et par venner har fundet på den onde måde at ryge på: slam et hoved på bongen, og se hvor langt du kan løbe før du puster ud. det SLÅR!
venlig hilsen
Fråder


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2001 23:41 
Jeg giver indianer menneskerne ret, de sidste par gange jeg har røget har det været relativt små joints med ca et kvart gram 80 kroners i, og jeg både holder røgen langt nede og inhalere luft samtidig, nogle gange ryger jeg ud af et vindue, tager et hvæs indenfor vinduet og inhalere ud gennem vinduet, det køler røgen noget ned lissom på bongen, og jeg bliver da herrelam hver gang jeg ryger på den måde.


Top
  
 
Indlæg: 26 mar 2001 15:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
tværtimod.... jeg syntes da når man lige får frisk luft op i bangen kan det godt være lidt stærk iforhold til når man sidder og suger indendørs i varmen,,, men det er sgu rart når man er stiv.!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2001 21:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2001 02:01
Indlæg: 25
Geografisk sted: Ringkøbing
man skal sku heller ikke holde det ind til man er ved og dø vel bare lidt længer en når maan ryger en smøg
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2001 11:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2000 01:01
Indlæg: 498
Geografisk sted: 2750
Det kommer sku an på om man har fed nok!

Hvis man ryger jay findes der også en del måder at ryge den mere effektivt. Prøv at tage en lunge, og kun suge den en lille smule ned i lungerne,bagefter tager man så en til lunge og suger en lille smule mere ned i lungerne. Med lidt øvelse og vilje kan man sagtens gøre det over 10 gange. det slår! Teknikken kan med fordel kombineres med indianer,så alle tager en dobbelt eller tredobbelt når det bliver deres tur. En anden variation af indianer er at man kun puster ud hver anden omgang.
Når så man har røget den næsten færdig, og der kun er halvanden eller 2 cm tilbage er det tid til kongelunger. De tages ved at der er en der putter jointen i munden med gløden først. Så puster han i jointen, og så er der en anden der suger røgen ned i lungerne samtidig. Det slår ligeså godt som bonghoveder
Venlig hilsen
Fråder


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team