Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ny til LSA.
Medlem

Hej, jeg har lige fået 10 frø hjem fra etnoplanet.. Skal jeg bare pille skralden af frøene, også bare proppe dem i munden og synke dem, eller skal jeg tygge på dem?

Skal jeg starte med at indtage 5? Og hvor lang tid går der før virkningen kommer?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den her ryger lige over i planteforumet hvor den hører hjemme.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fjern det gul/brune udenpå og vask dem kort...

Tag et par stykker papir eller lign. og lig dem ind i. Tag en hammer og gå amok på et hårdt underlag, en sten er endnu bedre...

Af erfaring kan jeg fortælle at en morter ikke kan klare opgaven ligeså godt, og den går måske i stykker (sorry hali)

Når de er blevet til pulver tager du et stykke jointpapir eller lign, og laver en bombe uden at lukke det helt inde, bare løst så det ikke falder ud.
Ind bagerst i munden og skyld ned med væske. Sukker skulle virke ok mod bivirkningerne, og en joint gør kvalmen helt behagelig

Ellers skal du til at lave ekstrakt, tager dog en del dage

Jeg ville tage 10, intet mere neder end at sidde med en grum kvalme efter 3 timer og næsten ingen effekt

Du mærker det første omkring ½ time efter på TOM mave med lidt kvalme som bliver værre op imod 1 time. Ryg en joint efter ½ time, ellers kan det være yderst svært at holde frøene i maven

Efter 2 timer skulle visuals gerne sætte ind, nogen gange senere, andre gange lidt før. Der går normalt en del timer fra onset til plateauet, derfor er det hulens vigtigt at du ikke brækker frøene op før. (uden joint går der gerne 30-45 min så kommer de op hos mig)

Held og lykke, skal også på et lille trip i morgen, 15 stk. tror jeg det bli'r

Titel:
Medlem

Okay. Kan det eventuelt lade sig gøre at lave LSA pulver og blande det med pot og tobak, og lave en joint og ryge det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JkMadsen skrev:
Okay. Kan det eventuelt lade sig gøre at lave LSA pulver og blande det med pot og tobak, og lave en joint og ryge det?

Nej LSA er ikke glad for varme. En flammes/gløds varme vil smadre molekylet før du når at inhalere det

Titel:
Medlem

Okay tak.
Så skal jeg baer tage skralden af den, det gule/brune fra frø'et, og smadre det til pulver og skylle det ned med vand? Og efter en halv time tage en god joint?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JkMadsen skrev:
Okay tak.
Så skal jeg baer tage skralden af den, det gule/brune fra frø'et, og smadre det til pulver og skylle det ned med vand? Og efter en halv time tage en god joint?

Ja... Kort fortalt :)

God tripper

Titel:
Medlem

Super. Jeg tror jeg ligger ud på 7 HBRW frø.. Er nybegynder og skal også hjem på et tidspunkt med mine forældre - så det går ikke de ligner aliens :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JkMadsen skrev:
Super. Jeg tror jeg ligger ud på 7 HBRW frø.. Er nybegynder og skal også hjem på et tidspunkt med mine forældre - så det går ikke de ligner aliens :P

Afsæt god tid af til trippet, det varer ret lang tid! I større doser kan du godt være grumt påvirket fra fx. kl. 17 til kl. 03

Men 7 stk. burde være OK. Husk du kan altid redosere hvis du ikke føler nok efter fx. 3 timer da effekten varer længe

edit: TRP: Jup, glemte jeg, dine taleevner går ligesom lidt i vasken, har ihvertfald svært ved at forene tanker og tale under et LSA-trip

Senest rettet af Xpert 21 jun 2007 17:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Xpert skrev:
JkMadsen skrev:

Afsæt god tid af til trippet, det varer ret lang tid! I større doser kan du godt være grumt påvirket fra fx. kl. 17 til kl. 03

Men 7 stk. burde være OK. Husk du kan altid redosere hvis du ikke føler nok efter fx. 3 timer da effekten varer længe

Ja. Det ville være en dum idé at skulle hjem imens du stadig tripper. Det vil stresse dig både i trippet, og det kan få dårlige konsekvenser. Det er ikke let at tale med sine forældre på LSA! Brug en hel dag på trippet i gode settings.

Held og lykke

Titel:
Medlem

Jeg skal op til en veninde og drikke med et par kammarater med noget god musik. Hvis nu jeg tager 5 frø, vil det så give mine taleevner tilbage?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg kan efterhånden konkludere, efter bl.a. læsning herinde og på Erowid, at Morning Glory skulle indeholde færre gift-stoffer, og derfor give mindre(ingen?) mavebesvær, såsom kvalme og des lige, men er det en fejlkonkludering?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JkMadsen skrev:
Jeg skal op til en veninde og drikke med et par kammarater med noget god musik. Hvis nu jeg tager 5 frø, vil det så give mine taleevner tilbage?

5 er alt for lidt imo

Jeg ville ikke blande det med øl, for det første smager det af hestemøg, og bare en grøn gav mig et uldent beskidt trip

Jeg vil ikke sige at talen bliver så voldsomt påvirket under 12 frø, derimod kan 16 stk. fucke dig helt op ;)

7 stk. ser jeg ingen problemer i. Har konverseret helt fint på 10, selvom jeg blev lidt MDMA-kærlig-like i mine emner

And: Jup, du har helt ret. 10g MG kan godt give en lille uro, men bare du lugter til noget fed skulle det gerne gå væk :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
JkMadsen skrev:
Hej, jeg har lige fået 10 frø hjem fra etnoplanet..

Jeg forstår altså ikke hvorfor man godt må skrive etnoplanet, herinde når der står i reglsættet

5) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer.

Men det er som om folk bare er ligeglade? Man må godt skrive etnoplanet, men man må ikke skrive de forskellige sider hvor man køber alt sit andet narko fra? Jeg forstår ikke det ikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
JkMadsen skrev:

Jeg forstår altså ikke hvorfor man godt må skrive etnoplanet, herinde når der står i reglsættet

5) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer.

Men det er som om folk bare er ligeglade? Man må godt skrive etnoplanet, men man må ikke skrive de forskellige sider hvor man køber alt sit andet narko fra? Jeg forstår ikke det ikke.

Det er ikke et link ;)

Men du har ret, det kræver ikke meget hjerne. Lagde ikke mærke til det, men vi er heller ikke ordensmagten på denne side

Kunne man ikke bruge samme metode som TGG dengang de skiftede "stofnavn" ud med ULOVLIG SUBSTANS eller hvad det nu var

Så hver gang der var nogen der skrev http://www.dinmor.dk eller EP/etc blev det rettet til "Jeg er en klaphat der ikke har læst reglerne"

Senest rettet af Xpert 21 jun 2007 18:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej JKMadsen, jeg syntes det lyder til du ikke helt har styr på set/settings ved psykedelika..

Jeg vil ihvertfald råde dig til at læse dette igennem først http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Set_og_setting

Står forresten selv snart over for mit første lsa trip, så smid endelig en rapport om hvordan det gik..

Held og lykke med trippet!

Titel:
Medlem

Jeg skal nok skrive en triprapport. Jeg ved godt konsekvenserne ved at tage psykeliske stoffer til 'større fester'. Jeg tager udfordringen, nu hvor jeg har muligheden for at prøve LSA. Jeg skal nok passe på!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Xpert skrev:
FlæmMing skrev:
JkMadsen skrev:

Det er ikke et link ;)

Men du har ret, det kræver ikke meget hjerne. Lagde ikke mærke til det, men vi er heller ikke ordensmagten på denne side

Ja, men det virker bare lidt underligt. Hvis det skulle være "okay" at skrive firmanavnet?.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
JkMadsen skrev:
Jeg skal nok skrive en triprapport. Jeg ved godt konsekvenserne ved at tage psykeliske stoffer til 'større fester'. Jeg tager udfordringen, nu hvor jeg har muligheden for at prøve LSA. Jeg skal nok passe på!

ville gerne se dig styre rusen af 13 hbwr frø til en fest...

læs om det... hvis du bryder igennem så bliver du forbavset...tro mig..

men lav et udtræk og sådan og få bedst muligt ud af dit trip, fremfor at hæve dig overfor dine venner... hva er mening med at du tager det, hvis du ikke forsøger at få det bedste ud af det.. respekt fra dine homies eller???

undskyld men i mine øjne kunne du godt fremstå som en joke...!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
@JKMadsen:
Det synes jeg ikke er en udfordring der er værd at tage op når det er dit første trip, psykedelika er ikke legetøj og det kan have ret voldsomme konsekvenser for din psyke hvis du ikke passer på.
En større forsamling er IMO absolut ikke et velegnet sted at stifte bekendtskab med psykedelika, for uanset hvor meget du har læst om oplevelsen er der intet der reelt kommer bare tæt på.
Tag det i rolige og trygge rammer med en god ven, istedet for at opleve dit første trip blandt fulde mennesker.
Personligt skal jeg ikke være i nærheden af hverken ædru eller fulde folk når jeg har taget et psykedelika, det er ekstremt stressende og presser mit trip i en unødig negativ retning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]