Hei ! Det har blitt snakket en del om Atropin,belladonnurt,piggeple i det siste. Da jeg selv begynte å trippe ( på svamper og LSD )var alt ufattelig kult, og de gamle hekseplantene var høyt på min ønskeliste. Jeg ville " ha mere,sterkere,fortere". Etter at jeg har blitt "litt" eldre er jeg glad for at jeg aldri har prøvd disse urtene, for HVA får man ut av slike tripper på disse hekseplantene? Det er IKKE mye positivt iallefall,og det må jo være et av målene med psykedelia. Jeg regner med at de som snakker om slikt er mellom 18-22 år, en ufattelig naiv alder og potensiel farlig når man ønsker å innta "alt". INGEN kjente stortrippere,psykedelia-guruer NEVNER dette i positivt ordelag fordi det er et livsfarlig deliriant. Det er ikke et hallusinogen slik som svamper,LSD og Ayahuasca. Det er kanskje det eneste rusmiddelet som gir deg VIRKELIGE hallusinasjoner, men folk sier at DET er IKKE noe å trakte etter. Såklart kan man dosere belladonnaurter,piggeple etc. men HVORFOR? Ikke alle opplevelser,erfaringer er til det beste for deg. Det er kun de mest HARDCORE sjamanene i sør-Amerika som bruker dette, og de er IKKE som oss, for oss er det VELDIG stor risiko forbundet med piggeple o.l. Folk som skriver her har jo badtrips pga. små doser svamper eller LSD, da bør man være jævlig forsiktig med piggeple. For om dere har prøvd svamper og LSD noen ganger, så er det ikke noen selvfølge at man skal prøve noe annet for det. Man trenger ikke noe annet enn svamper, det gir en person mere enn nok å tenke på, bare vent noen år så skjønner dere hva jeg snakker om. Dere i Danmark har jo svamper,Ayahuasca,Peyote og San Pedro kaktusser lett tilgjengelig OG dere kan bruke dem uten å bli trakassert av myndighetene slik som vi i Norge. Lær dere å bruke disse vekstene gjennom mange år, skulle det vise seg å IKKE være nok ( noe det høyst sannsynlig vil være) så kan dere gå over til piggeple o.l, men fram til da, GI FAEN. Ikke ødelegg den gode psykedeliske følelsen og kanskje ende opp med noia pga. piggeple, bruk de mere trygge vekstene, de vil lære dere mere enn nok. Kun mitt synspunkt på saken,lev vel alle sammen.
|