Er du bange for pansere ADB?
Du skulle mere være bange for U.B.F - de er jo efter dig, pas på gem dig inden de kommer og tager dig, uuuuuuuhhhhhhhhhhhha, jeg er så bange for P.I.S - hvad vil de gøre.
-SITUATION-
P.I.S"Shaman klokken er 22.35 og du er anholdt for besiddelse af 10 XTC tabletter"
Shaman"Åh nej får jeg en bøde?"
P.I.S"Ja du får en bøde på 1500 kroner og så tager vi dig med på stationen, tager din piller og lader dig gå"
----SHAMAN SLUGER TRE XTC PILLER----
Shaman"bliver bøden mindre nu, og slipper i mig ikke lige ud inden en time fordi så kan jeg osse nå i byen"
P.I.S"Nej bøden bliver ikke mindre, og jo det tager kun 10 minutter på stationen du skal bare lige skrive under på nogle papirere så er du fri"
Uha da da, hvad skal vi dog gøre.
IF YA CAN'T DO THE TIME
DON'T DO THE TIME.
Jeg har intet at frygte fra de politimennesker - jeg er da parat til at blive bustet med sager på mig, tro mig jeg når og tage noget af det inden de får mig - og så hvis der kommer en bøde så betaler jeg den, man frygter kun noget hvis man er bange for sine egne handlinger.
*LOL*
lad os nu stoppe det her politi griseri, det giver mig squ lidt noier på, næeh nu forsvandt den, men kan vi ikke godt stoppe alligevel? PLEASE
------------------
My mind is free.
How about yours?
[This message has been edited by SHAMAN (edited 07-02-2001).]