Blev fascineret over stoffet og har læst en del om det her på det sidste. En ven og jeg har snakket om at prøve det en dag, fandt også en god extracting guide herinde af Imp. Ryger hash en gang i mellem men har ellers ingen erfaringer med stoffer udover alkohol. Stoffer som kokain, ecstasy, heroin og lignende siger mig intet, især efter de bivirkninger jeg har læst om dem
Du og jeg er i præcis samme båd. Jeg havde aldrig prøvet at tage nogle andre stoffer end cannabis og alkohol.
Da jeg så filmen, the spirit molecule, og samtidigt fik forståelse for den menneskelige anatomi efter jeg tog en bachelor i Biologi, blev jeg utroligt interesseret i skismen, at tryptofan og tryptamin findes i alt organisk, og at vi selv på daglig basis udvinder DMT fra vores 'pineal gland' i drømmestadie, hvadenten vi kan huske vores drømme eller ej.
Jeg havde samme indstilling til de fleste andre stoffer som MDMA, Ketamin, amfetaminer osv. at det mest af alt var tweakers, som påvirkede ens meget håndgribelige glædesstoffer og signalstoffer, heraf de bivirkninger som depression osv.
Jeg startede ud med at tage svampe, på opfordring af en ven som har erfaring med de fleste stoffer der findes.
Og jeg siger dig, jeg ærger mig over ikke at jeg ikke forstod hvordan psykadeliske oplevelser på ingen måde skal håndteres som cannabis. Jeg har gået hele mit liv og følt at jeg, vidste hvem jeg var osv. Men da jeg startede på svampe indså jeg har så sindssygt fucking langt i forhold til hvor jeg gerne vil være med min psyke, at jeg ikke rigtigt har lyst til at brage direkte ind i et DMT trip som efter sigende skulle være en livsændrende oplevelse for hvem som helst som prøver det.
Jeg er stadigvæk ivrig efter at prøve dmt. Men jeg underminerer min lyst til at gøre det, til jeg ved det føles lidt mere rigtigt i kontekst. Lige nu er jeg bare ivrig efter at prøve nogle flere svampe.
It's kindof like not buying a porsche, because you've never owned car, so you dont wanna wreck your good shit.