Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Pas nu på... har ikke selv de store erfaringer med psykelika, men har dog prøvet MDMA, ketamin og svampe(en gang af hver). Synes pludselig det lader til at 3 uerfarne(indenfor psykedelika) er ved at kaste sig ud i noget af det aller stærkeste. Personligt mener jeg at man bør starte mildt ud, og opleve hvordan det føles at træde ind i en anden verden, og hvordan alting blir vendt på hovedet, og alt og intet giver mening på samme tid. Synes selv det var utroligt overvældende på svampe, dog på en god måde, men det kan hurtigt vende og blive en rigtig lorte oplevelse hvis ikke man starter mildt ud.
Så mit råd er som mange andre at starte ud med en mild dosis svampe

Edit: og ja Reliefs ved godt hvor det er muligt at skaffe Mimosa Hostilis, men det går imod retningslinjerne at oplyse hvor. Dem burde du læse...

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Vi kan ligeså godt hjælpe hinanden på bedst mulig måde

Og det er det, vi gør ved at anbefale folk at starte med mildere ting.

Medlem

Vi kan ligeså godt hjælpe hinanden på bedst mulig måde

Og det er det, vi gør ved at anbefale folk at starte med mildere ting.

Hvorfor? Jeg har prøvet det meste af det andet derude så dmt skal os prøves.. :) Vil gerne selv prøve det så jeg selv kan danne mit eget indtryk :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
DMT er et fint begynder stof, jeg vil mene at det faktisk er et rigtig godt begynder stof, da man er hurtigt inde og hurtigt ude igen, dvs at man kan få en smags prøve og derefter vurdere om man vil have en lignende oplevelse der varer 6-12 timer.

DET HANDLER BARE OM DOSEN!! - altid dose dose dose!.

Jeg har ændret mening om dette stof efter at jeg prøvede det selv (sjovt nok). DMT kan doseres så det føles som at have drukket et par øl, til at man møder DMT elvene. Det eneste det handler om er at man går meget stille til værks, og dosere langsomt op til man rammer den ønskede dose.

Det eneste minus ved DMT er at det er for kort et trip til at man kan få noget ud af det på et personligt niveau - eller meget svært i hverfald. Jeg vil tro at det tager mange år før at man rigtig kan få andet ud af det, end en "WAUW" oplevelse.

Jeg snakker selvfølgelig om røget DMt-freebase her.

Mvh.

:cheers:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Hvordan synnes du så at Ayahuasca tér sig i forhold til?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Problemet med en dosis DMT freebase som ligger under "gennembrudet", er at der ikke er de mentale effekter som man forbinder psykedeliske stoffer med. Man når slet ikke at tænke. Trippet er simpelthen alt for kort.

Men jo, man kan da få en wauw oplevelse, for intenst er det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hvordan synnes du så at Ayahuasca tér sig i forhold til?

Det kan jeg ikke udtale mig om desværre :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Blev fascineret over stoffet og har læst en del om det her på det sidste. En ven og jeg har snakket om at prøve det en dag, fandt også en god extracting guide herinde af Imp. Ryger hash en gang i mellem men har ellers ingen erfaringer med stoffer udover alkohol. Stoffer som kokain, ecstasy, heroin og lignende siger mig intet, især efter de bivirkninger jeg har læst om dem

Du og jeg er i præcis samme båd. Jeg havde aldrig prøvet at tage nogle andre stoffer end cannabis og alkohol.
Da jeg så filmen, the spirit molecule, og samtidigt fik forståelse for den menneskelige anatomi efter jeg tog en bachelor i Biologi, blev jeg utroligt interesseret i skismen, at tryptofan og tryptamin findes i alt organisk, og at vi selv på daglig basis udvinder DMT fra vores 'pineal gland' i drømmestadie, hvadenten vi kan huske vores drømme eller ej.

Jeg havde samme indstilling til de fleste andre stoffer som MDMA, Ketamin, amfetaminer osv. at det mest af alt var tweakers, som påvirkede ens meget håndgribelige glædesstoffer og signalstoffer, heraf de bivirkninger som depression osv.

Jeg startede ud med at tage svampe, på opfordring af en ven som har erfaring med de fleste stoffer der findes.
Og jeg siger dig, jeg ærger mig over ikke at jeg ikke forstod hvordan psykadeliske oplevelser på ingen måde skal håndteres som cannabis. Jeg har gået hele mit liv og følt at jeg, vidste hvem jeg var osv. Men da jeg startede på svampe indså jeg har så sindssygt fucking langt i forhold til hvor jeg gerne vil være med min psyke, at jeg ikke rigtigt har lyst til at brage direkte ind i et DMT trip som efter sigende skulle være en livsændrende oplevelse for hvem som helst som prøver det.

Jeg er stadigvæk ivrig efter at prøve dmt. Men jeg underminerer min lyst til at gøre det, til jeg ved det føles lidt mere rigtigt i kontekst. Lige nu er jeg bare ivrig efter at prøve nogle flere svampe.

It's kindof like not buying a porsche, because you've never owned car, so you dont wanna wreck your good shit.

Medlem
Brugeravatar

Blev fascineret over stoffet og har læst en del om det her på det sidste. En ven og jeg har snakket om at prøve det en dag, fandt også en god extracting guide herinde af Imp. Ryger hash en gang i mellem men har ellers ingen erfaringer med stoffer udover alkohol. Stoffer som kokain, ecstasy, heroin og lignende siger mig intet, især efter de bivirkninger jeg har læst om dem

Du og jeg er i præcis samme båd. Jeg havde aldrig prøvet at tage nogle andre stoffer end cannabis og alkohol.
Da jeg så filmen, the spirit molecule, og samtidigt fik forståelse for den menneskelige anatomi efter jeg tog en bachelor i Biologi, blev jeg utroligt interesseret i skismen, at tryptofan og tryptamin findes i alt organisk, og at vi selv på daglig basis udvinder DMT fra vores 'pineal gland' i drømmestadie, hvadenten vi kan huske vores drømme eller ej.

Jeg havde samme indstilling til de fleste andre stoffer som MDMA, Ketamin, amfetaminer osv. at det mest af alt var tweakers, som påvirkede ens meget håndgribelige glædesstoffer og signalstoffer, heraf de bivirkninger som depression osv.

Jeg startede ud med at tage svampe, på opfordring af en ven som har erfaring med de fleste stoffer der findes.
Og jeg siger dig, jeg ærger mig over ikke at jeg ikke forstod hvordan psykadeliske oplevelser på ingen måde skal håndteres som cannabis. Jeg har gået hele mit liv og følt at jeg, vidste hvem jeg var osv. Men da jeg startede på svampe indså jeg har så sindssygt fucking langt i forhold til hvor jeg gerne vil være med min psyke, at jeg ikke rigtigt har lyst til at brage direkte ind i et DMT trip som efter sigende skulle være en livsændrende oplevelse for hvem som helst som prøver det.

Jeg er stadigvæk ivrig efter at prøve dmt. Men jeg underminerer min lyst til at gøre det, til jeg ved det føles lidt mere rigtigt i kontekst. Lige nu er jeg bare ivrig efter at prøve nogle flere svampe.

It's kindof like not buying a porsche, because you've never owned car, so you dont wanna wreck your good shit.

Det er betagende, ikk'? Verden er ikke skruet sammen som man tror. Det er ikke som vi er blevet lært uderfra. Det er meget mere avanceret, men også meget mere simpelt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ang. DMT og the Spirit Molecule. Meget af hvad Rick Strassman postulerer er hypoteser som i flere tilfælde er liiige lovligt tyndt underbygget. De er da interessante men der er ikke meget videskabeligt belæg.
Hvorvidt vi tripper lige inden vi dør, under stor stress, når vi drømmer osv. er altså mest af alt gætværk. Om vi producerer DMT i kroppen kan man læse mere om her: http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethyltr ... genous_DMT

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]