Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 20:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei ! TIL SHAMAN, spør sjamaner i Sør-Amerika, sjamaner og innfødte i Sibir, spør folk som bruker og bestandig har brukt hallusinogener om hva de betrakter som "virkelighet", du vil få en hel mengde svar, men et gjennomgående trekk ved svarene vil være at de ikke skiller mellom "trippeverdenen" og "den vanlige".
Hvis du trekker et skille mellom "der oppe" og "her nede", og sier at du har begge beina på jorden og at tripping ikke er virkelighet
hmmmmmm...Jeg lurer på om du har fått med deg noe av det mest vesentlige med tripping (mange folks erfaringer,det er IKKE en sannhet..)nemlig,ALT ER VIRKELIGHET og vi tar det en gang til, ALT KAN VÆRE VIRKELIG.
Hvis DET ikke har slått deg at de villeste ideer kan være like virkelig som maten du spiser hver dag, da lurer jeg på hva du får ut av trippene? Jeg ønsker å forandre livet mitt i forskjellige retninger gjennom bruk av hallusinogener, de"virkelige" innsiktene jeg oppnår på tripp, fører meg i en ny retning etterpå.
I ditt tilfelle får jeg lyst til å sitere noen" Den som har begge beina på jorden,står stille"
Til slutt SHAMAN; ikke vær så jævlig tøff, du er en ung tripper som tydeligvis har kontroll på tripping ( det er nå....), men tro meg, det lar seg fort forandre og da sitter du der med det tøffe trynet ditt og med stemmer i ørene når du ikke vil det. Du har tydeligvis ikke oppdaget den "snille,omtenksomme magien" som finnes i svampetripping, det ser ut som om det er snakk om å trippe mest mulig på størst mulig dose. Det var AKKURAT den samme holdningen jeg selv hadde for 8-9 år siden, OG jeg trippet også på svampedoser ingen andre gjorde. Jeg har heller ikke hatt noen bad-trip, men det er da vel ikke noe å skryte av.
Du virker ung,naiv og en smule tøff i trynet.
Prøv å bli en snill og omtenksom mann,vær åpen for andre virkeligheter og andre synspunkter.En dag kommer "den andre siden" til å påvirke deg mer enn den tydeligvis gjør nå( jeg og flere, vi blir påvirket av svampetripping, DU er tydeligvis den samme uansett hva du putter i deg).
Reis forsiktig, du har min fulle støtte!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg orker altså slet ikke at læse alt det her frem og tilbage shit. Men jeg ved en lille smule og gider slet ikke til at sætte mig ind i mere at det her hvis SHAMAN har ret i det med badtrips ! Okay men det jeg tænker på er at, hvis der er så mange badtrips rapporter burde vi så ikke lukke det her forum og bede folketinget om at vedtage en lov mod svampe. Fordi alle de pattebørn har sku da ikke sundt af alle de der svmape ? Eller tager jeg fejl ! Jeg kan hukse at Stig Møller engang sagde noget om, at når man først havde været alt det som han havde været igennem var man enten sindsyg eller ufatteligt oplyst m.v. Jeg kender to der har prøvet det og kun nogen der ikke er blevet sindsyge. Men så kommer spørgsmålet ! Forekommer de sindsygetilstande ikke efter badtrips ?

------------------
Støt fri hash !

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
jo -det er sket at badtrips har udløst en (muligvis allerede existerende) psykose...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]