Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 02:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Joint filter?
Junior medlem

Hej alle sammen!

Jeg har prøvet at ryge hash et par gange nu, og har nogenlunde styr på selv at rulle, men jeg kan se man kan få filter der ligner dem der sidder på en normal cigaret og skal lige høre om de eksistere eller det bare er noget jeg bilder mig ind

Men hvis det er, er de så bedre/ nemmere at rulle med istedet for at skulle til at lave et M og den metode (selv om det tager alverdens tid)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Tror ikke du kan få dem til smøger.. Hjemmelavede filter holder max. Eller er der også nogen med aktivt kul i

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Efter min mening er det at rulle sig en joint, en stor del af det at hyggen og det at ryge joints.
Vil ikke selv undvære det..

Når det nu er sagt, så kan man købe færdigrullede coans, i dyre domme.

Du kan også bruge en alm rulselv maskine (til hjemmerul af cigaretter) og lave såkaldte skolejoint.
Kom mixet i, klik klak og klip halvdelen af filteret af.
Hvis du er fingersnild, kan du også fiske filteret helt ud og komme pap op.

-John Rooney.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg har prøvet lidt forskellige filtre dengang jeg stadig røg joints og jeg er aldrig stødt på et færdig lavet filter som er bedre end dem man kan lave selv, lige så gode ja, men ikke bedre.
Dit "m filter" er fremragende så længe at du ikke får urt/mix i munden så hvis jeg var dig så ville jeg bare holde mig til det.
Du kan evt lave en skabelon og så klippe efter den - altså, lav er filter som er så perfekt som muligt, materialet bør være ret solidt.
Så bruger du bare den til at lave identiske filtre, det er både nemt og tidsbesparende.
Det yderste lag ("indpakningen") på de Fly filtre som man kan købe fungere glimrende. Køb en´pakke og du kan klippe efter dem på ubestemt tid :)

Dedikeret medlem

HEJSA og velkommen til!

for at svare på dit spørgsmål: jo det kan man godt! nede i den lokale ka de fås 20-30 stks "løst"i en pose.. mener det er ocd der laver dem! :)
meen de kræver virkeligt en rolig rullehånd, for de er bløde som et normalt cig-filter.. og hvis mixen ikk er perfekt så sovser de tit til.. til de stopper helt til af tjœre! (eller osse f.eks ved en 2 smøgs)

som de andre siger så kopier den type du bedst kan lide; eller design din egen type filter..
f. eks papirrør med M eller spiral i top.. klip resten af og put lidt wc-papir i bunden som nolde/tobaksfanger, som kan skiftes undervejs, hvis det sku blive nødvendigt! -udforsk variationer: det er herligt! forandring fryder, ja det gør så.. : - )

mvh STOPTHEWARONDRUGS
go søndags-pibe til alle derude ~>PZ OUT

Medlem

stopthewarondrugs skrev:
HEJSA og velkommen til!

for at svare på dit spørgsmål: jo det kan man godt! nede i den lokale ka de fås 20-30 stks "løst"i en pose.. mener det er ocd der laver dem! :)
meen de kræver virkeligt en rolig rullehånd, for de er bløde som et normalt cig-filter.. og hvis mixen ikk er perfekt så sovser de tit til.. til de stopper helt til af tjœre! (eller osse f.eks ved en 2 smøgs)

som de andre siger så kopier den type du bedst kan lide; eller design din egen type filter..
f. eks papirrør med M eller spiral i top.. klip resten af og put lidt wc-papir i bunden som nolde/tobaksfanger, som kan skiftes undervejs, hvis det sku blive nødvendigt! -udforsk variationer: det er herligt! forandring fryder, ja det gør så.. : - )

mvh STOPTHEWARONDRUGS
go søndags-pibe til alle derude ~>PZ OUT

he said it.. men ja der er da et marked for dem så det er smag og behag, er hvertfald ocb der har dem. har selv en masse liggende jeg fik med i noget udstyr det er 120 stk poser.

mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]