Køber du for 1000kr skunk ender du kun op med 1-2gram olie.. skunken er nok det dyreste man kan købe

'
ja det er langt billigere at dyrke det selv, så det kan anebfales medmindre du kender nogen der vil af med en pose pot til en fair pris.
De fleste der laver af butan i danmark bruger bare de gule flasker. dem fra rema er ikke gode.
De er ikke rigtig til at få fat i noget ordenligt gas uden at give et par hunrede flasken med fragt fra usa..
har hvertfald intet fundet om nogen billige muligheder.
Men ja du kan bruge Isopropylalkohol 99% kan købes i matas, i 250ml og 500ml flasker.
Iso tager et stykke tid for at fordampe, men du kan godt stille det udendørs og fordampe af eller bruge vandbade med kogende vand.
Det ham gutten du henviser til omkring Ovnen og snakker om "decarboxylate" er når det skal bruges til at spise. så skal det have været oppe på de grader.
Formålet med fryseren er bare man plejer at fryse sit skunk/materiale det hjælper til at lave et renere produkt fordi alt det grønne i planten bliver opløst langsommere i forhold til olien
Grunden til at han stiller det i fryseren mens alkoholen er i planterne er fordi han bruger en lang trække tid. personligt har mit weed kun kontakt med alkoholen i 40 sec. og ikke 60min. og har slet ikke brug for en fryser på nær når det weed skal være frossen.
Fremgangs måde.
Frys weeden og alkohol, tag et rødbede glas eller lign, fyld kvart op med weed og alkohollen lidt over, ryst i 40 sec, hæld det ud i en vaskepose/netpose og filtrer weed fra, hæld derefter alt alkohollen ned i et kaffefilter og lad det løbe igennem.
derefter hæld det ud i et fad, og lad det fordampe og du har din olie.
Jeg har praktiskt talt ikke nogen mulighed for at dyrke mit eget da jeg bor i lejlighed, har ingen have og kan ikke dyrke det i mit skab da der er folk der vil lugte det og politianmelde det. Lyd og lugte spreder sig ret nemt i bygningen, f. eks. kan jeg lugte når min nabo laver god mad.
Tak for opskriften. Kan hash olie ryges rent eller skal det mikses med tobak?