Nu har jeg efterhånden prøvet mange ting og efter min egen erfaring vil alle metoder der inkl varmeluft, sol, ovn, eller andet i den stil nedsætte potensen mærkbart, det er jo ikke ideen da man ofte tager de hersens test - måske fordi man er i tvivl om høst tidspunktet er rigtigt eller man bare ikke har det rette udstyr til at chekke det med (i så fald rådes i til at købe et loop eller bedre der kan forstøre minimum 30X)
Alligevel kan man self ikke undgå dem grimme klorofyl smag, men virkningen fejler imo intet og metoden er så nem og simpel.
Ta dit skunk og lig det op på et hakkebræt, hak det forsigtigt i 5 minutter til det er så fint som det nu bliver, man kan også bruge en saks istedet det tager bare længere tid men resultatet bliver imo somregel bedre, jeg ligger det altid ud på et stykke avis men måske er en hård overflade bedre.
Det tager ikke mere end 20-30 minutter så er det klar, det er dog en god ide at vende det og sprede det lidt undervejs godt ud på overfladen, og pas på med vind eller træk da det tørre hurtigt og letter nemt.
og nu er det jo snart tiden til at de forskellige derude kommer til at høste for tidligt og ærge sig

så jeg tænkte jeg lige ville dele metoden med jer. jeg anbefalder at man fortager testen på pibe eller andet i den stil