Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 02:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey!

Her i sommerferien har mine venner og jeg røget rigtig meget, i forhold til hvad vi normalt har gjort.
Men jeg synes vi er kommet til et punkt, hvor det bare ikke er lige så fedt længere. Før sommerferien røg vi nok en gang hver anden uge, men tilgengæld var vi så også hamrende blæste hver gang! :mrgreen: - og efter vi var tæt på at blive stoppet af politiet på vej ud fra staden, er vi gået over til at ryge dårlig gadeklump, da ingen af os har nosserne til at tage derind igen.

Vores rygere er som regel om aftenen, hvor vi køber for 2-300 tilsammen, og de ender altid med vi sidder hjemme hos en af os og stener i haven, hvor det tidligere kunne være 3-4 timers langt eventyr, hvor vi alle knap kunne huske noget dagen efter.

Hvordan kan vi gøre vores rygere perfekte, og hvad gør jeres egne gode?
Og hvad foretrækker I at ryge på??
Obs! Vi er kun 16 år gamle. :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
i har vist den forkerte tilgang til tingende her..
Før sommerferien røg i en gang hver anden uge ? det er vel også fornuftigt nok men nu siger i at i ryger meget mere ? hvad er meget mere ? Det er ikke smart for nogen at ryge alt for ofte og slet ikke i den alder i er i, jeg har fucked rigeligt ting op samt en masse venner fordi vi ikke kunne styre os. uddannelse, kærester, venner familie, mange ting smadret pga en dårlig psyke jeg har dannet mig pga en masse bong og joints i en alt for tidlig alder. og nej det er ikke crack, men stadig et euforiserende stof der bør ryges/ædes med respekt. Når alt det så er sagt tror jeg godt lidt selv du kender svaret på dine spørgsmål.

du ryger for ofte, det gør rusen til en kedelig ting. og du ryger dårlig kvalitet, shit the same, de to ting kan da kun føre til en kedelig oplevelse især hvis de kombineres. ta jeres cannabis forbrug op til overvejelse.

Hvad er den bedste ryger ?
det du selv kan dyrke efter noget øvelse og læsning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Køb en is og vent med at ryge til i bliver voksne!

-John Rooney.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
come on geo. unge mennesker beruser sig, det gjorde du sikkert også da du var 16 :D

Egentlig bør man vel vente til man er 25 (er det ikke ca der hjernen er færdig med at udvikle sig ?) med at tage noget som helst, også alkohol.
Men det er jo sjældent at folk kan vente, og hvis jeg havde en knægt på 16 fortrak jeg hellere at han røg en joint med vennerne end at han tog i byen og drak sig i hegnet, her tænker jeg simpelt på hvor der er størst risiko for at komme til skade og her ser jeg alkohol som vinderen, jeg ville selvfølgelig fortælle ham at jeg ville blive glad hvis han gad at vente men det gider unge mennesker normalt ikke.

jeg tror ikke at et ungt menneske stopper med at ryge weed fordi en gammel mand fortæller dem at de er for unge til den slags. Det er bedre at oplyse folk istedet for at fortælle dem at de er dumme.

Medlem
Brugeravatar

Billede

og de svære slipper fri.

Junior medlem

Jeg tror desværre folk har fået det forkerte indtryk. Vi ved udmærket godt, at vi ikke bør gøre det hver dag. Men vi har det også lidt sådan, at det kan sgu være lige meget når det er sommerferie. Vi er også alle enige om, at vi kun ryger én gang om måneden næste skoleår, af hensyn til karakterer og selvfølgelig også vores sundhed. Men jeg er glad for I nævner det alligevel!

Men det jeg mere ville ind på, var hvordan I definerer en perfekt ryger? Hvor er I, hvem er I med, hvad laver I, hvad spiser I, hvad ryger I og hvad ryger I på osv..? :-)

Medlem

Geografisk sted: Søen
Jeg sidder gerne ude på altanen med min roommate. En sportscola fra Hancock, og et godt spil backgammon. Vi ryger helst skunk, men til tider er det den dårlige klump fra Lundtoftegade. Vi ryger altid Joints da det er nemmere at styre, og meget mere hyggeligt, end at slamme hoveder.

Medlem

Geografisk sted: Søen
Husk at det er stramt at ryge, hvis man har nøjer over at blive opdaget. Så ryg et sted hvor i er afslappede, og ikke skal være nervøse over evt. forældre der kommer hjem eller lign.

Junior medlem

Her i sommerferien har jeg også fået røget mig en del joints. Det vi har fundet på mens vejret er godt, at sætte os udenfor ved et bord hvor vi sætter 1-2 fjernsyn ud hver deres tilhørende ps3 hvor vi sidder og spiller fifa, GTA osv. mens solen skinder, der kan vi frit sidde og rulle joints, nyde solen, vejret og se hvordan dag bliver til nat, og når klokken bliver mange henter vi tæpper sætter en god film på og sover udenfor.
Det har haft stor succes mellem os de dage/aftener hvor der ikke rigtig er sket noget, kan klart anbefales :-))

Dedikeret medlem

hert skrev:
Men det jeg mere ville ind på, var hvordan I definerer en perfekt ryger? Hvor er I, hvem er I med, hvad laver I, hvad spiser I, hvad ryger I og hvad ryger I på osv..? :-)

Jeg tror ikke ligefrem, at der er en perfekt 'ryger', men kogeren animerede serier er ikke opstået uden grund (fx Archer, Frisky Dingo, Sealab 2021 o.lign.). Et par kammerater, slik / junkfood og et-eller-anden underholdende komik/satire rækker langt for mig. Dertil rigeligt skunk indtaget via joints eller vaporizer..

Det handler nok mest om, at finde ud af hvad man selv har temperament til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]