Smelt ca. 100-200g 80% ELLER OVER, MØRK CHOKOLADE (evt. Toms chokolade guldbarer på 82%)
Lad det blive helt smeltet og vent indtil det begynder at småboble.
Nu tilsættes hash (ville jeg gøre) eller pot/skunk. Tænk på at når du drikker/spiser cannabis, så er det meget stærkere end hvis du ryger det.. så 0,3g-0,5g er RIGELIGT pr. person
Så rører du hashen og det smeltede chokolade sammen og lade det stå og små simre på lav varme i ca. 7-8 min. HUSK! at røre i det, næsten hele tiden.. ellers brænder det på! og smager ikke godt!
Defter tilsæt mælk, Gerne sød eller letmælk, gå efter øjemål.. tænk på hvor stærk den skal være og hvor mange kopper.
Umiddelbart kan du få 3-4 kopper ud af 200g chokolade.
Så lader du chokolade hashen og mælken koge op, imens du rører i det! meget vigtigt, ellers kan det brænde på!
Skru ned for varmen og tilsæt sukker imens du rører i det.. bare lige et par fingerdrys
Lad det koge op en sidste gang, bare lige et minut eller 2.
Lad det stå nogen minutter og køle ned, og så kan det faktisk drikkes - evt. med en klat flødeskum
TIPS: Jo bedre hash, des bedre smag og rus.
- Husk! ikke tilsæt for meget hash, det er spild og du kan nøjes med (i følge mig selv) 1g - 2g, med mindre det er en meget stærk hash.. så kan du måske nøjes med ½-1g hvis i er 2 personer.
- Det kan også smage godt med et par vanille korn!
Held og lykke