Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 06:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey fik bad trip i går, det var skunk og klump som var beregnet til nytår, men fik ikke røget det. Men her i går fik jeg røget det med en ven! Jeg fik bad trip i et et tog på vej hjem,
Kunne høre stemmer i hovedet og fik hallucinationer og gik så meget i panik, at jeg ringede til mine forældre. Ringede til min ven som var på vej hjem også, han havde det bare mærkeligt han var skæv i længere tid end han plejer. Jeg har haft røget en del her de sidste dage! så alt i alt er det en god ide?
Håber i kan hjælpe

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror en pause ville være på sin plads :-)

Junior medlem
Brugeravatar

Hej.

Rigtig godt at du spørger om råd, det er godt at du har hovedet med dig.
Jeg har også prøvet badtrip som dig, men det er ofte hvis jeg har røget tæt i en længere periode. Her plejer jeg at se det som et tegn på at kroppen gerne vil have en pause. Måske vil din krop også fortælle dig noget?

-> Jeg syntes at du burde holde en pause og lade røgen ligge på hylden. Du skal huske at det er dig som står til ansvar, ikke folk som stemmer på internettet. Det lyder jo heller ikke rart at du bliver små psykotisk...

Junior medlem

Hey tak for jeres svar så hurtigt! besluttede mig for at ryge en lille smule i går tage den stille og roligt, men jeg var også fuld samtidig. Men der skete ikke ikke noget :whogives:

Insane psychedelia user!

Derfor ville det sikkert godt kunne betale sig med en pause :)

Junior medlem

Jeg har været skæv mere eller mindre hele tiden de sidste 15 år, og har aldrig oplevet noget lignende med hash.. Lange perioder med mdma og ketamin har til gengæld givet mig noget skræmmende oplevelser der sætter tingende lidt i perspektiv! :)
Prøv at lære noget af det du oplever og ikke være bange for drugs du ved:) respekter det, og læs og uddan dig selv, og prøv så igen:)

With this electronic rod, he will rub its mechanical vagina.
The skill of the spectator, will determine the machines ability to reach climax.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]