Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 06:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

God aften alle.

Jeg anskaffede mig en god mængde skunk for 25 dage siden, og synes at det er begyndt at smage dårligt i forhold til lige da jeg fik det.

Det ligger i sådan en pose, dem der hvor man trykker langs toppen og så lukker den :)

Så mit spørgsmål er om det kan blive for gammelt? Synes også det er begyndt at dufte lidt mindre, det duftede meget kraftigt da jeg lige fik det. (Har selvfølgelig røget en del, men der er stadig meget tilbage i posen) :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
...

Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 17:37, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Sådan noget har jeg ikke lige sat mig ind i, men et par af mine venner sagde det så rigtigt godt ud et par dage efter jeg havde fået det, så tror da det var fint :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Alt kan blive for gammelt. Men tørrede topskud bliver ikke lige pludseligt for gamle på så kort tid. Jeg har røget noget engang som var omkring 2 år gammelt og det smagte og fungerede som det burde. Måske den ændrede smag skyldes at der har været for meget luft udskiftning i opbevarings posen. I så fald vil det blive for tørt og en af de største konsekvenser af dette er at smagen ændre sig, typisk bliver den mere kedelig og langt mindre intens.

Edit: vil desuden anbefale dig at bruge nogle lufttætte glas, de sikre en både nem og optimal opbevaring samt giver mulighed for curring hvis dette ikke er gjort tilstrækkeligt på forhånd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]