Prøv at kigge efter en disideret kaktus gødning til formålet. De koster ikke alverden
Med hensyn til af potens af hjemme dyrkede kaktusser, så har jeg over de sidste 5 år (ca.) samlet godt og vel 2,5 meter sammen, som jeg lavede et afkog på. De var dyrket fra frø og de sidste 2 år har jeg stresset dem lidt med gødning. Alligevel så var de ikke så potente som forventet, taget i betragtning af de har stået i et stort sydvendt vindue og med massere af næring.
Havde håbet lidt på at den test jeg tog af det ville sparke røv, men det kom kun lige over minimumgrænsen.
Det skal lige nævnes de ikke var specielt tykke (5cm) og med alderen taget i betragtning, så er det vist hvad man kan forventet.
En stor rolle er helt sikkert deres overflade areal, der hvor størstedelen af alkoiderne er og da mine ikke havde alverden der, har det sikkert haft meget at sige

Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.Bekendtgørelse om euforiserende stofferCannabis GuideDDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?