Hej med jer.
Jeg har desværre for kort tid siden fået den meget sørgelige nyhed, at et nærtstående familiemedlem har fået konstateret prostata kræft. Jeg har både læst og hørt, at cannabisolie skulle være et fantastisk hjælpemiddel til bl.a. Denne type kræft. Jeg tager jævnligt på staden, men er i tvivl om man egentlig kan købe det der? Har aldrig set det nogen steder, så jeg er tvivl, måske der er nogle af jer som har? Hvis man nu ikke kan, er der så nogle der kan komme med råd til hvad alternativet ku være?
Jeg finder det meget nødvendigt at tage handling hurtigt og få fat på den olie her, det skulle være det absolut bedste alternativ sat op imod de kemiske præparater man får smidt i nakken af lægen. Fuldstændig skæv lovgivning i øvrigt! Hvorfor FUCK kan man ikke bare få en direkte recept til noget cannabisolie og hente det med det samme på det lokale apotek, helt hen i vejret altså!! Lægen skulle jo have tilbudt det prompte! Når det er blevet bevist, at det er bedste hjælpemiddel! Nårh jaa.. De danske medicinal firmaer tjener tonsvis af penge på at producere og sælge kemiske præparater som hjælpemiddel til bl.a. Kræft. Det virker bare "lidt" til, at medicinal firmaerne er i lommen på regeringen, for de vælger jo sjovt nok at kigge den anden vej ift. at få lovliggjort cannabis. De bliver ved med at komme med de samme ubrugbare skod argumenter "Jaa men man kan jo blive afhængig af jo" AARRGGHHHH!! man får jo lyst til at kvæle lortet..
Nå havde vidst lige brug for at komme ud med det, sorry
Håber at nogle af jer kan hjælpe og på forhånd tak.
Hilsen Heysan..