Heyo Psychedelia, long time no see..
Jeg håber der er nogle kloge hoveder herinde, som kan hjælpe mig med et meget alvorligt problem for mig.
Min mormor er og bedstefar er blevet meget syge, specielt min mormor, som har fået slem cancer i lungen.
Jeg ønsker ikke umiddelbart at de skal leve længere, men blot at de lever godt og uden så mange smerter som på nuværende tidspunkt, resten af deres tid.
Jeg har lavet rigtig meget research omkring brugen af olie, og har læst mig frem til vanvittige resultater.
Min mormor tager meget morfin, og jeg er bange for det tager livet af hende. Jeg håber at jeg kan bruge THC til at dæmpe hendes brug af morfin'.
Det er mig ikke muligt at finde THC olie i Danmark mere, og jeg har hørt dårlige ting om det man får på staden - som vidst skulle være væk derfra også.
Jeg har derfor tænkt - er det muligt, at købe en klump, og lave ganske almindelige hashkager (med meget lav dosis), til indtagelse inden sengetid??
Kombineret med CBD olie om morgenen, ville det, efter min opfattelse, vel fungere på samme måde som THC olie kurer? Det er jo bare kager med THC?
Håber i kan hjælpe mig...
Venlige hilsner, Fuck