Nomohawk skrev:
Bare kom det i vodka med bolcher, det virker udmærket:) Ca 15-20 g tjald til en liter!
Men når du indtager cannabis oralt, er det min klare oplevelse at det virker mere speedagtigt end sløvende..
Har før ædt 5g smuldret hash i en skål yoghurt, og så er jeg sku vældig godt tilpas i et par dage:)
Og er de 15-20g taget i betragtning af at det skal være en
mild cannabis snaps? Jeg spørger måske dumt, men er på herren's mark mht. hash og spiritus mixed.
Bismann skrev:
Jeg vil lige advarer om at give det til folk, der ikke er vandt til cannabis, alkohol+cannabis komboen er en klassiker i forholdt til at give dårlige førstegangs-oplevelser med cannabis.
Jeg vil derfor også meget gerne ramme en så mild effekt, som overhovedet muligt, men det er selvfølgelig svært at vurdere, da folk reagere forskelligt. Jeg kunne desuden aldrig drømme om at dele snapsen ud til nogen som ikke er indforstået eller 'mentalt' klar.
Bismann skrev:
Mht. selve snapsen, så vil jeg anbefale dig at holde dig fra skunk/pot, medmindre du selv har curret eller har adgang til nogen der curre ordentligt. Det meste grønt, der går min næse forbi, indeholde betragtelige mængder klorofyl. Det kan tolereres når man ryger det, men når det skal drikkes så bliver smagen af klorofyl hurtigt for meget. Jeg ville gå efter ryst/ice eller en rigtig god kvalitets hash, hvis det er meningen at cannabisen skal afgive en behagelig smag.
Målet er ikke at den skal være just behagelig, dog heller ikke afskygelig. Lidt ligesom at spise mad med chili, det skal afgive en god effekt, men behøver ikke smage af noget. Hvis det altså overhovedet giver mening.

Bismann skrev:
Hvis du går efter virkning ville jeg decarboxylisere noget grønt, ved at fordele det på en bageplade i ovnen ved svag varme, ligesom man gør med green dragon, men så tilsætte mindre da du vil lave en svag snaps, og ikke en alkoholbaseret ekstrakt som green dragon. Varmen fra ovnen hjælper også til med at nedbryde klorofylen en smule, så det bliver en smule mindre grønt i smagen. Det kan desuden være en god ide at arbejde med stærk alkhol, for så at fortynde det før indtagelse, for bedre at få cannabinoiderne opløst og opnå en bedre smag.
Når vi snakker grønt, er det så skunk? Beklager evt. dumme spørgsmål.

kaiser skrev:
Jeg ville tage 5 gram god røg, 75 cl vodka, lidt akvavit, og lade det trække med honning, ca. 14 dage, den er god, masser af honning, har lavet bare uden røgen meeeeeeen kun et +
Ved du om det vil give nogen virkning eller kun eftergive smag?
På forhånd tak!