Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 20:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

For at gøre en lang historie kort, så har jeg røget 1,1g hash mixet med 5-6 lange røde prince dagligt på bong, fordelt cirka hver 2. time - det har stået på i godt 1½ år.

Mine spørgsmål er:
1. Det er en stor ulempe i min daglig dag at jeg har et behov for at ryge hver 2. time, så hvordan kan jeg få min skævert til at vare længere? Jeg har prøvet diverse kager uden nogen effekt overhovedet.
2. Jeg læser mig frem til at jeg bruger en del flere smøger end gennemsnittet, og jeg ryger ikke selv cigarretter, men jeg føler slet ikke jeg har "nok" mix til en hel dag hvis jeg bruger færrere cigarretter. Så hvordan får jeg bedst muligt mit mix til at vare?

Jeg håber lidt at høre fra nogle der har, eller står i samme situation for mig. Jeg er meget afhængig, og kan ikke bare tage en pause fra at ryge, uden at finde noget at sætte i steden for. Jeg har også modtaget alt hjælp der kunne tilbydes fra det offentlige, så jeg står lidt selv med at prøve at finde en løsning, og forhåbentlig kan få et liv til at hænge lidt bedre sammen.

Om den her tråd skulle være i cannabis generalt, eller bagsidens medalje, vil jeg lade en adminstrator om.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Syntes helt sikkert du skal forsøge at skære ned. Har siddet i præcis samme situation som dig, og du kommer ikke videre før du finder noget andet at bruge tiden på. Jeg kan ikke stoppe hvis jeg bare sidder derhjemme, bruger jeg gengæld dagen i skoven tænker jeg ikke engang på hash. Såå, find dine gamle hobbyer frem igen. Du kommer ikke til at få dit miks til at vare længere, det går kun den anden vej. Den eneste måde er at ryge mindre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du overvejet at købe en god vaporizer?
Med den rigtige model kan du få dit cannabis til at række rigtig langt. Som bonus kan du også komme af med det klamme unødvendige tobak.
Den største grund til at du føler dig meget afhængig kunne jo godt skyldes alt det tobák du ryger.

Medlem

Det kunne det sagtens Mr.Cookie, og førhen røg jeg jo også smøger. Jeg har bare hørt så blandende meninger om vaping - men altså sådan helt simpelt, er det vel en slags e-smøg du bare putter rent hash ned i? Og giver det den samme "rush" som ved et bonghoved?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tehguyx2 skrev:
Det kunne det sagtens Mr.Cookie, og førhen røg jeg jo også smøger. Jeg har bare hørt så blandende meninger om vaping - men altså sådan helt simpelt, er det vel en slags e-smøg du bare putter rent hash ned i? Og giver det den samme "rush" som ved et bonghoved?

Jeg tror det rush du spørger om er et produkt af alt det tobak du putter i.
Jeg har selv denne her, og jeg synes simpelthen at den er guds gave til cannabis nyderen.
https://www.google.com/search?q=silver+ ... B250%3B267

Medlem

Jeg tænker ikke på oxygen deprevation, men mere det der med at gå fra "ikke skæv" til "meget skæv" på meget kort tid, som jeg ikke føler en joint f.eks. kan, hvor man skal sidde og suge i en halv time for at mærke noget, hvis du kan følge mig??

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det er sjældent jeg vil give det her råd til nogen, men gå tilbage til smøgerne, eller evt. en e-cigaret. Hvis rusen skal vare længere er den bedste metode at spise dét, evt. ryg et par joints ved siden af. Det er super usundt det du har gang i, det rush du taler om er højst sandsynligt en mindre nikotinforgifting, den får da også blodet til at pumpe lidt hurtigere og man føler sig måske derfor mere skæv end man egentlig er...

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Udover at skære ned vil jeg råde dig til at købe en lille stormlighter. Så kan du snildt ryge hashen rent på bong uden at skulle bruge tobak. Der er ingen grund til at tilføje mere røg til dine lunger end højest nødvendigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]