Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Vaporizers
Junior medlem

Hej. Velkommen til mig selv. :-)

Jeg er helt ny, ikke bare herinde, men også i "urteverden".

Jeg håber at nogen kan rådgive mig lidt. Jeg vil godt smide tobakken, så jeg har overvejet en vaporizer.
Jeg har studset lidt til I-vapor og Skyda 8. Nogle der kan anbefale/advare imod dem?

Da jeg bor på Lars Tyndskids mark, skal den helst kunne købes via. Nettet og være i den billige ende, da jeg ikke ved om det er mig.

Håber på nogle gode svar.
Tak.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hej og velkommen til.

Dit spørgsmål er nok for specifikt til dette forum, da de fleste stadig vælger at ryge deres urt så sandsynligheden for at der kommer nogen forbi som har erfaring med lige præcist de vaporizere du omtaler er nok desværre ikke så stor.

Jeg sender lige en pm med en henvisning til et andet forum hvor du helt sikkert vil kunne få den hjælp som du søger, så må vi se om der alligevel skulle komme en forbi med noget hjælp til dig i mellem tiden :)

Spørgsmål til dem som læser med: Er det tilladt at linke til andre forumer som IKKE sælger noget?

Junior medlem

Jeg har prøvet en del forskellige og min vurdering er - der findes ingen praktiske langtidsholdbare bærbare vaporizere endnu. (Volcano Vaporizer er ellers THE SHIT, men meget dyrt)
Jeg har studset over et Kickstarter lign. projekt som hed Evoke som umiddelbart er en hel ny teknologi af forbrændingen.Her opvarmes der med induktion istedet for den almindelige metode med en spole som opvarmes.
Tjek det ud:
https://www.youtube.com/watch?v=8_AiBbOZpyk

De er desværre ikke helt i produktion endnu, så det vil tage noget tid at modtage en, men jeg synes det er et godt bud på en vaporizer ( har IKKE selv prøvet den )

Medlem

Blackout X skulle have fået ok reviews, man kan bare ikke oplade batterierne, men man kan godt skifte dem ud. koster ikke det vilde 15$ for en enkel og 3 for 30$. bliver dog sendt fra usa så bliver de taget i tolden bliver det lige et hak dyrere. :)

Junior medlem

magnifico skrev:
Jeg har prøvet en del forskellige og min vurdering er - der findes ingen praktiske langtidsholdbare bærbare vaporizere endnu. (Volcano Vaporizer er ellers THE SHIT, men meget dyrt)
Jeg har studset over et Kickstarter lign. projekt som hed Evoke som umiddelbart er en hel ny teknologi af forbrændingen.Her opvarmes der med induktion istedet for den almindelige metode med en spole som opvarmes.
Tjek det ud:
https://www.youtube.com/watch?v=8_AiBbOZpyk

De er desværre ikke helt i produktion endnu, så det vil tage noget tid at modtage en, men jeg synes det er et godt bud på en vaporizer ( har IKKE selv prøvet den )

af langtidsholbare ka jeg da nævne, Vulcano, og faktisk alle andre modeller fra samme firma storz & bicket selv har jeg en Plenty som jeg er yderst godt tilfreds med og er en holdbar sag :) Extreme Q fra Arizer vil jeg da også mene er et langtids holbart kvalitets produkt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]