Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 20:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kan man får hallucinationer af skunk/klump?

Titel: Re: cannabis
Medlem
Brugeravatar

Ja, men det er vidst de færreste der får det.
Jeg har ihvetfald aldrig oplevet det.

Junior medlem

Soft parade skrev:
Ja, men det er vidst de færreste der får det.
Jeg har ihvetfald aldrig oplevet det.

Okay tusind tak for svar

Medlem
Brugeravatar

Har før haft synsfortyrrelser pga hash, men lav tolerance og iltmangel har vidst mest at sige i den sammenhæng. Bare lad være med at gå alt for hårdt til den :)

Junior medlem

Lol at everything skrev:
Har før haft synsfortyrrelser pga hash, men lav tolerance og iltmangel har vidst mest at sige i den sammenhæng. Bare lad være med at gå alt for hårdt til den :)

Okay, tak for svar ,men hvad mener du med synsforstyrrelser ?

Medlem
Brugeravatar

I mit tilfælde flimrende farver, har oplevet det 3 gange i alt og det går som regelt over inden for 2 minutter. Det værste er, at jeg 2 af gangene slet ikke kunne orientere mig, så blev nødt til at sætte mig ned indtil det gik over.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg har fået psykedeliske visuals for lukkede øjne med cannabis flere gange. Det er sket, når jeg har haft røget mig helt ned på sativa skunk, og jeg begyndte at opleve de visuals, efter jeg havde prøvet MDMA første gang sjovt nok.
Har også oplevet lidt farver og mønstre på objekter for åbne øjne.

Junior medlem

Lol at everything skrev:
I mit tilfælde flimrende farver, har oplevet det 3 gange i alt og det går som regelt over inden for 2 minutter. Det værste er, at jeg 2 af gangene slet ikke kunne orientere mig, så blev nødt til at sætte mig ned indtil det gik over.

Lyder pænt nederen, men tusind tak for hjælpen.

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
jeg har haft CEVs massere af gange på skunk/pot/hash og også haft 'flimmer' for øjnene og set farver med åbne øjne. kan dog slet ikke sammenlignes med på psykedelika.

Okay, tak for svar min ven

Junior medlem

Plejadestjerne skrev:
Jeg har fået psykedeliske visuals for lukkede øjne med cannabis flere gange. Det er sket, når jeg har haft røget mig helt ned på sativa skunk, og jeg begyndte at opleve de visuals, efter jeg havde prøvet MDMA første gang sjovt nok.
Har også oplevet lidt farver og mønstre på objekter for åbne øjne.

Tak for svar bruh

Medlem
Brugeravatar

Havde også nogen let svage visuals (med åbne og lukkede øjne) i starten af mit forbrug. Nu ser jeg aldrig noget.
Dog kan jeg med oralt indtag ofte ane noget for mine øjne - særligt med lukkede øjne.

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Oplevede mere følelsen af at ting føltes meget fjerne i bogstavelig forstand, hvor jeg med dette mener, at gårde på en gåtur ved en mark syntes at være meget længere væk end de egentligt var.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har haft de mest åndssvage open eyed visuals på noget kraftig skunk, formentlig også hass.

I kender godt PS3-klode-pauseskærm-tingen, ik? Imens jeg sad og stirrede på det, blev den forvandlet til alle mulige forskellige verdener, som ligesom var indrammet i den kugle, som den nu er - fx et par minutter hvor det var rent Super Mario landskab.
For mig var det i hvert fald muligt at få open eyed visuals, men smoker slet ikke nok mere, til at kunne sige, om jeg stadig får det.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
jeg får som oftest både O- og CEV hvis min tolerance er nede og jeg så ryger igen. OEV kommer kun hvis jeg stirrer ind i en hvid væg f.eks., eller andre overflader med lidt for random mønster - så begynder hjernen selv at digte og så sejler prikkerne i tapetet lige pludselig... CEV kommer på samme måde og afhænger af lyset i rummet, er der helt mørkt er de som regel blålige og uden egentlig substans, men stadig med en vis 3-D fornemmelse over sig. Det er ikke noget der spinger ud i hovedet på mig eller skræmmer mig, mere bare en ting jeg opdager indimellem, oftest fordi jeg har kørt for langt ud i en eller anden skæv tanke, mens jeg har stirret på noget, og det forsvinder hvis jeg retter fokus et andet sted hen.

Junior medlem

Lol at everything skrev:

Mine venner troede jeg var blevet psykotisk, fordi jeg prøvede at forklare dem hvordan jeg havde det, når jeg blev ned til at sidde ned fordi verdenen snurrede rundt og det flimredede med skrigende farver, da igen af dem havde prøvet noget lignende.
Nu fik jeg svar på hvorfor! Tak!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]