Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psy. Jeg har skaffet mig noget skunk (10gr) - det er første gang jeg skal ryge "hash" så jeg skal ikke have en voldsom portion, og så skal jeg vel blande det med ristet tobak. Så jeg vil lige høre hvor meget skunk i vil andbefale at jeg tar' og om man kan blande med urtetobak i stedet for det der er i smøger.

/ Astro

Junior medlem
Brugeravatar

Hej Astro!

Jeg vil anbefale dig at lave en mild joint (hvis dette da er metoden du tager i brug), med omkring 0,2 eller 0,3 gram skunk i.
Det er meget forskelligt hvordan personer reagerer på Cannabis, og hvor meget der skal til for, at folk bliver skæve.
Så derfor synes jeg du skal prøve dig forsigtigt frem - tag evt. et par sug, og så vent på at virkningen kommer.
Hvis du har lyst til at være mere skæv, så ryger du selvfølgelig bare lidt mere :D
Hvis du vil sikre dig at få en god introduktion til skunk, så gør det som beskrevet - og med omhu, da det sagtens kan blive overvældende.

Der findes en del forskellige slags tobak/urter som man kan erstatte cigaretstobak med, men jeg har personligt ingen erfaring med disse.
Så jeg håber en anden kan hjælpe dig lidt på vej med det :D

Held og lykke med oplevelsen!

"They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do just as well – you just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference."
- Bill Hicks

Junior medlem
Brugeravatar

Okay. Vil prøve med ciggerat tobak i dag, og måske urtetobak i morgen.. jeg har "udstyr" til at lave joints, Ryge bong, og så har jeg en 'indianer' pibe. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Super!

Nu ved jeg ikke om du normalt ryger cigaretter, men i det hele taget er det vigtigt at riste tobakken godt.
Så undgår du at få det dårligt, og så er det også meget nemmere at rulle en joint, når tobakken er mere tør :D

De gange hvor jeg selv har fået det skidt af at ryge, har været hvor andre folk ikke har ristet smøgen (eller i hvert fald ikke godt nok),
hvilket resulterede i svimmelhed, flimmer for øjnene og en trang til at ligge ned - og det er noget der virkelig ødelægger rusen..

Da du ikke har prøvet at ryge Cannabis før, så synes jeg du skal starte ud med at ryge det i en joint,
da jeg er ret sikker på, at rusen vil være for voldsom for dig, hvis du ryger det fra en bong :D

"They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do just as well – you just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference."
- Bill Hicks

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
What the fuck? Kalder du en mild joint 200-300 miligram? Jeg ville nok nærmere sigte efter 100 miligram.

Personligt kan jeg bedst lide at ryge det rent i pibe. Så slipper jeg for den, i mine øjne, ækle tobaksrus. Mine doser plejer at ligge omkring 20-30 mg ad gangen.

Dedikeret medlem

The Doctor skrev:
What the fuck? Kalder du en mild joint 200-300 miligram? Jeg ville nok nærmere sigte efter 100 miligram.

Personligt kan jeg bedst lide at ryge det rent i pibe. Så slipper jeg for den, i mine øjne, ækle tobaksrus. Mine doser plejer at ligge omkring 20-30 mg ad gangen.

-Han skriver jo osse at der kun ska et par hiv til, af sådan en kaliber.. før virkning indtræder.. >skamsug ikk den første pind< :wink:

:peace:
GO RYGER DERUDE FOLKENS

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godt nok en voldsom mængde skunk til at starte ud med :V

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]