Jeg vil personligt ikke mene at det vil gøre den store forskel, om I tager svampe, salvia eller syre..
Lige meget hvad i vælger kommer I helt sikkert til at have en aften der ændre jeres syn på psychedelia...
Hollywood elsker at fremvise stoffer på en ekstremt overdreven måde, der absolut ikke har noget med virkeligheden at gøre..
Både salvia, svampe, LSD, LSA og NBOME er helt stille og rolige, og ingen af disse vil give jer paranoia med mindre I har noia over at få noia, eller hvis I har tendens til angst i forvejen.
Mit bedste råd er at tage det helt roligt og lade som om at det er en aften ligesom alle andre, slap af og drik masser af rent vand.
Af hensyn til at prioritere ét stof over et andet ville jeg, ligesom freelancer, anbefale salvia da det rent faktisk har en chance for at leve op til jeres forventninger.
Så længe I holder jer til 'standardiserede startdoser' vil I HELT SIKKERT ikke hallucinere den mindste smugle.
Dog vil i få en ændret opfattelse af det I ser; farver bliver flottere, størrelses forhold ændres såvel som jeres syn på verden, dagligdagen og jeres tilstedeværelse.
Jeg synes I skal vide at det er meget hvordan folk reagere på psychedelia og at nogen bliver meget indadvendte og vil gerne lades lidt være i fred, så de kan tæne deres egne tanker og opleve stoffet til det fulde, mens andre bliver meget udadvendte, sociale og snakkesaglige.
Jeg vil anbefale jer at holde jer fra kaktussaft og ayahuasca til I er blevet familiare med bevidsthedsudvidende stoffer..
Og hold jer fra alkohol!!!!!!!!
Jeg håber i får et godt trip.