Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 21:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg søger lidt råd angåene Ayahuasca.
Min ven introducerede mig for det, og har snakket meget om DMT påvirkningen, han har læst meget om stoffer og deres påvirkning helt generelt men ingen af os har rørt andet end hash..

Vi har besluttet os for at prøve ayahuasca, da vi er både nysgerige mht til trippet, samtidigt med vi ønsker at lære en masse om os selv og universet fra det.
er slet ikke i tvivl om mine intentioner er gode med stoffet, og ikke bare for at få et fedt psykedelisk trip.
Er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal frygte, da jeg har læst lidt forskelligt.
For det første læser jeg de fleste steder at man skal bruge en med erfaringen indenfor lige netop det trip, for at komme igennem det sikkert, er dette virkelig nødvendigt? hvis man altså både sørger for at gøre det i behagelige sted med rigtige setting og sørger for at faste rigtigt op til trippet? og selvfølgelig tage den rigtige mængde.
Samtidigt er jeg lidt nysgerrig omkring straffen for hvis tolden tager pakken med téen?

Al erfaring og råd er værdsat.
på forhånd tak.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvorfor starte med DMT? Det er altså et ret så kraftigt psykedelisk stof. Synes hellere i skulle starte med svampe eller LSD, måske LSA (det sidste kan dog godt give kvalme).

Hvor gamle er i? Det lyder som om i er ok forberedte, men når man er ung er ens hjerne stadig igang med at udvikle sig og psykedeliske stoffer kan godt have en negativ effekt på sådan en udviklingsproces. Derfor anbefales det at vente til man er minimum 21 år.

Kender ikke den præcise straf for at importere DMT holdige planter, men vil i hvert fald råde jer til at benægte alt kendskab til pakken og ikke udtale jer yderligere hvis politiet henvender sig, det er dem der står med bevisbyrden. Derfor kan det også anbefales at bruge bitcoins på darkweb (det må i selv læse jer til hvordan fungere).

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Ayahuasca er i den absolut stærke ende, når det gælder psykedelika. Der er folk med megen erfaring med psykedeliske stoffer, der har så stor respekt for stoffet, at de afholder sig fra at prøve det i mange år, før de giver sig i kast med det (hvis de overhovedet gør). Samtidig er det et trip, der har et stærkt fysisk element - I kommer til at ligge og ralle på gulvet og brække jer voldsomt. Det skal også pointeres, at hvis ayahuasca-diæten ikke overholdes før trippet, kan det faktisk være overordentligt farligt.

Psykedeliske stoffer er ikke bare noget man tager. De åbner op for en helt anden måde at se og opfatte sig selv og omverdenen på, og det kan være meget angstprovokerende. Samtidig kan det åbne op for dele af dig selv, som du slet ikke vidste du indeholdt, og som du lige pludselig skal til at forholde dig til. Det kan både være det smukkeste, du nogensinde har oplevet, eller en tur i dit personlige helvede. Jeg ville helt klart anbefale jer at starte ud med et svampetrip. Det vil helt garanteret give jer de visioner og den følelse af dybde og selvindsigt i søger. Det er mere tilgivende for en begynder. Og så er det en god idé, at være sammen med nogen, der har erfaring med stoffet - det giver en sikkerhed ifht. hvis man skulle blive angst.

Vh :peace:

PS DMT-holdige planter er lovlige at indføre, men mener der var en bruger, der for ikke så længe siden skrev, at han fik sin mimosa-sending konfiskeret på trods? :)

Junior medlem

Mange tak for de hurtige svar.
Vi er begge 20 og fylder 21 i år.

Min ven ville gerne arbejde med at udvikle medicin og fandt på den måde frem til stoffet dmt og havde set en dokumentar om det (han droppede dog senere ud af studiet).

For at være ærligt, har jeg altid haft dårlig tiltro til stoffer generelt (har stadig til stoffer som coke ectasy mm) men da jeg undersøgte dmt fandt jeg ud af hvordan det kunne have positiv indvirkning på en som person osv. Jeg har i lang tid gået op i selvudvikling, og har mediteret lidt indenfor det sidste års tid, og har derved også lagt lidt fokus på spirituel udvikling hvortil jeg føler ayahuasca ville kunne have en fantastisk indflydelse. Jeg mener selv at man, for at kunne udvikle sig, skal se sine dæmoner i øjne og presse sig selv. Så når jeg hører at det er udfordrende og i nogen tilfælde kan føles som et helvede, føler jeg ikke det fjerner min lyst til at prøve det fordi jeg føler mig indforstået af at det stadig har en positiv indflydelse i det lange løb.
Håber i fik læst jer igennem det hele.

Jeg ville købe en færdig portion te, så jeg ikke selv skulle brygge den da jeg ikke ville stole på at jeg gjorde alting rigtigt. Jeg købte fra en side som hed soul herbs og skulle være legit nok.
Ville, til at starte om ikke andet, kun tage en lille dosis og har snakket med firmaet bag om hvor stor en portion man skal tage for at det ikke er en alt for skræmmende oplevelse.

Håber det hele gav lidt mere indsigt i min situation, igen tak for feedbacken!

Ps Vi har tænkt os at strengt overholde diæten, og holde os fra alkohol medicin mm i længere periode før og efter trippet, så der er vi på den sikre side, vil dog høre om der er nogen herinde som mener det stadig er muligt at få en psykisk lidelse fra det? (har læst det i en avis, tror dog sjældent på hvad medierne skriver, stoler mere på jer haha).
Det jeg egentligt reelt er bange for er, at komme til skade under trippet (løbe ind i et træ eller snuble over sten mm), om det skulle være muligt at få en psykisk lidelse af det, at ligefrem dø af det, samt straffen for at blive taget i tolden. Disse spørgsmål har jeg nemlig haft svært ved at finde svar på.

Insane psychedelia user!

Find en "ædru" tripsitter med erfaring med aya - kostede mig et selvmordsforsøg og en brækket ryg, at min sitter var alt for fucked up i sin jagt på dmt krystallens rus til at ligge mærke til at jeg blev mærkelig.
Det er stærke sager pas på jer selv - jeg ville nok vælge og prøve spidsnøgenhat først, de kan jo findes i Danmark om 3-4 måneder.

Mvh

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Færdigbrygget ayahuasca må ikke indføres svjv. :) Så der kan du få problemer med tolden. Og ja, hvis du har en genetisk prædisposition kan du udvikle psykiske lidelser som skizofreni og bipolar affektiv forstyrrelse. Og jeg synes fso's historie er et testamente til, hvordan man kan komme til at gøre skade på sig selv, mens man er påvirket.

Vil stadig anbefale svampe - det aktive stof i svampe er psilocin, også kendt som 4-HO-DMT. Det er et DMT-molekyle med en hydroxyl-gruppe tilføjet. Mange synes ayahuasca og svampe minder en del om hinanden - Aya er bare voldsomt potent. Du kan sagtens få alt det, du vil have ud af ayahuasca ud af svampe - jeg mener blot at svampe er mere sikkert for en begynder.

Fedt at høre, at du tager det seriøst og har fokus på spirituel udvikling. Det var også min indgang til psykedeliske stoffer. Jeg kan dog fortælle af egne erfaringer, at tonsvis af baggrundsviden om stoffets mekanismer og om psykedeliske stoffers evne til at give spirituelle oplevelser 'vaskes væk', når man prøver at trippe for første gang - man kan aldrig være forberedt på det, og man kan aldrig vide, hvordan det er, uden at have oplevet det. Så smid forventningerne ud af vinduet og gå ind til det med et åbent sind. Det er mit bedste råd. :) Pas på dig selv.

Junior medlem
Brugeravatar

Hey jeg går også for tiden med ideen om at jeg gerne vil prøve Ayahuasca, for at dykke ind i underbevidstheden. Det ser ud til at man er nødt til at brygge det selv da det er ulovligt at indføre (med mindre man bestiller det fra et eller andet shady sted), men selve ingredienserne er dog lovlige at bestille (som samlerobjekter). Hvis ikke I allerede har gjort det, så læs en masse om emnet først, for der skal udvises en ordentlig omgang respekt for stoffet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]