Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 19:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.dk

Jeg er helt ny på siden, men har fulgt forumet længe! tak for alt jeres gode info!

Jeg er ikke selv den store ryger.. men nyder det da fra tid til anden.. kan godt lide det rush af tanker som man får når man ryger! (vaper i mit tilfælde) får altid nogle fantiastik gode ideer (syntes jeg selv :P) men har altid glemt det om morgenen!

jeg har hørt lidt rundt omkring at girl scout cookies skulle være super godt og kunne godt tænke mig at "smage" det!
er der nogle der ved om det er til at få fingrene i ude på staden og er der nogle af jer der har erfaringer med det?

Mhv Michael

Well du kan sagtens købe nogle kager med hash i ude på staden, ved ikke om det er hvad du kalder girl scout cookies.

Men jeg vil da anbefale dig, at prøve at skrive dine gode ideer ned imens du husker dem, det kan medvirke til at du træner dig selv til at huske dine "gode ideer" og oplevelser. Det brugte jeg selv i starten, og nu husker jeg som regel alt, eller ihvertfald det meste fra mine trips, både med cannabis og stærkere psychedelika. Det er meget sjovt og brugbart:)

Vh Ø Tripper

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Girl scout cookies er en skunk sort.

Skunken og hashen på Christiania bliver navngivet, som vinden blæser. Der er altså ingen garanti for, at du får det, du beder om.

Hehe der kan man bare se hvor lidt jeg ved:)

Men ja som Hindbærroulade siger, der er ingen garanti for, at du får det du søger efter derinde.

Junior medlem

Ahh øv :( okay .. ved i så om de kan fortælle dig om du får sativa eller indica? kunne godt tænke mig at prøve indica :)

Ja det vil de gerne fortælle dig. Men igen vil mange af dem bare sælge det de har, og derfor kan det godt være at du ikke får ren sativa selvom du beder om det.

Men der er også flere mere seriøse pushere der kan hjælpe dig, men du må bare prøve at finde en god pusher, eller også må du selv vurdere om det ligner sativa eller indica.

Medlem

De pot cookies de plejer at sælge omkring bageren og woodstock blor lavet af den samme og er en halv er nok til en hyggelig aften.
De plejer at koste 4-100.
Hash kagerne ville jeg undgå de plejer at være sindsygt stærke

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja det er en cannabis strain. Det gør det da også snart så fandens besværligt når pusherne derinde ikke ved hvad de står med og dem der har dyrket det heller ikke engang kan vide sig 100% sikre altid (falske frø etc) Hvis noget skal gøres ordenligt må man gøre det selv

Medlem

Hey! Jeg er ikke helt sikker men girl scout cookies er "clone only" det betyder at dem som har fremavlet sorten ikke sælger frø, men kun stiklinger. Så medmindre pusherne på staden har smuglet et på stiklinger med fra Staterne, så finder du ikke GSK. i danmark.. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det du siger er jeg nu ret sikker på er en skrøne der er kommet pga de mange falske girl scouts cookies derude som folk har fået. Har du ikke en pålidelig kilde der bekræfte det du siger ? Men om staden har den rigtige strain kan jeg kun betvivle always :D

Medlem

Altså GSK. står under kategorien "Clone only strains" på seedfinder, og jeg mener engang at have læst en artikel i HighTimes hvor der stod det samme, but who knows :)
En ting der dog er sikkert er at navnet sælger og det ved diverse frøfirmaer udemærket..

Medlem

Med GSK mener jeg selvfølgelig GSC, altså Girl scout cookies.. Ups

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]